Ziikasin noita klippejä. Sydäntä lämmitti toi Marekin reagoiminen Ahosen kaatamiseen.
Mä muistan tuon niin elävästä ja katsoin ton noista ihan ekana. Muistan kun faijan kanssa katsottiin tota matsia telkkarista (olin siis tohon aikaan vielä etäfani ja IFK:n pelejä seurattiin pääosin radiosta ja tekstitv:stä), se tosin tuli puskista, että Mertsi selosti Neloselle noita matseja.
Kiitos
@McBean ! Pirun nastaa näitä on katsella kyllä, mutta muistaako kukaan tuosta kyseisestä klipistä, että oliko peräti Zetan ensimmäinen matsi IFK:ssa? Siitä on hämärä muistikuva kyllä kun faija kertoi, että IFK on hankkinut uuden tshekkipakin ja tuo reagointi ja mylly teki täysin lähtemättömän vaikutuksen muhun ja taisi tehdä kyllä faijaankin. Olin tosta päivästä lähtien niin kova Zidlicky-fani, ettei mitään rajaa. Oli tossa 1990-luvun lopusta aina 2000-luvun puoliväliin ihan ykkössuosikkini Kibe Kuhdan ohella.
Edit. Eipä tainnut olla Zetan eka matsi, ehkä eka mylly, mutta taisi tosiaan siirtyä IFK:hon jo kauden alussa.