Johannes:
Kiitos nauruista. Yksi mitä kyllä unohdit perjantailta, oli seuraava:
Pentti saapuu kotiinsa Länsi-Pakilaan ja lukee päivän Hesarin ja muistaa, että tänäänhän on tullut NYT-liite. "Hmm...pitäisiköhän katsoa, jos ne siellä nousussa-laskussa -listalla ovat keksineet jotain hauskaa vitsia Hjalliksesta ja Jokereista, niin meidän kannatus nousee taas ja saadaan Hjalliksen halli tyhjäksi, kun meidän lipunhinnoilla halliin mahtuu vaan ne pukuäijät. Noh, mitäs täällä on mun kuva...Muodikas Pentti Matikainen, no vihdoinkin ne on tajunneet. Tää takatukkahan on muodikas. Litillä on ja sekin on maailman parhaan fudisjengin pelaaja. Mähän sanoin, että "Pentti, Pentti, Pentti, ei Armanin puvussa istuta jäähallin penkeille" jo 80-luvulla, sillon mulle naurettiin, ei naureta enää. FC Jokereiden-fanitkin on ottaneet musta mallia, nekin haluaa pukeutua muodikkaasti. Miksiköhän se Turo Tailor lähti Hjalliksen sponssiksi...no kunhan Boss ja Armani saadaan, niin mulle on ihan sama. Pitäsköhän antaa haastattelu Me Naisille, niin saadaan sitten muijat päästämään ukkonsa puvut päällä halliin, niin ei tarvitse katsella niitä törkeitä fanipaitoja aikuisten miesten päällä. Hyh. Saataisiin IFK-faneistakin tyylikkäitä ja muodikkaita, niin voidaan muuttaa DDR:n nimi Sinebrychoff-areenaksi ja samalla saadaan ne Jokeri-fanitkin meille. Näinhän mä teen. Hyvä Pentti, sä olet loistava. P.S. Muista korjata NYTin kirjoitus: Ottelutapahtumat ovat aina olleet elämäni juhlahetkiä. Ei ne nyt oikeesti mitään juhlaa oo. Nehän kohta luulee, että mun elämä on ihan p-seestä."