HIFK:ssa muutoksia lähiviikkoina

  • 82 522
  • 1 008
Tila
Viestiketju on suljettu.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Jhag...HIFK-Pelicans 3-9;)
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Outoja pelejä...

all time TOP 5

1. Hifk-Pelicans 3-9 (2-0 5 min, 2-8 35 min)
2. Hifk-kalpa 1-10 (Konttila 4 maalia muistaakseni)
3. Hifk-jokerit 13-0
4. tappara-hifk 15-3 (playoff, 87-88, Matikainen valmentajana ifk)
5. ifk-ilves 0-1 ja. 7.erä, kesti n. 5 tuntia

kunniamaininta: ifk-blues, ei pelattu jään huonouden takia
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Korak
Jhag...HIFK-Pelicans 3-9;)

-Jep, niinpä olikin, ja aluksi johdettiin 2-0 (5 min) ja luultiin, että kävellään Pelikaanien yli...Ahosta kävi sääliksi.

Outoihin peleihin bubbling under: se Kuulan viimeinen Jokerit-HIFK matsi, jota johdettiin 2 kertaa kolmella maalilla ja silti hävittiin - oliko 5-7? Muisti pätkii......mutta ihan hirveää oli olla katsomassa kun ehti jo kuittailla narrifanikavereille ja kylmää kyytiä tuli lopussa. Aake Kallialan sanoin: silloin kyllä otti pattiin!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Juuri noin se meni

Jokerit oli kaksi kertaa 3 maalia tappiolla (1-4 ja 2-5) mutta sitten Jokerit kiri lopulta tasoihin ja ohi ottaen voiton maalein 7-5, kirin pääarkkitehtinä toimi Petri Varis 1+4 tehoilla. :)
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Toivottavasti Tiki10:lle ei ole jäänyt tämän ketjun viestitilaus päälle.Voisi tulla ikävä yllätys kun maileja käy katsomassa ;)
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Protestista

Ajattelin protestoida laittamalla IFK-paidan päälle, yleensä sitä en runkosarjassa tee, mutta nyt tarvitaan uusia toimia.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Pena M:n päiväkirja viikko 45

Tällä henkilöllä Pena M:llä ei ole mitään tekemistä Ifk:n kanssa (kuten hänellä ei ole todellisessa elämässäkään)
sunnuntai-tiistai

Leppävirralla Savon sydämessä hallituksen kanssa. Kaikki yes. Vähän saunaa ja vähän muuta. Mä kutsun meidän hallitusta herkkusieniksi (The champions, kato). Tuohimaata ei kiinnosta kuin talous (se vielä ok) ja ei niistä muista jäsenistä ole oikein meikäläistä vastaan nousemaan. Kun niitä vähän syöttää ja juottaa, niin musta tuntuu, että mä voisin näyttää sarjataulukon ylösalaisin ja ne luulisi, että me ollaan kolmantena.

keskiviikko

Takaisin stadissa. Vihko 2 matsia (mä myyn sen jätkän) ja Nielikäinen 3 (se on kuin mun oma poika). Että se Tervonen kehtaa. No käy tääkin käänteisestä markkinoinnista. Nyt ne tulee kattomaan, kun meitä sorretaan. Tsekki löi maneesissa eilen Suomen 7-2 (ha). No en tosiaankaan kattonu. Lätkää mä en jaksa katsoa tällä hetkellä sekuntiakaan.

torstai

No nyt alkaa jo Savon reissut helpottamaan. Saakeli, kun se Minnesota antoi sille sentterille vielä yhden mahdollisuuden. Oiskohan faxissa jotain.

perjantai

Baizley soitti yllättäen. Sillä on joku svedupelle Örks..Örns... jossain keski-Ruotsissa, joka ei ole kuulemma pelannut koko kautena. On kuullut, että meillä ei ole ykkössentteriä ja tarjos sitä Peter jotain tänne jouluun saakka. Mä kysyin paljon se Petsku maksaa meille, että se saa pelata. Ei kai me millekään raakeille ruveta maksamaan. Baizley nielasi ja löi luurin korvaan. Mikähän sitäkin vaivasi. On tää pirullista duunia tää pelaajien skouttaaminen. Yes, viikonloppu.
 
Viimeksi muokattu:

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Johannes:

Kiitos nauruista. Yksi mitä kyllä unohdit perjantailta, oli seuraava:

Pentti saapuu kotiinsa Länsi-Pakilaan ja lukee päivän Hesarin ja muistaa, että tänäänhän on tullut NYT-liite. "Hmm...pitäisiköhän katsoa, jos ne siellä nousussa-laskussa -listalla ovat keksineet jotain hauskaa vitsia Hjalliksesta ja Jokereista, niin meidän kannatus nousee taas ja saadaan Hjalliksen halli tyhjäksi, kun meidän lipunhinnoilla halliin mahtuu vaan ne pukuäijät. Noh, mitäs täällä on mun kuva...Muodikas Pentti Matikainen, no vihdoinkin ne on tajunneet. Tää takatukkahan on muodikas. Litillä on ja sekin on maailman parhaan fudisjengin pelaaja. Mähän sanoin, että "Pentti, Pentti, Pentti, ei Armanin puvussa istuta jäähallin penkeille" jo 80-luvulla, sillon mulle naurettiin, ei naureta enää. FC Jokereiden-fanitkin on ottaneet musta mallia, nekin haluaa pukeutua muodikkaasti. Miksiköhän se Turo Tailor lähti Hjalliksen sponssiksi...no kunhan Boss ja Armani saadaan, niin mulle on ihan sama. Pitäsköhän antaa haastattelu Me Naisille, niin saadaan sitten muijat päästämään ukkonsa puvut päällä halliin, niin ei tarvitse katsella niitä törkeitä fanipaitoja aikuisten miesten päällä. Hyh. Saataisiin IFK-faneistakin tyylikkäitä ja muodikkaita, niin voidaan muuttaa DDR:n nimi Sinebrychoff-areenaksi ja samalla saadaan ne Jokeri-fanitkin meille. Näinhän mä teen. Hyvä Pentti, sä olet loistava. P.S. Muista korjata NYTin kirjoitus: Ottelutapahtumat ovat aina olleet elämäni juhlahetkiä. Ei ne nyt oikeesti mitään juhlaa oo. Nehän kohta luulee, että mun elämä on ihan p-seestä."
 

