Punalippu kirjoitti:- Jokainen tehköön sitä mitä osaa; Minä työtaustani ja koulutukseni puolesta liiketoimintaympäristössä johtotehtävissä ja sinä voit jatkaa edelleen trukilla-ajoa.
BruummmmBRURUMRMMRUBRRRUMMM. Noin, eihän enää ole paha mieli herr direktör?
Onko varsinainen ongelmasi sitten, että et osaa kirjoittaa? Epäilen kuitenkin edelleen juttujesi perusteella, että liikkeenjohtamistaitoisikin ovat suhteellisen vaatimattomat tai sitten sarasvuomaista ulosantiasi verottaa vain se ikävä tosiasia, että et osaa kirjoittaa. Ja miksi olen sitä mieltä, että et osaisi kirjoittaa? No siksi, että kirjoitit tuolla ylempänä haluavasi HIFK:n järjestävän keskustan puoluepäiviä, vähemmistömessuja ja konsertteja, mutta jälkeenpäin väitit suurin piirtein että "joku avaruusolento pakotti minut painelemaan näitä näppäimiä ihan väärässä järjestyksessä (mutta muuten olen suuri johtaja!)"...
No mutta asiaan ihan kertauksen vuoksi: Minä olen AIVAN VARMA, että ainakaan uuden hallin rakentamisessa PK-seudulle ei ole mitään järkeä vielä pitkään aikaan. Eikä HIFK:n tule tällaiseen ryhtyä.
Ja mitä tulee projektin "Nordis omaksi" arvioimiseen, täytyisi ensin jostain saada luotettavat vastaukset Ioota Rhoon esittämiin avainkysymyksiin halliketjussa. Muuten tuollaisista varmoista miljoonavoitoista hehkuttaminen on samanlaista merkityksetöntä virtuaalionanointia kuin hiekkalaatikkouhoaminen HIFK:n järjettömästä ylivoimasta jos Jagr-Forsberg-Iginla olisi meidän jarrukenttä tjsp. Onko herra merkantti samaa mieltä?
Kun täällä on muuten tarkoitus puhua HIFK:n tulevaisuudesta, arvoista ja visioista, niin on outoa ettei suhdetta emoseuraan ja koko HIFK-perheeseen ole juurikaan käsitelty. Sehän on ollut ongelmallinen ja nyt sitä voinee kuvailla sanalla neutraali. Siinä on kuitenkin suuri voimavara jota ei tule unohtaa.
Lisäksi minua on jäänyt vaivaamaan tämä tuoreen rahan autuaaksi tekevä vaikutus. Vaikka suunnattu anti tehtäisiinkin, niin sehän lämmittäisi kuin housuun kuseminen talvella jos varat heti käytettäisiin seuraavan kauden fantasiahankintoihin. Menopuolta ei siis juuri voi kasvattaa vaikka pääomia olisikin enemmän.