Viestin lähetti Le Banner
Eli huikea salajuoni jälleen kuvernööriltä.Kenellekkään ei ole vuotanut tietoja uudesta valmentajasta,mutta sehän onkin Sir Pena itse:)
Viestin lähetti Le Banner
Heikkilä ja Summanen kieltäytyi IFK-pestistä??
Onko 101% varmaa,että IFK tarjosi kummallekkin sopimusta?
Viestin lähetti Isaksson
Itse asiassa varmaa on, ettei ole tarjonnut.
Viestin lähetti cobol
Oletko nyt ihan tosissasi siinä, että Summaselle ei tarjottu sopimusta? Heikkilän osalta voin jopa uskoa, että ei mahdollisesti tarjottu, vaikka häntä lähellä olevat tahot muuta antavat ymmärtää ja tarjouksen tulleen nimenomaan IFK:n puolelta.
Viestin lähetti -BR-
Mites on Rockyn laita? Onko herra jo täysin ulkona valmennuskuvioista?
Rautakallio ei tosin omaa mitään huippumeriittejä sm-liigassa valmennuspuolelta, mutta itse en heti kuitenkaan tyrmäisi... Varsinkaan kun kyseseessä on Rocky, heh, heh... ; )
Voitaisiin nähdä aika IFK-henkistä kiekkoa, jos mies peliä johtaisi. Hänellä, jos kellä näistä valmentajavaihtoehdoista olisi käsitys IFK-hengestä.
Mielenkiinnolla odotetaan täälläkin...
Ainakin Frank Mobergin kommentti (lähde: HS) huhuun oli, että Summanen on tervetullut jäähalliin vain lippukassan kautta.Viestin lähetti cobol
Oletko nyt ihan tosissasi siinä, että Summaselle ei tarjottu sopimusta?
Viestin lähetti Juhaht
Ahhah... Päivän naurut. Jos Grogiin haksahdatte, on johtoportaanne seniiliys jo huolestuttavalla tasolla. Katso Bluesin pelejä ja kerro mikä siinä on "Hifk-henkistä kiekkoa"? Jos kuvittelet Grogin peluuttavan Hifkissä muunlaista kiekkoa kuin tuota karseaa Blegi-peliä, erehdyt pahemman kerran.
Grogi... Huh, jopa faksikuningas The Pena Sir The Pena lienee edelleen valmentajana parempi. Matikainen kai sentään on jotain joskus voittanutkin.
Viestin lähetti -BR-
Voipi olla. Tai sitten ei. Kyllä Rocky varmasti perinteitä kunnioittaisi omassa seurassaan, siitä olen varma. Ja ennen allekirjoitusta käytäisiin varmasti läpi se, mitä IFK häneltä haluaa. Ja se ei ole Blegi-peliä se. Mutta riittäisikö se tai toisiko tuloksia, sitä ei tiedä edes naapurin Erkkikään...
Viestin lähetti Isaksson
Olen aivan varma, ettei ole tarjonnut. Välillä näytti, että Summanen saattaisi olla se, joka tulee, mutta nyt jälkeenpäin olen varma, ettei edes neuvotteluja ole käyty.
Viestin lähetti Juhaht
mutta kun tilanne vain on sellainen, ettei miehellä tunnu olevan hajuakaan miten nykykiekkoa pelataan, tai mikä tärkeämpää - miten siinä voitetaan
Ihmettelen kyllä suuresti, jos tämä kuvio toteutuisi. Eikös IFK:lla pitänyt alkaa Aravirran mukaan uusi projekti? Ja se olisi sitten yhden kauden projekti Matikaisen valmennuksessa. Hienoa! Ja kenestä tulisi toimitusjohtaja? Vai hoitaisiko Matikainen sekä valmentajan että TJ:n virkoja vuoden? Tuskin.Viestin lähetti Isaksson
2005/06 The Pentti itse (apuna Kuitunen)
Tämä on sitä palautusosastoa
2006/08 +1 J.Jalonen (apuna Kuitunen)
Viestin lähetti jake
Mietinpä vain, olisivatko herrat Tuomi, Nokelainen ja Dufva käytettävissä. Tuostahan löytyisi lyömätön trio.
Viestin lähetti Wiltord
kuka hoitaa hankinnat sitten?
Viestin lähetti Meedio
Sovitaan vaan mutta pieni pelko on perseessä...
Viestin lähetti Svante
IFK:n näköistä peliä saisimme takuuvarmasti myös nauttia Hexin "valmennuksen" johdolla.