Saumat lepäävät:
- Fyysinen peli, jolla voidaan ehkä pieni etu saada.
Mä ikävä kyllä lasken Tapparan tässä edelle. HIFK:n jalka ei varmastikaan tule riittämään kovin moneen "ajetaan kaikkea mikä liikkuu" -peliin. Veikkaan, että Rami lähtee härskin rasittavalla prosenttikiekolla väsyttämään Tapparaa ja tekee Barkovin & Niemisen olosta tukalaa. HIFK tökki ja kuumensi Gilliatiakin koko ajan.
edit: Niin, jos se Kurvinen ei ollut filassa kun ei pelannut, niin missä se sitten olisi voinut olla? Ostoksilla? Matkoilla? Paavin valintaa seuraamassa? Oli miten oli, nyt Kurvi oli mukavan ilkeässä iskussa, vai mitä olette mieltä? Pelkäsin, että hän ajaa itsensä ulos pelistä pommiensa yhteydessä, mutta mitä vielä! Tämä on Kurvisellekin varmasti viimeinen kausi, joten pikkuhiljaa saisi sen maalin rykäistä :D
edit2: Varmaan jokainen tietää lähipiiristään juuri nyt monia kammottavassa räkätaudissa olevia ihmisparkoja. Itse olen ekaa päivää viikkoon jotenkuten terve. Olisiko viimekeväisestä flunssa-aallosta HIFK:n sisällä otettu jotain oppia? Ei ole meinaan monta jätkää petissä, kuten viime keväänä pahimmillaan. Knock on wood. Pidetään tää näin.
edit3: Kuten veli Johannes totesi, pelkästään se, että HIFK on voittanut playoffsarjan, on niin harvinaista herkkua (poislukien v.-11), että njut on vaan aika hyvä fiilis. Odottelen jo keskiviikkoa, menee sarja miten menee. Alkais jo!