HIFK:ssa muutoksia lähiviikkoina

  • 82 517
  • 1 008
Tila
Viestiketju on suljettu.

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
viestin lähetti Carlos
En tiedä mikä muhun iski, mutta aloin juuri nähdä jotain valoa tunnelin päässä. (yeah right) On totta että Pena on ryssinyt tämän kauden niin pahasti kuin sen vain voi ryssiä, mutta silti uskon / haluan uskoa että mies on yrittänyt parhaansa. Kukaanhan ei ole täydellinen ja virheistä oppii. Jospa meidän hortonomi vaikka ottaisi oppia tekemistään virheistä ja parantaisi jo ensi kaudella. Kantapään kautta ne parhaat opit kuitenkin saa.

Tulee väkisinkin mieleen Nokian pääjohtaja Ollila. Kun hän aloitti virassaan, virheiden takia Nokia otti turkkiin n. 3 miljardia markkaa, eräässä yksittäis tapauksessa. Hän ei saanut kenkää, vaan oppi tapauksesta läksynsä (kalliit oppirahat silti), ja nykyään kaikki tietävät miten arvostettu mies maailmalla Ollila on.

Eli jos kestämme tätä helvettiä vielä tämän, ehkä ensi kaudenkin, niin jossain vaiheessa toivottavasti Pena saa homman toimimaan ja voimme olla iloisia että on näin kova asiantuntija organisaatiossa. Jos taas otettaisiin joku toinen puusilmä tilalle, ei se välttämättä muuttaisi tilannetta mihinkään, vaan joutuisimme ojasta aallikkoon. Ei Mobergikaan yhdessä yössä kaikkea tietoaan hankkinut, Kekäläisestä puhumattakaan.

Yritetään siis kestää arvon veljet, kyllä se siitä!
Siis nimenomaan näin! Ajatelkaapa vaikka Pelicansia, eka kausi aivan kauhea pisteautomaatti, toinen kausi pleijaripaikka, ja tämä kausi...

Niin, Pelicans oli nousijajoukkue, mutta onko tämän kauden IFK sitten joku liigan kokenein ryhmä? Ei taida olla. Ja lisäksi Ciprusskin taisi pelata ekalla kaudella Pelicansissa, vai?

Pena on kyllä siinä mielessä paska mies, kun meni puhumaan Calounin, Bednarin, Laiska-Lassen ym. korvaajista.. Tämähän on suorastaan petos kausikorttien ostajia kohtaan! Vähän sama jos myisi Karjalaa Koffina:mad:
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Pihvi

Pena on kyllä siinä mielessä paska mies, kun meni puhumaan Calounin, Bednarin, Laiska-Lassen ym. korvaajista.. Tämähän on suorastaan petos kausikorttien ostajia kohtaan! Vähän sama jos myisi Karjalaa Koffina:mad:

Onhan siinä petoksen makua, mutta ainakin minä tiesin, mitä saan kun kausikortin ostin.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutosta koko ajan

Jos tsekkaa koff.netistä aiemmin ajateltuja kokoonpanoja, niin kyllähän toi jengi on elänyt... Kolmestatoista mainitusta runkokaverista kolmea ei olla liigajäillä nähty ja neljä on ollut pidemmän aikaa loukkantuneina.. BÖÖH! Paska tsägä vielä kaiken muun lisäksi...

No ikioptimistina tietysti uskotaan että nyt on loukkaantumiskiintiö täynnä ja keväällä jengi skulaa kuin skuru. :)

Noi viimeaikaiset farmiinkomennukset kyllä tuntuu ihan mielenkiintoisilta.....
 
K

kangaroo

Hesarin viimeisimmässä Nyt-liitteessä (9.11.) on juttu urheilijoiden ja koutsien pukeutumisesta.

"Hänen (HIFK:n toimitusjohtaja Pentti Matikainen) mukaansa pukeutuminen antaa kuvan ammattimaisuudesta, toiminnan tasosta ja laadusta. Matikainen itse on edelläkävijä; valmentaja-aikoinaan hänet tunnettiin Muoti-Matikaisena, jonka takatukka oli aina föönattu ja housunprässit ojennuksessa."

