Viestin lähetti -danzku-
Olenko minä ainoa?, vai onko muitakin jotka ovat odottaneet tätä hetkeä kun Luttista vihdoin pistetään Harkinsin ja Kuhdan rinnalle?
Et ole ainoa. Plusmiinustilastomme kärkihyökkääjä Luttinen on (krhm...ja kukas ennusti...) syksyn positiivisin yllättäjä (ei mulle). Kaveri on junttura, tykkää kaksinkamppailuista, voittaa ne noin 80%:sesti ja tekee ainoastaan rujoja räkämaaleja metrin säteellä häkistä, niin viimeksikin. Kuhta on täysi arvoitus näin suoraviivaisen laiturin kanssa samassa ketjussa. Luultavasti Luttinen uhrataan legendaarisiin kulmavääntöihin ja koetetaan järkätä Kibelle mestoja? No, Arttu, painu sitten maalille mahdollisia ribareita metsästämään.
Mv-valinta on lähes inhorealistinen, sillä olen aivan varma, että Länki-Jan "onnistuu" sikäli kun HIFK voittaa eli hän päästää vain 3 ja on kerran vahingossa suolapatsaana läpiajossa saaden kiekon rintaansa ja mahtavat ylistykset aamulla maagisesta torjunnasta. Sitten taas unohdetaan minkänäköistä on ollut Janin pelaaminen Hartwall Areenalla ja LA:ssa. Pikkuhiljaa jo uskotaankin, että "kyllä Lundell sittenkin pelaa varmaan ja mahdollisesti ja todennäköisestikin hyvät pleijarit". Uhh! Lundell saa pelata 25 nollapeliä peräkkäin ennenkuin kelpuuttaisin hänet edes 2-veskariksi. Stathosissa meillä on hyvä 2-veskari, voittava ykkönen puuttuu. Pelaako Myllys nyt Aralle ja kumppaneille? Ja olethan Pentti tarkkana Banhamin kanssa! Kävisikö se nyt tai ensi kaudella, kun vielä -01 meillä ei ollut käyttöä? Mitä luulet, olisiko meillä nyt tai ensi kaudella käyttöä intiaaniverta omaavalle rockenrollhenkiselle pohjoisamerikkalaiselle taiteilijasielulle, joka tekee pomminvarmasti +20 maalia? Siis puhun nyt pelkistä maaleista, siihen vielä syöttöpinnat päälle eli Banhamin tapauksessa 0-2 kpl. Inkkari on äijä, se ei puukäsille syöttele ja ei niille pidäkään syötellä.
Siis 2 mahdollista tarkkailtavaa / tulevaisuuden HIFK-kaveria tänään kehissä. Siitä iloa repimään, eiks vaan?