Olisi kyllä, mutta ne saa perkele melkein viikon tauon kanssa, kun pistivät pelit noin nopeasti pakettiin.Ässät olisi kyllä kiva vastustaja.
En epäile hetkeäkään. Meillä olisi puolet jengistä pelikiellossa ensimmäisen vierasottelun jälkeen, kun ei porukalla jalat pysy kurissa.Itte toivosin tps ja sportin voittoja huomenna ni päästäis nordikselle vierailemaan.
Kunnon fiilistä molemmissa halleissa.
Olishan se helvetin hienoa kyllä nähdä punaiset vastakkain. Toivotaan tätä siis!Ässät olisi kyllä kiva vastustaja.
Olishan se helvetin hienoa kyllä nähdä punaiset vastakkain. Toivotaan tätä siis!
Kaikki nuo ovat vaikeita vastustajia, joukkueet on runkosarjan kymppisakissa niin äärettömän tasaisia. Sekin vielä, että HIFK menetti kotiedun. Ässät noista ehkä se vaarallisin on, juurikin lepoedun vuoksi.En halua Ässiä, kun saivat sarjan katki nopeasti. Pitää saada 5 peliä pelannut vastaan.
Kaikki nuo ovat vaikeita vastustajia, joukkueet on runkosarjan kymppisakissa niin äärettömän tasaisia. Sekin vielä, että HIFK menetti kotiedun. Ässät noista ehkä se vaarallisin on, juurikin lepoedun vuoksi.
Eipä taida olla helppoja pelejä luvassa yhdellekkään joukkueelle. Mutta voihan sitä tuhkaa sirotella päällensä jo etukäteen. Itse olen huomattavasti positiivisempi HIFK:n mahdollisuuksiin. Sitä tukee myös se, että noilla loukkaantumisilla jotka olivat lähes koko kauden joukkue jäi runkosarjan voitosta ainoastaan viiden pisteen päähän. Nyt oletettavasti pudotuspeleihin HIFK pääsee parhaalla mahdollisella kokoonpanolla, lisäksi on samalla kokoonpanolla ollut aikaa ollut treenata puolitoista viikkoa.Meille on hankalia kaikki. Siksi juuri pitää ottaa kaikki edut mitä mahdollista saada.
Ja meillä varmaan karjalainen, anttalainen, tiivola plus pari muuta delegaation tutkimisen jälkeen pelikiellossa.En epäile hetkeäkään. Meillä olisi puolet jengistä pelikiellossa ensimmäisen vierasottelun jälkeen, kun ei porukalla jalat pysy kurissa.
Eipä taida olla helppoja pelejä luvassa yhdellekkään joukkueelle. Mutta voihan sitä tuhkaa sirotella päällensä jo etukäteen. Itse olen huomattavasti positiivisempi HIFK:n mahdollisuuksiin. Sitä tukee myös se, että noilla loukkaantumisilla jotka olivat lähes koko kauden joukkue jäi runkosarjan voitosta ainoastaan viiden pisteen päähän. Nyt oletettavasti pudotuspeleihin HIFK pääsee parhaalla mahdollisella kokoonpanolla, lisäksi on samalla kokoonpanolla ollut aikaa ollut treenata puolitoista viikkoa.
Miksi sitten kirjoitit noin?Meille on hankalia kaikki.
Itse tällä hetkellä kyllä eri mieltä. Eli Ässät 50% ja kaksi muuta 25% kumpikin.Käynnissä olevien ottelusarjojen mahdollisia lopputuloksia katsomalla (ei tämän hetkisiä tilanteita, vain lopputuloksia) meidän ensimmäisen vastustajan todennäköisyydet ovat Saipaa 50%, KooKoo 25%, Ässät 25%.
Meille tulee vastaan Saipa, jos jokin seuraavista yhdistelmistä jatkaa; Saipa-Sport-Espoo, Saipa-Sport-Tappara, Saipa-Kookoo-Espoo tai Saipa-Kookoo-Tappara. Ässät tulee vastaan jos; TPS-Sport-Espoo tai TPS-Sport-Tappara. Kookoo tulee jos; TPS-Kookoo-Espoo tai TPS-Kookoo-Tappara.Itse tällä hetkellä kyllä eri mieltä. Eli Ässät 50% ja kaksi muuta 25% kumpikin.