"Se liittyy oman työn arvostamiseen. Ottelutapahtumat ovat aina olleet elämäni juhlahetkiä."

Eli Puuha-Penan seuraava juhlahetki prässit ojennuksessa taitaa alkaa tiistaina 18.30, jolloin nautiskellaan Ilmalan luiskaleuan narrien kustannuksella. :D
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kangaroo
Hesarin viimeisimmässä Nyt-liitteessä (9.11.) on juttu urheilijoiden ja koutsien pukeutumisesta.

"Hänen (HIFK:n toimitusjohtaja Pentti Matikainen) mukaansa pukeutuminen antaa kuvan ammattimaisuudesta, toiminnan tasosta ja laadusta. Matikainen itse on edelläkävijä; valmentaja-aikoinaan hänet tunnettiin Muoti-Matikaisena, jonka takatukka oli aina föönattu ja housunprässit ojennuksessa."

"Se liittyy oman työn arvostamiseen. Ottelutapahtumat ovat aina olleet elämäni juhlahetkiä."

Eli Puuha-Penan seuraava juhlahetki prässit ojennuksessa taitaa alkaa tiistaina 18.30, jolloin nautiskellaan Ilmalan luiskaleuan narrien kustannuksella. :D

Toiminnasta kun on muuten ammattimaisuus kaukana niin paikataan sitä koreilla vaatteilla. Matikaisen tyylikäs pukeutuminen ei käy yksiin toiminnan tason ja laadun kanssa. Korea ulkokuori ei paikkaa sisällön tyhjyyttä.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti kangaroo
Hesarin viimeisimmässä Nyt-liitteessä (9.11.) on juttu urheilijoiden ja koutsien pukeutumisesta.

"Hänen (HIFK:n toimitusjohtaja Pentti Matikainen) mukaansa pukeutuminen antaa kuvan ammattimaisuudesta, toiminnan tasosta ja laadusta. Matikainen itse on edelläkävijä; valmentaja-aikoinaan hänet tunnettiin Muoti-Matikaisena, jonka takatukka oli aina föönattu ja housunprässit ojennuksessa."

"Se liittyy oman työn arvostamiseen. Ottelutapahtumat ovat aina olleet elämäni juhlahetkiä."

Eli Puuha-Penan seuraava juhlahetki prässit ojennuksessa taitaa alkaa tiistaina 18.30, jolloin nautiskellaan Ilmalan luiskaleuan narrien kustannuksella. :D

Tulee mieleen keisarin uudet vaatteet.:D
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Allekirjoittanut on ollut neljä päivää uutispimennossa ja äsken toiveikkaana avasin netin lukeakseni IFK:n uusien vahvistusten nimet. Mutta ei pelaajan pelaajaa Pena ole saanut hankittua. Perkele, olen pettynyt. Huomenna on paikallismatsi, eikä IFK:lla ole yhtään vahvistusta. Voiko asiat huonommin olla? Onko huomiseksi mitään protestia tiedossa? Halliin tulen, mutta jotenkin meidän fanien pitäisi reagoida. Onko hyviä ehdotuksia?
 

fakiiri

Jäsen
Penan faksistahan alkaa tulla jo samanlainen legenda, kuin J.Hirsimäen aikaisen Ilveksen faksista. Silloinhan Hirsimäki selitteli Miksa Mäkelän siirtoa Ipan sijasta Tepsiin rikkinäisellä faksilla, joka temppuili kriittisellä hetkellä.....
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kempes
Allekirjoittanut on ollut neljä päivää uutispimennossa ja äsken toiveikkaana avasin netin lukeakseni IFK:n uusien vahvistusten nimet. Mutta ei pelaajan pelaajaa Pena ole saanut hankittua. Perkele, olen pettynyt. Huomenna on paikallismatsi, eikä IFK:lla ole yhtään vahvistusta. Voiko asiat huonommin olla? Onko huomiseksi mitään protestia tiedossa? Halliin tulen, mutta jotenkin meidän fanien pitäisi reagoida. Onko hyviä ehdotuksia?

On. Älä mene peleihin.
 

