Itse en usko siihen, että Nordis itsessään olisi ongelman syntipukki. Perustellen tätä sillä, että Nordista käyttää todella moni muukin seura ja yhteisö, kuin IFK:n edustusjoukkue. Mä pistän tonne perään linkin, mistä näkyy osa käyttäjistä. Jos joku tuntee jonkun, niin voisi tiedustella näkemyksiä sen seuran/yhteisön flunssakokemuksista. Luulisi tuollaisen pienen ja hennon taito/muodostelmaluistelijankin saavan lentsun, jos sitä ylenmäärin Nordiksella olisi tarjolla. Omiin korviin ei ole tälläistä kantautunut, joten siksi en siihen usko.
Mielenkiintoista on sitten se, että jos ei Nordis, niin mistä tuo pasilisko osaa juuri edustusjoukkueen koppiin tulla. Vai tarttuuko se bussimatkoilla. Tuleeko ruoka jostain, jossa ei ihan kaikki ole kartalla hygieniastaan. Pukukoppia on rempattu ja desinfioitu, mutta silti joka kaudella sama ongelma, muita runsaampi saikuttelu. Ei mulla mitään vastausta tietenkään ole. Sen tiedän, että omassa työyhteisössä on normaalia enemmän poissaoloja tänä talvena. Pelaajia ei voi pakastimessa pitää vapaa-aikaansa, vaan tuolla pitkin ja poikinhan ne pyörii. Mutta se on varmaa, että tämän kauden jälkeen mietitään hartaasti sitä, että mitä voisi asialle tehdä. Ton hintainen nippu, joka saikuttaa kolmanneksen kaudesta, niin sitä ei vaan voi hyväksyä. Toivon, että joku ratkaisu löytyy jo ennen Gardenia.