Morten Halsted
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Todennäköisesti onkin Juhani Boström. Etäisesti mieleen tuli myös Harri Linnonmaa mutta hänen pelinumeronsa alkoi 2:lla
Boström on kyseessä. Linnonmaa muuten pelasi aina numerolla 14.Alla on kuva pelistä Koo-Vee - HIFK 9.12.1971, joka päättyi Jääkiekkokirjan mukaan 4-1.
Ketjun nimi on lupaava, joten kysynpä vastaan tulleesta kuvasta. Siinä on Koo-Veen Mikko Räikkönen, vasemmalla Riihiranta, oikalla ilmeisesti Rantasila. Tunnen HIFKn miehiä hiukan heikosti, joten kyselen kuka on keskellä taustalla?
Oma epäilyni on, että olisi Juhani Boström, mutta en ole ollenkaan varma.
Totta! Olen kaikki nämä vuodet hellinyt väärää mielikuvaa. Myytit murskaksi.Joo, kyllä se Soppa (#8?) on! Lambert on left ja taklauksen vetää rightin pakki. Sakkehan tuossa pelastaa varman maalin, kun hienon taklauksen ohella Soppa pelaa itsensä täysin pihalle ja Stögö pääse nokikkain Saken kanssa.
Totta. Mutta kenenköhän paita sitten Harrilla on päällä tässä kuvassa josta kävin virkistämässä muistiani ja tempaisin sen kakkosen?Linnonmaa muuten pelasi aina numerolla 14.
Pistit hyvän. Olen nähnyt tuon kuvan aiemminkin. En tiedä tuosta paidasta. Ehkä se on jostain harjoituksista kuvattu.Totta. Mutta kenenköhän paita sitten Harrilla on päällä tässä kuvassa josta kävin virkistämässä muistiani ja tempaisin sen kakkosen?
Tähän tulokseen tulin itsekin. Tämähän on Pandan MM-Toronto purkkakuva sarjaa ja kuvaus varmaan järjestetty sitä varten. Huteran muistini mukaan ainakin kausina 70-71 ja 71-72 oli vastaavan tyyliset Jääkiekko keräilykortit pusseissa joita kerättiin omaan keräilykirjaan. Niihin taisi taas olla omat kuvaussessiot koska kuvat olivat erilaisia kuin tuo Pandan sarja.Luultavasti joku kuvaustilaisuus ja kuvattu random paidalla. Ei tuossa näyttäisi olevan mitään olkapää syndejä.
Kyllä!Mottipäinen & Penan faksi mainittu.
Vaikka itse en millään tavalla tappeluista nauti, niin sähköinen tunnelma ja osuva huutelu aina osuu. Huuto "Anna isi paijaa vähän" Saku Koivulle sai täällä aikaan spontaanin naurahduksen. Kiitos @McBean.
Ziikasin noita klippejä. Sydäntä lämmitti toi Marekin reagoiminen Ahosen kaatamiseen.
Ei tänä päivänä.