Postinjakaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- En gång IFK, alltid IFK.
Mut sylkäsithän sen 3 kertaa seuraavan vastaantulijan päälle?
Tietenkin. Ja olen juuri poliisiasemalla.
Mut sylkäsithän sen 3 kertaa seuraavan vastaantulijan päälle?
Pelasi alivoimaa ja peitti siniviivavedon selällään tms, ei mielestäni tullut kentälle enää sen jälkeen.Nykopp ilmeisesti tippunut kokoonpanosta eikä näy jätkää edes penkillä. Mitä hajosi tällä kertaa?
Pikkarainen sanoi Telian haastattelussa pelin jälkeen että "pientä vammaa" taustalla.Mikäs tänään tilanne? Onko tietoa mikä Engrenille tuli? Sattuiko siinä kun Tikka ajoi maalille..
Åsten huilannee muutaman matsin, Laatikaisen "taklauksesta" johtuen.
Ettei olisi taas se nivunen. Sormet ristiin, että Atte jatkaa nähdyllä tasolla eikä ole rikki!Luulen, että oikeasta jalasta meni jotain toisen erän viimeisillä minuuteilla. Engren venytti kaksi kertaa oikean patjan kiekon eteen ja jäästä nouseminen oli vähän jähmeän oloista sekä heilutteli oikeaa jalkaansa.
Surullisia aikoja. Keskenkuntoinen ykkönen ja varalle imuri.Eletään jännittäviä aikoja seuraavat viikot
Johan tässä mentiinkin ehjänä muutama hetki.
Engren 3-4vk
Taponen 2-3vk
Kankaanperä 4-6vk
Nykopp day-to-day
Åsten day-to-day
Ahonen day-to-day
lähde:
Sopivasti kun edessä on todella paha viikonloppu. Mutta positiivista kuulla, että Nypsi ja Åsten on vain day to day.
Ahosen kaltainen hitaasti liukuva sotajuhta pelannee buranalla jos vain lääkärinmääräämät riittää.
Kovalta näyttää pakisto. Ulander kutsuttu mukaan.
Kousa-Ulander
Lyytinen-Laakso
Motin-Winberg
Seppälä
Katsotaan mitä tuleman pitää. Jos Ahonen on perjantaina poissa, niin en yllättyisi jos siellä joku hyökkääjä pelaisi pakin tontilla.
Mutta mieluummin kuulisin huomenna uutisia Melartin tasoisen pakin hankkimisesta joka pelaisi jo perjantaina tai viimeistään lauantaina.
Vai olisiko Jokipojista tai muualta saatavilla joku laadukas tai riittävän laadukas 2-4 matsin paikkaaja?
Onneksi Ulander ja Seppälä ovat saaneet jo vähän tuntumaa liigassa pelaamiseen ja ehtivät varmaan tämän viikon treenata ja valmistautua. Ei onneksi ihan yllärinä tule valmennuksellekaan nämä puuttumiset.
Tähän pakko ottaa kiinni. Joku, (en minä, minähän huutelen vaan puskista) kirjoitteli pakiston vajaisuudesta. Nyt se näkyy aika konkreettisesti. Eikä toi maalivahti osastokaan näytä kovin hyvältä.
Paljon ennen kauden alkua luvattiin, odotettiin ja toivottiin. Minä myös.
No nyt ollaankin taas siinä tutussa ja "turvallisessa" moodissa. Olen sitten nega, mutta positiivarit odottaa verorajaa tai kevättä.
Eihän tää oikeasti voi olla vuodesta toiseen tätä samaa paskaa loukkaantumisien osalta!???