BBT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Djurgårdens IF
Mitä tarkotti Koffin sivuilla toi Antti kuva?? Ai lämmintä kättä ja morjensta vaan... (siis tiedän kyllä että kuva on siitä kun Podkonicky tuli suomeen) Tuskinpa sitä muuten olisi laitettu yks kuva missä vaan kätellään lentokentällä! Eli onks nää nyt niitä paljon puhuttuja muutoksia eli annetaan lisää tossuja ulkomaalaisille!?!
Valaiskaa jos olen väärässä tai oon tulkinnu ton kuvan jotenki väärin!?!? :confused:
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Meidän Faxi museoon

Kauden jälkeen Penan faksi on ehdottomasti toimitettava
jääkiekkomuseoon. On se sen verta legendaarinen ja
symboliikkaa sisältävä härveli.

Joukkue ja puvut jne:
Tyylikkyydessä ei ole varmaankaan mitään pahaa, jos kaverit
sydämestään on linjan takana.
Kaukaloon ei kuitenkaan pääse helpolla sprigi päällä ja sen puolen ulkoasusta yleisö melkeinpä ainoastaan näkee.
Jos pukupakko on saatu esim. välille vierasottelun hallin puku-
koppi - bussi, voi sen mielekkyyttä hieman kyseenalaistaa.

Tiimityössä minusta on tärkeätä hieman joustaa tilanteiden
mukaan ja jos "puku" ei muodosta pelaajan arvomaailmassa
positiivista latausta, voi siitä itseasiassa tulla haittatekijäkin.

IFKssa Nybondaksen mukaan pukulinja on myös A-junnuilla,
koska siten alennetaan kynnystä siirtyä Liigarinkiin.

Voitaskohan sitä alentaa myös pelitaitoja, taistelutahtoa ja
muita pelillisiä arvoja vaalimalla.

Missäs muuten ne muutokset? Saadaanko 1000 viestiä täyteen,
ennenkuin vahvistuksia näkyy otteluissamme?
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Viestin lähetti BBT
Mitä tarkotti Koffin sivuilla toi Antti kuva?? Ai lämmintä kättä ja morjensta vaan... (siis tiedän kyllä että kuva on siitä kun Podkonicky tuli suomeen) Tuskinpa sitä muuten olisi laitettu yks kuva missä vaan kätellään lentokentällä! Eli onks nää nyt niitä paljon puhuttuja muutoksia eli annetaan lisää tossuja ulkomaalaisille!?!
Valaiskaa jos olen väärässä tai oon tulkinnu ton kuvan jotenki väärin!?!? :confused:
- Taitaa Uuno Jenkeistä sienipäissään ja peruruttopulvereista pää sekaisin laitella muuten vaan kuvia tonne Koffeliin tällä haavaa, tuskinpa tuolla Podon kuvalla mitään sen suurempaa merkitystä on. Podo ja laukkuryssä ulos, tilalle Kotalik&Simicek ja maalivahti.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Jää himaan !

Viestin lähetti Kempes
Allekirjoittanut on ollut neljä päivää uutispimennossa ja äsken toiveikkaana avasin netin lukeakseni IFK:n uusien vahvistusten nimet. Mutta ei pelaajan pelaajaa Pena ole saanut hankittua. Perkele, olen pettynyt. Huomenna on paikallismatsi, eikä IFK:lla ole yhtään vahvistusta. Voiko asiat huonommin olla? Onko huomiseksi mitään protestia tiedossa? Halliin tulen, mutta jotenkin meidän fanien pitäisi reagoida. Onko hyviä ehdotuksia?

Älä mene peliin , jää kotiin !
Liverpool - laulua mukaellen : " Pena you' ll walk alone !"
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Höpö höpö...

..., jää himaan. Olisiko minuutin hiljainen hetki seisten ennen peliä mitään. Siinä välissä, kun pelaajat on huudettu sisään. Juuri ennen matsin alkua. Päälle pienet "Pena ulos"-huudot.
 

Ettan

Jäsen
Suosikkijoukkue
H.I.F.K
Re: Höpö höpö...