Carlos

Jäsen
En tiedä mikä muhun iski, mutta aloin juuri nähdä jotain valoa tunnelin päässä. (yeah right) On totta että Pena on ryssinyt tämän kauden niin pahasti kuin sen vain voi ryssiä, mutta silti uskon / haluan uskoa että mies on yrittänyt parhaansa. Kukaanhan ei ole täydellinen ja virheistä oppii. Jospa meidän hortonomi vaikka ottaisi oppia tekemistään virheistä ja parantaisi jo ensi kaudella. Kantapään kautta ne parhaat opit kuitenkin saa.

Tulee väkisinkin mieleen Nokian pääjohtaja Ollila. Kun hän aloitti virassaan, virheiden takia Nokia otti turkkiin n. 3 miljardia markkaa, eräässä yksittäis tapauksessa. Hän ei saanut kenkää, vaan oppi tapauksesta läksynsä (kalliit oppirahat silti), ja nykyään kaikki tietävät miten arvostettu mies maailmalla Ollila on.

Eli jos kestämme tätä helvettiä vielä tämän, ehkä ensi kaudenkin, niin jossain vaiheessa toivottavasti Pena saa homman toimimaan ja voimme olla iloisia että on näin kova asiantuntija organisaatiossa. Jos taas otettaisiin joku toinen puusilmä tilalle, ei se välttämättä muuttaisi tilannetta mihinkään, vaan joutuisimme ojasta aallikkoon. Ei Mobergikaan yhdessä yössä kaikkea tietoaan hankkinut, Kekäläisestä puhumattakaan.

Yritetään siis kestää arvon veljet, kyllä se siitä!


jk. en ole sukua penalle :D
 

Tähtirinnat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Nj Devils
Ässät-IFK-vaihtokauppoja?

Onko kellään enempää tietoa tästä asiasta. Huhucentrumissa ja Ässien keskustelupalstalla on ollut vähän tämän suuntaista juttua. Ässistä olisi lähdössä Konttila ja IFK:lta Vauhkonen tai Ciprus?
 

Carlos

Jäsen
Re: Ässät-IFK-vaihtokauppoja?

Viestin lähetti Tähtirinnat
Onko kellään enempää tietoa tästä asiasta. Huhucentrumissa ja Ässien keskustelupalstalla on ollut vähän tämän suuntaista juttua. Ässistä olisi lähdössä Konttila ja IFK:lta Vauhkonen tai Ciprus?

Heh, Konttila Vauhkoseen... :D Mulle kyllä käy, mutta Äsää johto on pirun tyhmiä jos sen menis tekemään. Vastaavasti taas Konttila Ciprukseen? Konttila kyllä kelpais, mutta en tiedä kuinka paljon olisi parempi kuin sirppu. Odottaisin kyllä jotain todellista vahvistusta vaihdossa meillepäin. Ellei sitten tarkoitus ole vapauttaa yksi ulkomaalaispaikka lisää??? Ota näistä ny selvää...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Matikainen metsästää vahvistuksia luonnollisesti yhtä syvällä rämpivistä Ässistä. Hienoa! Jos joku vaihtari niiden kanssa, niin miten olisi Ahma-Aki ---> Willman:D
 

Carlos

Jäsen
On jo vähän vanha toistoa, mutta näin se menee (taas):

Konttila: Hifkiin
Cipruss: Ässiin, Hifk maksaa palkan
Vauhkonen: Ässiin, Hifk maksaa palkan

Lopputulos:

-huonoa: Meillä on jälleen kaksi pelaajaa, joskin huonoa, vähemmän, sillä Konttila on ollut suurimman osan kautta sairastuvalla. Mikään ei näytä että suunta muuttuisi.

-hyvää: pelaajapalkkioita saadaan taas hinattua lähemmäksi budjetoitua. On se kumma jos ei kohta jo joku usko että meillä on yhtä vahva hyökkäys kuin Jokereilla, kun rahaakin menee niin ***keleesti.

Ja en laita tähän :D -merkkiä, sillä ei naurata yhtään sitten kun tämä toteutuu.

ps. laitoin kuitenkin
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Ahma-Aki ---> Willman:D
Ei onnistu. Mäkkärihän sanoi jossain haastattelussa, että parempi ilman kuin Willman. :D
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Bednar

Viestin lähetti Johannes
Bednar on taas lähetetty farmiin 10.11. Tuntuu tökkivän nhl-uran avaaminen aika pahasti.
Toivottavasti tökkäisi faksin Matikaiselle. Olisihan se kiva joskus lukea positiivinen uutinen jostain. Nyt on ollut helppoa kun ei ollut matseja hävittävänä. Tiistainahan taas tuska jatkuu.

ps.

Toisin parit naurut saa siitä mikäli FC Jokerit tippuu. Ei se kyllä paljoa helpota, mutta vähän. Niin ja sittenhän taitaa tulla paikallisotteluja futikseenkin. :eek:
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Bednar on farmissa, samoin Tuomainen ja Hannes, OJ:lla ei kulje muuten vaan. Onko tosiaan mahdotonta, että edes joku näistä...?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös