HIFK-Tappara, Helsingin Jäähalli 14.9.2003

  • 25 004
  • 201

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti rossoblu
Racine pelasi Jokereissa kaudella 98-99. Eikä ollut niin paska pelaaja kuin on joskus väitetty.

Uups, my mistake, sorry. En ole koskaan pitänyt Racinea paskana pelaajana. Mutta en todellakaan SM-liigan parhaana pakkina kautta aikojen pre 98 / 99.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Alpo / Ape

Viestin lähetti Carlos
Kuin myös Brotha vaahteranlehti, totean että uskon&toivon tämän kauden menevän hiukan paremmin kuin edellisen. Kuitenkin sen verran täytyy sanojen takana seistä, että voisin lyödä vetoa siitä että emme ole neljän parhaan joukossa runkosarjan päätteeksi, emmekä play-offien päätteeksi. Pullollinen Grappaa? :-)

Viime keväältähän meillä meni vedot tasan, kun Kibe teki vähintään 0,5pistettä/peli pleijareissa, mutta Nicce ei tehnyt yhtään pistettä samaisissa peleissä.

Itse voisin tähän kyseiseen vedonlyöntiin lähteä mukaan, ei tuota tuskaa.

Uskon ja toivon, ennekaikkea uskon joukkueen olevan keväällä valmis pudotuspeleihin, tapahtui pelaaja muutoksia tai ei. Toivon toki muutaman kohdalle tällähetkellä muutoksia, mutta muutaman kierroksen annan vielä aikaa, mutta sitten olen suhteellisen valmis muodostamaan päätökseni, ikäänkuin sillä olisi kenellekään mitään merkitystä. Yksi näistä on ulkomaalainen(koira).

Aravirtaan minä sen sijaan luotan. Joukkue tulee olemaan valmiimpi joulun aikaan ja sen myötä menemme ainakin pidemmälle, kuin viimevuonna. Alpon syyksi sensijaan en voi kaataa tätäkään kautta, vaikka kuinka niin tekisi kieronmieleni. Alpo oli yksilönkehittäjän, varsinkin nuorten aivan huippuja. Alposta vaan ei ollut muuttamaan perinteitä(monille kirosana), mutta olkoon. Alposta ei ollut myöskään pelinjohtajaksi, eikä taktiikan laatijaksi. Viimekauden kevät oli tosin todella vaikea, runsainen loukkaantumisineen ja siinä tilanteessa en usko monenkaan mahdollisuuksiin kääntää kelkkaa.

Nyt olemme pelanneet peräti 2 kierrosta liigaa ja moni on valmis luomaan käsityksen kokokaudesta. Mestari Tapparakaan ei vakuuttanut runkosarjassa, mutta miten kävi? Aikaa on vielä, mutta kello tikittää ja lujaa, muutoksia tarvitaan ja niihin on aikaa, keväällä voimme sitten katsoa kuka oli oikeassa, minä uskon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös