Viestin lähetti tant gredulin
Minulle riittää Kuitunen.
Sitähän minä täällä jo talvella mölisin, että Kuitunen ykköseksi ja Vepu kakkoseksi.
Niin, ja Sakke Magnitogorskiin The Queenin mukaan.
Viestin lähetti tant gredulin
Minulle riittää Kuitunen.
Viestin lähetti fiftyeight
Aika joutava soppa, antaisi paskan mennä.
Viestin lähetti hull16
jos suomen oikeulaitos tuollaisen summan määrää ja se "Queen" ei sitä halua maksaa niin jotta summan saa perittyä jenkeistä on oikeutta käytävä myös siellä
Mikäs tämmöinen voisi olla? En ole koskaan kuullut.Viestin lähetti VT
Tämä on totta ja tästä syystä onkin todennäköistä, että sopimuksessa on sovittu riitojen ratkaisutavaksi kv. välimiesmenettely, joka on täytäntöönpantavissa niin Suomessa kuin Yhdysvalloissakin.
Viestin lähetti Brewer
Sitähän minä täällä jo talvella mölisin, että Kuitunen ykköseksi ja Vepu kakkoseksi.
Viestin lähetti Senior
Sähän lähdet sinne kisoihin! ja Vokoun meni. Onse Pena kone.
Viestin lähetti hull16
Mikäs tämmöinen voisi olla? En ole koskaan kuullut.
Viestin lähetti Brewer
Mennä saa ilman muuta, mutta pitäähän Drag Queeniltä fyrkat saada.
Viestin lähetti Kyösti
Välimiesmenettely on "oikeudenkäynti" missä jokin riidan ulkopuolinen taho, esim joukko lakimiehiä ratkaisee ko. riidan. Hommalla on hyvät ja huonot puolensa. Hyvänä puolena on menettelyn nopeus verrattuna oikeusprosessiin. Huonona puolena on taas sekä se että välimiesmenettelyssä päätös voi mennä aivan miten välimiehet päättävä ja he voivat tehdä periaatteessa jopa lain vastaisia päätöksiä sekä se että välimiesten päätös on lopullinen ja siitä ei voi valittaa mihinkään.
Viestin lähetti JHag
- - -
PS. 58, periaate korvausjutuissa menee juuri noin, mutta ei HIFK ollut tuollaisia summia maksamassa Kingille. SM-liigassa ei maksella kuin äärimmäisissä poikkeustapauksissa yli 150.000e;n liksoja ykkösvalmentajalle. King oli tietojeni mukaan 200.000 e:n kaveri, Magnitogorsk latoo tiskiin 800.000e.
Viestin lähetti Senior
Eikös
- Nybondas ole juristi?
- IFK ole tehnyt vastaavia sopimuksia jo maailman sivun, joten en vieläkään halua uskoa, että sopimusehdoissa tai -tekniikassa olisi jotain puutteita alan yleiseen käytäntöön verrattuna.
Mitä tarkoitat viimeisellä lauseellasi?
Viestin lähetti Svante
Tietojenin mukaan "Hankenin" käynyt ja vaikka Nybondas olisikin juristi, niin so what?
"Se ei ollut mitä haimme. Taistelemme joka eurosta.
Viestin lähetti JHag
Kingille pitäisi tuomita sanktioksi Linda Lampeniuksen eka albumi autorun -toiminnolle ilman mute-mahdollisuutta autonsa soittimeen 2 vuodeksi.
Tiedän toki mitä tuo välimieskäsittely tarkoittaa, mutta olin epäilevä siihen, että suomessa järjestetty välimieskäsittely olisi pätevä jenkkien oikeuslaitoksessa ja mahdollistaisi saatavien perinnän suoraan ilman erillistä oikeudenkäyntiä.Viestin lähetti Analyytikko_
Ja Hullille tiedoksi, tällainen välityslauseke sopimuksessa johtaa siihen, ettei esim. sopimuksesta syntynyttä riitaa käsitellä oikeudessa vaan nimenomaan välimiesmenettelyssä. Välityslauseke estää asian käsittelyn käräjäoikeudessa, jos toinen osapuoli vetoaa välityslausekkeeseen.
Viestin lähetti Carey Wilson
Tamminen nyt nopeesti peräsimeen ja airoihin.
Viestin lähetti Svante
Tietojenin mukaan "Hankenin" käynyt ja vaikka Nybondas olisikin juristi, niin so what?
Viestin lähetti SergeiK
Asiaa, että viimein joku tässä valtakunnassa laittaa luun kurkkuun näille NHL:n/Venäjän suurseuroille.
Viestin lähetti JHag
Owen: Pistetäänkö veto, että otat vielä takaisin välikausi-puheesi ? :)