Viestin lähetti Johannes
..., jää himaan. Olisiko minuutin hiljainen hetki seisten ennen peliä mitään. Siinä välissä, kun pelaajat on huudettu sisään. Juuri ennen matsin alkua. Päälle pienet "Pena ulos"-huudot.


Ihan hyvä ! mahtaako toimia - toivottavasti. Itse olen protestoinut olemalla käymättä matseissa
sitten viime Jokeri pelin jälkeen , enkä mene ennen kuin jotain asialle tehdään.

Kyllä kummallakin tavalla huomiota varmaan saadaan , koska jotainhan tässä tilanteesa on
pakko tehdä ! Divari kiekkoa näkee halvemmallakin ?!
 

Ettan

Jäsen
Suosikkijoukkue
H.I.F.K
Vielä lisäyksenä

Kun 1000 viestiä on täynnä ,niin joku voisi jolla on resurssit , tulostaa koko viesti ketjun
ja faxata sen takatukalle!
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Fanikatsomo voisi aloittaa huomenna Pena/Fööni ulos huudot! Eiköhän huutoihin yhdy muutkin katsojat, jopa narri-fanit!

Brewer
Olet matsien boikotointien kannalla, mutta voitko olla himassa niin ettet katsoa teksti-tv:stä tilannetta?
 

Lalli68

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisi mielenkiintoista tietää kuinka paljon faneja kismittää puhtaasti vain menestymättömyys ja kuinka paljon taas purkausten kohde on itsessään Pena.

JOS

- lippujen hintaa ei olisi "brändin" varjolla hinattu pilviin (en aio näillä näkymin käydä enää yhtään KOTImatsia katsomassa),
- ei olisi ollut alunperin puhekaan vahvistuksista vaan tulevan kauden painopiste olisi ollut virallisestikin juokkueen nuorentamisessa,
- Pena ei olisi lyhyen toimikautensa aikana onnistunut luomaan kuvaa brändikonseptin totaalisen väärinymmärtäneestä, faneja eli maksavaa yleisöä ylimielisestä kohtelevasta merkonomin irvikuvasta,
- täydennykset (vahvistuksiksi ei ulkomaalaisia, salmista, vauhkosta voi kutsua) olisivat olleet edes IFK:n näköisiä pelaajia eikä vain muilta ylijääneitä laskevan tähden rivimiehiä

niin tuskinpa minua osaisi näin kismittää tällä hetkellä. Minulle on tärkeää saada elää sydämeni valitun kanssa. Elämä on tietysti kiihkeää ja tappion hetkellä karvasta mutta on hieno saada olla ylpeä omasta joukkueestaan, sen historiasta, maineesta ja ulkokuvasta ja se on tässä tapauksessa sitä brändiä. Onhahn IFK pelillisesti ollut usein yhtä syvässä suossa kuin nytkin mutta onko näin kovaa tyytymättömyyttä vielä kertaakaan ollut? Ja se ei kohdistu valmentajaan eikä pelaajiin, muutamaa vahvistusta lukuunottamatta.

Penalla on ihan asiallisia näyttöjä jääkiekkovalmentajana toimimisesta, joskin täysin ei-IFK -näköisen joukkueen rakentajana. Aikoinaanhan maajoukkueen valmentajana Pena saavutti menestystä. En silti haluaisi että IFK pelaisi sen "näköisillä" joukkueilla.

Viestissäni ei ole mitään uutta oivallusta IFK:n tilasta eikä mitään suoranaisen asiallista kommenttiakaan. Haluan vain kantaa korteni kekoon viedessämme viestiä eteenpäin: Koska Matikainen saa potkut ja saamme tilalle miehen joka ansaitsee olla IFK:n peräsimessä? Fanien ja Penan välinen kemia ei toimi, eikä näillä näkymin tulekaan toimimaan. The damage is done. Siinä on paha mennä mainostajille myymään IFK-brändiä mainonnan välineeksi kun loppuasiakas (eli se kenen rahoja loppujen lopuksi tavoitellaan) tuntee häntä kustavan silmään.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Sisäpiiri