Sinun arviosi mukaan Saipa olisi kahdessa seuraavassa pelissä noin seitsemänkymmen pinnainen suosikki. En ihan siihen usko.Meille tulee vastaan Saipa, jos jokin seuraavista yhdistelmistä jatkaa; Saipa-Sport-Espoo, Saipa-Sport-Tappara, Saipa-Kookoo-Espoo tai Saipa-Kookoo-Tappara. Ässät tulee vastaan jos; TPS-Sport-Espoo tai TPS-Sport-Tappara. Kookoo tulee jos; TPS-Kookoo-Espoo tai TPS-Kookoo-Tappara.
Hiukan olen kysymysmerkkinä tästä viestistä:). Itse laitoin viestiä odotusarvojen mukaan ja pohtien tämän hetkistä tilannetta.Meille tulee vastaan Saipa, jos jokin seuraavista yhdistelmistä jatkaa; Saipa-Sport-Espoo, Saipa-Sport-Tappara, Saipa-Kookoo-Espoo tai Saipa-Kookoo-Tappara. Ässät tulee vastaan jos; TPS-Sport-Espoo tai TPS-Sport-Tappara. Kookoo tulee jos; TPS-Kookoo-Espoo tai TPS-Kookoo-Tappara.
HIFK myös hävisi kaikkein vähiten suoraan varsinaisella peliajalla, mikä on hyvä merkki pudotuspelejä ajatellen. Tosin sitten sellainen "loistokkuus" loisti aika hyvin poissaolollaan, että ei minulla henkilökohtaisesti mikään superpositiivinen olo silti ole, varsinkaan kun maalivahdit eivät erityisemmin vakuuta. Mutta ei HIFK mitenkään surkeista asemista kisoihin lähde, puolivälierien suhteen olen jopa melko luottavainen.Eipä taida olla helppoja pelejä luvassa yhdellekkään joukkueelle. Mutta voihan sitä tuhkaa sirotella päällensä jo etukäteen. Itse olen huomattavasti positiivisempi HIFK:n mahdollisuuksiin. Sitä tukee myös se, että noilla loukkaantumisilla jotka olivat lähes koko kauden joukkue jäi runkosarjan voitosta ainoastaan viiden pisteen päähän. Nyt oletettavasti pudotuspeleihin HIFK pääsee parhaalla mahdollisella kokoonpanolla, lisäksi on samalla kokoonpanolla ollut aikaa ollut treenata puolitoista viikkoa.
Itse en ole huolissani maalivahdeista. Pitkälti maalivahtien ja puolustuksen ansiota tuo neljässija on. Toki poissaolot pakottivat peliä rukkaamaan siihen suuntaan ja poissaolot näkyivät myös hyökkäyspelissä kun pysyviä ketjuja ei pahemmin ollut ja ukot vaihtui. Peli on silloin paljon vaikeampaa ja sitä on hyvin vaikea kehittää eteenpäin. Aikaisemmista vuosista poiketen HIFK:n maaliodottamat runkosarjassa olivat kehnot ja myös vastustaja loi paljon maaliodottamaa HIFK:ta vastaan. Eli paljolti maalivahtien ja tuurien varassa. Nyt kuitenkin on luultavasti ehjä rosteri, jolla on myös päästy harjoittelemaan ja loppukaudesta saivat myös pelejä alle.HIFK myös hävisi kaikkein vähiten suoraan varsinaisella peliajalla, mikä on hyvä merkki pudotuspelejä ajatellen. Tosin sitten sellainen "loistokkuus" loisti aika hyvin poissaolollaan, että ei minulla henkilökohtaisesti mikään superpositiivinen olo silti ole, varsinkaan kun maalivahdit eivät erityisemmin vakuuta. Mutta ei HIFK mitenkään surkeista asemista kisoihin lähde, puolivälierien suhteen olen jopa melko luottavainen.
Ja mä tästä. Voihan ne antaa prosentteinakin, laskuissa tietysti sitten käytettävä noita desimaalimuotoja(tai murtoluku).Mussutan tästä.
Todennäköisyydet eivät ole koskaan prosentteja. Todennäköisyydet ovat aina välillä 0.0-1.0. Tai päätepisteissä.
Ja mä tästä. Voihan ne antaa prosentteinakin, laskuissa tietysti sitten käytettävä noita desimaalimuotoja(tai murtoluku).
Miksi sitten kirjoitit noin?