Myös tuotenimet tai esim. lehtien nimet voisi olla mahdollisia jos kustantamo olisi pääsponsori. Miten olis Jallu Helsinki Garden tai Hustler Helsinki Garden...
Toisaalta peli on välillä niin huikeaa, että voisi sopia myös seuraavat vaihtoehdot: Unikulma Garden Helsinki, Hop Lop Garden Helsinki tai jopa Invalidisäätiö Garden Helsinki ja sittemin vaikkapa Pihlajalinna Garden Helsinki, ja jos vanhat merkti paikkansa pitävät tuossa halliruokailussa, niin Restel garden Helsinki.
Kiitos, sain ainakin selvyyden että minä ilmeisesti kuulun tähän huisin kekseliäästi nimettyyn pilkkaryhmään täällä. Osaan suhtautua asioihin jatkossa sitten sen mukaisesti.
Noh, minä en silti omiani hylkää.
Edit: Pahoittelut OT:sta niille joita häiritsee. Koitan olla jatkamatta.
Nyt ihan kuriositeetin vuoksi utelisin, jotta mitä sää niinku tarkoitat tällä "omiani en hylkää" lausunnolla?
Onko se esim se jostakin syystä työttömyyteen ajautunut ihmispolo, joka taistelee joka päivä vaikkapa perheensä puolesta, tai maamme huikean vanhuspalvelun ikeeseen päätynyt mummo, joiden elämää olet verovaroin ja vapaaehtoislahjoituksin tukemaan, vai koskeeko se ainoastaan velvollisuudentuntoasi rahoittaa yhtä stadilaista kiekkojoukkuetta. Entä koskeeko se mahdollista perhettäsi ja sukuasi?
Mulle ei oikein aukea tää "omia ei hylätä" mentaliteetti siinä suhteessa, että hylkäämiseksi luokitellaan se jos ei juokse hallilla joka matsissa. Jos touhu näyttää paskalta, ei sitä tarvitse tukea, mutta ei se kuitenkaan estäne sinua pitämästä muuten kiinni sen joukkueesi kannattamisesta.
Jos sitä vastoin saat nautintoa paskasti tehdyn duunin ja huonosti kasatun joukkueen pelin seuraamisesta, niin sekin on fine ja oma valinta. Ei se kuitenkaan tarkoita että kaikkien pitäisi niin tehdä, tai ovat hylänneet omat.
Ihan samalla tavalla minä kannatan aina IFK:ta, mutta en vaan maksa tai käytä aikaani sen kanssa jos näen ettei se tuo sitä nautintoa jonka voisi tuoda jos työt olisi sielläkin paremmin tehty.
Ja tämä viesti ei sisällä mitään henkilökohtaista, vaan ainoastaan kiinnostaa tuo "omiani en hylkää" mentaliteetti ihan sisällöllisesti, ja että mihin se "omien" raja vedetään.