...on englanniksi Inner Circle ja haluaisin tässä kertoa erään jutun jonka kuulin tänään "lähellä HIFK:ta olevalta taholta". Nimeä/nimiä en kerro enkä sen kummemmin brassaile asialla, mutta minun mielestäni tällainenkin tieto kuuluu tänne:

HIFKissä on painettu virallisestikin paniikkinappulaa. Faxit sauhuten ja puhelimet kuumana Pena + muut HIFKiläiset ottavat yhteyksiä kaikkialle; muihin liigaseuroihin, Ruotsiin, Tsekkiin, Pohjois-Amerikkaan ja kyselevät vapaita/halukkaita pelaajia. Vastaus on kuulemma aina sama: ei ole ketään hyviä enää vapaana, olette myöhässä. Eli nyt on käsi potassa ja vain hyvä onni voi enää auttaa.

Että semmoista. Ei taida olla kovin vahvoja odotuksia enää uusista vahvistuksista? Jos tilanne on todella tämä, pitäisi olla kanttia kertoa edes se suurelle yleisölle; sorry, väärä arpa, ei voittoa tänä vuonna. Ensi vuonna uusi mato koukkuun...
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Höpö höpö...

Viestin lähetti Johannes
..., jää himaan. Olisiko minuutin hiljainen hetki seisten ennen peliä mitään. Siinä välissä, kun pelaajat on huudettu sisään. Juuri ennen matsin alkua. Päälle pienet "Pena ulos"-huudot.

Toi kuulostaa hyvältä.

Mä oon ite protestoinut käymällä matseissa ja kannustamalla rakastamaani jääkiekkojoukkuetta Helsingin IFK:ta. Lisäksi olen ostanut useita oluita ja pari jäätelöä. Ajattelin protestoida narrimatsissa laittamalla pelipaidan päälle ja tunnustaa kannattavani IFK:ta myös huonoina hetkinä.
 

TeeJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Höpö höpö...

Viestin lähetti Rebel


Toi kuulostaa hyvältä.

Mä oon ite protestoinut käymällä matseissa ja kannustamalla rakastamaani jääkiekkojoukkuetta Helsingin IFK:ta. Lisäksi olen ostanut useita oluita ja pari jäätelöä. Ajattelin protestoida narrimatsissa laittamalla pelipaidan päälle ja tunnustaa kannattavani IFK:ta myös huonoina hetkinä.


Ajattelin tehdä samoin!! Eihän tässä prkl kotiin itkemään jäädä...

//TeeJii
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Penan henkilö vai Mutasarja

Viestin lähetti Lalli68
Olisi mielenkiintoista tietää kuinka paljon faneja kismittää puhtaasti vain menestymättömyys ja kuinka paljon taas purkausten kohde on itsessään Pena.

JOS

- lippujen hintaa ei olisi "brändin" varjolla hinattu pilviin (en aio näillä näkymin käydä enää yhtään KOTImatsia katsomassa),
- ei olisi ollut alunperin puhekaan vahvistuksista vaan tulevan kauden painopiste olisi ollut virallisestikin juokkueen nuorentamisessa,
- Pena ei olisi lyhyen toimikautensa aikana onnistunut luomaan kuvaa brändikonseptin totaalisen väärinymmärtäneestä, faneja eli maksavaa yleisöä ylimielisestä kohtelevasta merkonomin irvikuvasta,
- täydennykset (vahvistuksiksi ei ulkomaalaisia, salmista, vauhkosta voi kutsua) olisivat olleet edes IFK:n näköisiä pelaajia eikä vain muilta ylijääneitä laskevan tähden rivimiehiä

niin tuskinpa minua osaisi näin kismittää tällä hetkellä. Minulle on tärkeää saada elää sydämeni valitun kanssa. Elämä on tietysti kiihkeää ja tappion hetkellä karvasta mutta on hieno saada olla ylpeä omasta joukkueestaan, sen historiasta, maineesta ja ulkokuvasta ja se on tässä tapauksessa sitä brändiä. Onhahn IFK pelillisesti ollut usein yhtä syvässä suossa kuin nytkin mutta onko näin kovaa tyytymättömyyttä vielä kertaakaan ollut? Ja se ei kohdistu valmentajaan eikä pelaajiin, muutamaa vahvistusta lukuunottamatta.

Penalla on ihan asiallisia näyttöjä jääkiekkovalmentajana toimimisesta, joskin täysin ei-IFK -näköisen joukkueen rakentajana. Aikoinaanhan maajoukkueen valmentajana Pena saavutti menestystä. En silti haluaisi että IFK pelaisi sen "näköisillä" joukkueilla.

Viestissäni ei ole mitään uutta oivallusta IFK:n tilasta eikä mitään suoranaisen asiallista kommenttiakaan. Haluan vain kantaa korteni kekoon viedessämme viestiä eteenpäin: Koska Matikainen saa potkut ja saamme tilalle miehen joka ansaitsee olla IFK:n peräsimessä? Fanien ja Penan välinen kemia ei toimi, eikä näillä näkymin tulekaan toimimaan. The damage is done. Siinä on paha mennä mainostajille myymään IFK-brändiä mainonnan välineeksi kun loppuasiakas (eli se kenen rahoja loppujen lopuksi tavoitellaan) tuntee häntä kustavan silmään.

Jes, veikkaan, että juuri kukaan fani ei tunne Penaa henkilönä,
joten antipatiat johtuu 98%:sti juuri näistä yllämainituista asioista. Summataan ne nyt vielä kerran, että asiat tulevat
tutuksi koko Suomen kiekkokansalle:

* Penan valmennussaavutukset taitavat olla n. 20 vuoden takaa,
When the Game was young....
Viime kauden odotuksen valmennusavuista jouduin hautaamaan
vähin äänin.
* Markkinointi on kai mennyt kohtuuhyvin ja lisää sponssirahaa
on saatu = erittäin hyvä
* Penan naistenlehtilausunnot jne on varmaan suurelle yleisölle,
joka täyttää ehkä hallin paikat 5000- ihan kiinnostavaa luettavaa.
Harkimoa lukuunottamatta tuskin kukaan muu seurajohtaja
saa seuralle näin paljon julkisuutta
* Metsään on sitten mennyt
- kokoonpano ja erityisesti sen kokeneempi kaarti ja aivan
kummalliset Vauhkonen ja Nielikäinen...
- valmennus ei ole onnistunut myöskään "markkinointivaiheessa"
luvatulla tavalla, joukkueella pitkä voitoton putki takana ja
kertakaikkiaan muutosta parempaa ei ole näkyvissä

--> Koska kannatus johtuu suurelta osin ns. IFK hengestä, jonka
avain on TAISTELU, VAUHTI JA MAXIMUM ATTAK, on nyt tämä henki
piilotettu johonkin taikapulloon
--> Epäilys on, että ilman UUTTA PANOSTUSTA NS. URHEILU-
PUOLEN MANAGERIIN IFK:SSA, EMME PÄÄSE SUOSTA PITKÄLLÄKÄÄN TÄHTÄIMELLÄ

Jos ukko harrastaa saunomista ja puutarhanhoitoa, eihän
se voi olla läpeensä paha, eihän...
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Matseista en pois jää, mutta olen tehnyt periaatteellisen päätöksen:
"Minä, fiftyeight, en kirjoita enää HIFK-aiheisille sivuille, ennenkuin jotain radikaalia tapahtuu."
Ps. Spurttiradiossa kerrottiin, ettei IFK:n toimistolla makseta takaisin Blues-pelin lippuja, kaverille jäi yli 600:n liput käsiin.

Mutta keskustelua en jatka.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Siis rahaa ei saa ollenkaan takaisin? Voiko näin edes menetellä?? Taino, selkeästi voi, mutta mihinkäs tästä olisi tarkoitus valittaa. Tiedän jo nyt, ettei kaverini, jonka kanssa piti peliin mennä, pääse matsiin.


On tää kyllä yks sirkus tää SM-liiga.. :)
 
Suosikkijoukkue
Hifk
Ifk:n toimistolta ei varmaan saa rahojaan takaisin kun siellä ei edes niitä lippuja myydäkkään! Spurttiradio on mennyt vanhaan halpaan:D kannatais varmaan kysellä lippupisteestä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös