HIFK:n playoffit 2011

  • 571 660
  • 2 171

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bullshit. Olen seurannut urheilua hyvin laajalti 70 luvulta alkaen...

Wunderkind, olet varmasti jo äitisi kohdussa seurannut Gerd Müllerin räjähtävää potkua, mutta annetaan nyt tämän aiheen olla. Yhtä puusilmäisiä olemme kuin Ramsted, the Omaan Napaansa Tuijottaja. Elämää on sarjan ulkopuolellakin, vaikkei se tietysti siltä meistä IFK-kannattajista tunnu :) Edelleen - ei ole MM-tason muodostelmaluistelijoiden vika, että joku on myynyt hallin alta.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Bullshit. Olen seurannut urheilua hyvin laajalti 70 luvulta alkaen ja voin kertoa, että salibandy ei esim. ole huippu-urheilua ja tuollainen vierekkäin luistelu ei ole edes urheilua...
...Jalonen oli oikeassa ja joku hinttari on ottanut nyt varmaan sitten IFK:hon yhteyttä ja Nokka joutui muuttamaan lausuntoaan. Naurettavaa touhua.

Ei hyvää päivää ;)
Ootko ihan tosissas?
Minkäs testosteronipiikin sä oot ottanut?
Ettei ole Scoll itse K.Jalonen, lausunnot on ainakin samasta puusta veistetty ;)
Hyvä valmentaja sä oot, mutta mua ainakin mutsi opetti pienenä, et jos ei oo mitään fiksua sanottavaa, kannattaa pitää suunsa kiinni...
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Soo, soo, scholl! BOL-täti suuttuu moisista moukkamaisista kommenteista ja puusilmäisesti typeryydestä!

Kyllähän minäkin olen naureskellut Jalosen kommenteille, mutten missään vaiheessa ole oikeasti kuvitellut Kojon olevan moista mieltä oikeasti. Aivan varmasti on nähnyt lukuisia kertoja, miten taito- ja muodostelmaluistelijat harjoittelevat ja aivan varmasti ymmärtää suurinpiirtein, mistä lajista on kysymys ja mitkä vaatimukset on luistelijoille.

Minä syytän tästä kaikesta sekä Helsingin Jäähallia, joka on ahneuksissaan mennyt vuokraamaan tilat silloin, kun heidän suurimman ja eittämättä tärkeimmän vuokralaisensa kauden huippuhetket ovat menossa, tai ainakin pitäisi olla. Jos IFK:n menestykseen ei olla siellä suunnalla uskottu, niin sehän on vielä nolompaa. En kuitenkaan ole aivan varma, onko IFK:n toimistollakaan oltu riittävän ajoissa hereillä ja pyritty löytämään se kaikkein järkevin ratkaisu. Tai sanotaanko näin, että en yllättyisi, jos sielläkin ollaan herätty asian suhteen liian myöhään. Kaiken kaikkiaan huonosti hoidettu keissi, lähtien ihan otteluohjelman suunnittelusta. Toivottavasti ei tule toistumaan.

Ja kyllä, muodostelmaluistelu on aivan sairaan vaikeaa, rankkaa ja aliarvostettua. Mutta minä kyllä arvostan! Ettäs tiedätte.
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Soo, soo, scholl! BOL-täti suuttuu moisista moukkamaisista kommenteista ja puusilmäisesti typeryydestä!

Eiköhän scholl heittänyt tämän jutun kieli poskessa. Ei kai oikeasti kukaan enää kelaile VHS:ltä Julma-Juha Väätäisen kirejä, Lasse Virenin kaatumisia tai Juha Miedon mustikkakeittoista partaa...

Edit: Luin uudestaan ja tuo naisten uraneuvonta oli vielä hauskempi veto kuin urheilun määrittely :-)
 
Viimeksi muokattu:

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Samoja ajatuksia on myös itselläni. Peli ei tällä hetkellä näytä siltä että nakkikattilasta tällä kaudella taisteltaisiin. Ikävä kyllä.

Tässä eräs esimerkki miten rotsi voi kääntyä parissa viikossa. HIFK on näyttänyt mistä tämän kauden joukkue on tehty ja nakkikattilan voitto on enää neljän voiton päässä.

-Tinke-80
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Kun ihmettelin tuota tiukkaa välierän otteluohjelmaa, niin mitkä olisivat olleet HIFK-Lukko-sarjan pelipäivät jos sarja olisi mennyt kuudenteen ja seitsemänteen otteluun, kun nuo ämmänkisat siis laittavat Jäähallin kiinni? Oikeastikko vasta maanantaina 11.4. seitsemäs peli?

Sorry tyhmästä kysymyksestä, en ollut ollenkaan seurannut otteluohjelmaa.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun ihmettelin tuota tiukkaa välierän otteluohjelmaa, niin mitkä olisivat olleet HIFK-Lukko-sarjan pelipäivät jos sarja olisi mennyt kuudenteen ja seitsemänteen otteluun, kun nuo ämmänkisat siis laittavat Jäähallin kiinni? Oikeastikko vasta maanantaina 11.4. seitsemäs peli?

Sorry tyhmästä kysymyksestä, en ollut ollenkaan seurannut otteluohjelmaa.

Kyllä. Kuudes peli pelattaisiin huomenna Raumalla ja 7.peli maanantaina Nordiksella.
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Kyllä. Kuudes peli pelattaisiin huomenna Raumalla ja 7.peli maanantaina Nordiksella.

Ok, kiitos. Nyt ymmärrän tämän valittamisen "epäinhimillisestä" ja "idioottimaisesta" otteluohjelmasta. Ei muuta kuin naapuripari todellakin jatkakoon seitsemänteen peliin ja ensi keskiviikkona jatketaan. - Paskat, toivottavasti Sparta hoitaa huomenna, niin saadaan oikeat finaalit.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Kyl mäkin näen, että muodostelmaluistelu ja salibandy on ihan urheilua. Saunomisen MM-skaboja en ihan siihen laskisi.

Olen nähnyt muodostelmaluistelijoiden tekevän sitä ohjelmaa ja itselläni tulisi kyllä sydäri. Ja ihan turha tälläisten fanien edes lähteä Salibandyn liigapelaajien kanssa urheilemaan. Kyllä nekin jampparit vetää 3000 coopperista ja toisen perään.

Antaa muidenkin kukkien kukkia.
 

Kurkirannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juuri näin.

Olis pitänyt tietää, että Ilmalassa olis ollu vapaata jääaikaa.

Mudostlemalsuitselu on kovaa touhua (oikeesti) mut ei , miks, just, The Hallissa...


Kärsii myös Snadi.

Jaffalaakin tiedusteltiin kun hallia varailtiin kisoihin. Eivät suostuneet riskin vuoksi, että siellä saatetaan vääntää playoffeja silloin. Ja joo se linnanjuhla-juttu nyt oli meikäläiseltä typerä pointti. Mutta menee tunteen piikkiin.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosin jos joku vinisee medialle tästä hienosta jengistä, niin Ramuhan se on. Perhana että kaveri petti taas pahasti. Niin uskoin häneen, kun on kausi kaudelta parantanut ja osasi puolustaakin ainakin runkosarjassa. Toki Töykkälä ajaa nyt roolinsa paremmin, kun osaa puolustaa vielä paremmin ja ennenkaikkea aloittaa. Ja onhan Töykkälän ketjulla kulkenut. Joten tuo Liivikin kenttä on oikeastaan se kolmosketju ja Liivik kolmmossena.

Mä en oikein ymmärrä, miten tosta saa mitään valittamista. Perusiltapäivälehtityyliin juttuja on taas väritelty puolet. Yksi syy miksi Ramstedtin penkitys ihmetyttääkin on se, että mieshän pelasi todella hyvin nimenomaan puolustussuuntaan runkosarjassa. Toinen juttu mikä ihmetyttää on se, että Töykkälä on ollut vähän vähemmän yllättäen aivan paska hyökkäyssuuntaan, mutta Lukkoa vastaan se ei haitannut, kun tarvittiin nimenomaan puolustuspään erikoisosaamista nollaamaan Lindgren. Siihen hommaan mies oli täydellinen. Jokereita vastaan sen sijaan olisi tarvittu lisää hyökkäysvoimaa, kun Wirtanenkin vaelteli varjojen mailla. Jokereita vastaanhan Töykkälä ei edes pelannut alivoimaa vaan siihen hommaan Jalonen päästi Töykkälän vasta Lukkosarjassa. Väittäisin, että jotain muuta on taustalla kuin pelkästään "ei mahdu kokoonpanoon". Tai sitten Jalosella oli vain niin käsittämätön luotto Peltoseen, Granlundiin ja Kuhtaan.

Noh tämä case Ramstedt on todella pikku juttu, koska me pelataan finaaleja! Mulle on aivan sama, vaikka finaaleissa pelais meidän ykkösketjuna Peltonen-Liivik-Melart, jos ne vaan hoitais sen kannun kotiin.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Painajainen

Ei ollut kiva tunne herätä aamulla siihen, että näin unen: Paikallinen Game seven. 2. erä tauko ja johdetaan 4-1. Fanit korkkailevat skumppapulloja, itse yritän sanoa, että "ei tää vielä ole tässä, kolmas erä pelaamatta". Miten käykään, narripompulla kavennys, lopulta tasoihin ja jatkoajalla 4-5 tappio. Onneksi se oli vaan pahaa unta! Tästä unesta mikä nyt on meneillään, älkää herättäkö...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viimeksi, kun tsekkasin, niin taitoluistelu kaikissa muodoissaan taisi olla globaalissa mittakaavassa aivan helvetin paljon isompi laji kuin jääkiekko. Rakaa ja kovaa urheilua. Jääpallokin on kova urheilulaji, mutta salibandyssa menee mun raja...laji, jota on nasta pelata, mutta katsoa kun toiset pelaa? Suokaa tämä mulle : D

Olen 120% varma, että Ramu pelaa vielä finaaleissa JOS Nenä näkee, että se hyödyttää joukkuetta. Näin se menee, jos ja kun ollaan oikeita ammattilaisia. Turha suurennella iltapulujen paskajuttuja. Typeriä ja harkitsemattomia lausuntoja saa kyllä irti kenestä tahansa nuoresta puupäästä.
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
No niin, alkaa hieman vaikuttaa et saadaan toinen paikallis-sarja playoffeissa.
On aika herkullinen tilanne jossa kohtaa IFK:oon nykyinen ja tuleva päävalmentaja, mitäpä tässä vois enää muuta toivoa ku et hoidetaan finaalit kunnialla loppuun asti.
Tulee varmaan finaaleista taas samankaltainen kun oli matsit narreja vastaan,
eli IFK hyökkää ja blues taistelee minkä pystyy. (ainakin tällä hetkellä näyttää blues tulevan vastaan ku jypikin on jotenkin varjo entisestään. Tässä taas nähdään mikä merkitys on kunnon ajoittamisella.)
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Läntisen lähiön paskansyöjäthän ne sieltä finaalivastustajaksi selvisi. Mahtava homma, IFK saa siis finaaleihin kotiedun ja vieraspelitkin pelataan kivenheiton päässä, Espoossa.

Kaikin puolin loistava juttu. Bluesia ei sovi aliarvioida tai laskea mitään IFK:n viime vuosien ylivoimaisen Blues-rekordin varaan, mutta kyseessä on kuitenkin kaikin puolin mieluisa vastus. Mestaruuteen on kaikki mahdollisuudet!

Alkais jo!
 
Viimeksi muokattu:

jarne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC #52
Sanotaan se nyt ääneen ettei parempaa vastustajaa finaaleihin voisi kuvitella kuin Blues, ,meiltä löytyy puolijoukkuetta samoja ajokoiria mitä Bluesiltakin ja kärki meillä on paljon terävämpi kuin vastustajalla.
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikin puolin loistava juttu. Bluesia ei sovi aliarvioida tai laskea mitään IFK:n viime vuosien ylivoimaisen Blues-rekordin varaan, mutta kyseessä on kuitenkin kaikin puolin mieluisa vastus. Mestaruuteen on kaikki mahdollisuudet!

Just niin. Vaikka olen luonteeltani äärimmäisen pessimistinen, niin nyt tekisi mieli sanoa, että HIFK vie 4-0 voitoin kannun himaan. Blues on juuri se jengi, jolla ollaan pyyhitty jäätä vuosikaudet (mm. jotain 32 peräkkäistä voittoa kotona...?). Ja nyt tämä ihannevastustaja tulee FINAALEISSA vastaan.

Sitten herätys! Bluus on tiputtanut runkosarjan 1. 2. joukkueen, sekä keväällä vauhdissa olleen Kärpät. Silti vastus ei ole yhtään mahdoton, päinvastoin. Paremmalla viimeistelyllä JyP olisi voittanut ja HIFK teki joka paikasta Lukkoa vastaan.

Nyt on sitten SEITSÄMÄS sarja alkamassa peräkkäin, jossa on kotietu. Kaikki 6 aiempaa kertaa ollaan hävitty kotietu kättelyssä ekassa pelissä, uskomatonta!? Jos nyt saisi pyytää, niin pliis voittakaa se game1 edes kerran vuosikymmenessä. Tämä viikon tauko + "se on vaan blues" voi tuoda meille sen seitsemäisen peräkkäisen tappion. Pelaajat, olkaa hereillä nyt. Siellä on nakkikippo jaossa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Stigu

Jäsen
No niin!

Mestaruus tällä kaudella on oikeastaan enää Nokasta kiinni. Vastaan finaaleissa asettuu materiaaliltaan monta astetta heikompi joukkue, joten mestaruus voidaan ryssiä ainoastaan valmennuksellisiin seikkoihin. Suurin kysymys oikeastaan onkin: Onko IFK/Nokka-parivaljakko menettänyt viikon tauon aikana pelivireensä? Itse uskon, että samanlaisella rentoudella ja kurinalaisuudella, mitä esim. Lukkosarjassa nähtiin, IFK voittaa mestaruuden. Lisäksi tuo Bluesin jengi suorastaan huutaa Jerguksen noutamista: saa nähdä uskaltaako Nokka ryhtyä tällaiseen puuhaan, pahaa pelkään että ei uskalla. Fakta on kuitenkin se, että Jeren puuttuminen Bluesin pakistosta heikentäisi jengiä huomattavasti. Itse pistäisin esim. pikkupikku-Koon vaikka kipsin kanssa hakemaan Jerguksen pelistä pois.

Jumalawita, alkais jo matsit!
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Lisäksi tuo Bluesin jengi suorastaan huutaa Jerguksen noutamista: saa nähdä uskaltaako Nokka ryhtyä tällaiseen puuhaan, pahaa pelkään että ei uskalla. Fakta on kuitenkin se, että Jeren puuttuminen Bluesin pakistosta heikentäisi jengiä huomattavasti. Itse pistäisin esim. pikkupikku-Koon vaikka kipsin kanssa hakemaan Jerguksen pelistä pois.

Mä taas vähän veikkaan sellaista skenaariota, että Jergus noutaa itse itsensä tästä sarjasta pihalle jollain puupää taklauksellaan, sen homman hän taitaa (mm. Vihkoon kohdistunut polvitaklaus). Ja kun sitä hiukan lämmittää jatkuvalla tökkimisellä, niin kertoimet vain nousevat hölmöilyyn, sama pätee myös muutamaan muuhun Bluesin pelaajaan.

Nimenomaan, alkais jo.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun silmiin näyttää siltä, että blegi joutuu rikkomaan paljon HIFK:n liukkaita+voimakkaita hyökkääjiä. Nyt vaan viimeinen silaus omaan yyvee peliin. Meidän pakisto pärjää kyllä espoolaisten hyökkääjien kanssa. Riksmaniin on luottoa kuin piruun itseensä.

Plus Iiro Tarkin kuolevaisuus pitää saada esille. Nyt siitä kaverista on tehty jo puolijumala, kiitos porilaisten ja valtrojen.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Meillä on jo yksi toimiva ylivoima, tuo MG:n vetämä. Toinen onkin sitten aivan tuhkaluukku, hyvä kun saavat edes kiekon alueelle. Tuossa VP:n ylivoimassa on kyllä petrattavaa niin perkeleesti. Tosin, on helkkarin hyvä, että meiltä löytyy kaksi selkeästi ratkaisuihin kykynevää viisikkoa pyörittämään sitä. Ei ole edelleenkään mitään järkeä muuttaa yv-ketjujen koostumuksia, viilausta vain kuvioihin.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole edelleenkään mitään järkeä muuttaa yv-ketjujen koostumuksia, viilausta vain kuvioihin.

Nimenomaan näin. Jotkut on ehdottaneet Hammeria tai jopa Ramua kuvioihin. Mä en ottais tai vaihtais ketään(no pakistossa Vallin/Melart/Kurvinen, se pelaa kellä kulkee) vaan antaisin sen rikollislauman ketä on meidän tänne raahannu vetää loppuun asti. Vittu meillä on JOUKKUE isolla jiillä.

Espoolaiset on tehny hienon tuhkimotarinan mutta tarinoilla ei Kannua viedä. Nyt vaan HIFK:n kaikki aseet ampumaan TÄYSILLÄ spartalaisten muureja vastaan, kyllä se murtuu sieltä kun tarpeeksi jauhetaan.

Kaikkein vahvimpia aseita mitä meillä voisi olla on noi uskomattomat narri-sarjan nousut. Niiden arvoa ei henkimaailmassa voi edes mitata.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin!

Mestaruus tällä kaudella on oikeastaan enää Nokasta kiinni. Vastaan finaaleissa asettuu materiaaliltaan monta astetta heikompi joukkue, joten mestaruus voidaan ryssiä ainoastaan valmennuksellisiin seikkoihin. Suurin kysymys oikeastaan onkin: Onko IFK/Nokka-parivaljakko menettänyt viikon tauon aikana pelivireensä? Itse uskon, että samanlaisella rentoudella ja kurinalaisuudella, mitä esim. Lukkosarjassa nähtiin, IFK voittaa mestaruuden. Lisäksi tuo Bluesin jengi suorastaan huutaa Jerguksen noutamista: saa nähdä uskaltaako Nokka ryhtyä tällaiseen puuhaan, pahaa pelkään että ei uskalla. Fakta on kuitenkin se, että Jeren puuttuminen Bluesin pakistosta heikentäisi jengiä huomattavasti. Itse pistäisin esim. pikkupikku-Koon vaikka kipsin kanssa hakemaan Jerguksen pelistä pois.

Jumalawita, alkais jo matsit!

En nyt ihan noin kärjistetysti sanojani asettelisi, että mestaruus olisi enää Nokasta kiinni. Mä en usko mihinkään poppakonsteihin tässä vaiheessa ja jos yhtään Kojon ajatusten juoksua tunnen, ja tunnenhan minä ;), vaistoilla mennään. Kuten kuuluukin. Blues on työteliäs joukkue, jonka pelaamista ja onnistumisia on ollut ilo seurata. En kuitenkaan näe, että Bluesilla olisi heittää kentällä jotain sellaista, mihin IFK:lla ei lääkkeitä olisi. Ja tämä yhtään Bluesia väheksymättä. IFK:lla on itseluottamus myös korkealla ja rutiinitaso korkealla. Myös peliesitysten tasaisuus on ainakin piirun verran Bluesia vakaammalla tasolla. Kärsivällisyyttä löytyy ja turha koohotus on jäänyt pois. Ja jos ajokoiria etsitään, löytyy meiltäkin riittävästi puukäsiä jengistä :).

Eihän Jereä edes tarvitse hakea kentältä pois, hän tekee sen ihan itse :). Ja tässäpä piilee myös suuri uhka. Nimittäin pieni pelko on tässä suuressa persiissä, että Jere teloo "vahingossa" meiltä jonkun. Toisaalta, Jere tykkää istua issekseen jäähyboksissa, joten siinäkin voi olla mahdollisuus "kurittaa" Jereä. Tänääkin Jere käytännössä huilasi jäähyboksissa, eikä paljon vaihtoaitiossa aikaa kuluttanut: peliaikaa 26.34min. ja 8min. boksissa :). Ja samaan hengenvetoon totean, että Santeri Heiskanen on myös toinen pelaaja, jota sietää varoa. Rotta-Sane napostelee tarvittaessa meidän jätkien lumpiot välipaloina, joten hereillä pitää olla aina, kun Santeri kentällä esiintyy.

Toivon, että tämäkin sarja ratkotaan ihan vain pelaamalla. Kaksi hienoa joukkuetta, joilta molemmilta pitäisi löytyä kovuutta ratkaista pelit kentällä, ei esim. telomalla toisen pelaajia. Jännä juttu, pidän Bluesia kovana jenginä, mutten silti ole huolissani. Kysymys ei ole Bluesin aliarvionnista ja -arvostamisesta, kun sanon IFK:n vievän tänä keväänä Mestaruuden ja tuovan Mukin Nordikselle. Kyse on ainoastaan siihen, että usko omaan joukkueeseemme on aivan käsittämättömän kova. Outo fiilis :).

Ja juu, alkais jo! Kuka kaipaa jotain lepoa, kun voi pelatakin ;)?

Edit: Axborilla samat vibat Jerestä kuin meikämandoliinolla...
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Just niin. Vaikka olen luonteeltani äärimmäisen pessimistinen, niin nyt tekisi mieli sanoa, että HIFK vie 4-0 voitoin kannun himaan. Blues on juuri se jengi, jolla ollaan pyyhitty jäätä vuosikaudet (mm. jotain 32 peräkkäistä voittoa kotona...?). Ja nyt tämä ihannevastustaja tulee FINAALEISSA vastaan.

Sitten herätys! Bluus on tiputtanut runkosarjan 1. 2. joukkueen, sekä keväällä vauhdissa olleen Kärpät. Silti vastus ei ole yhtään mahdoton, päinvastoin. Paremmalla viimeistelyllä JyP olisi voittanut ja HIFK teki joka paikasta Lukkoa vastaan.

Juuri näin.

Ja vaikka tiedostan erittäin hyvin että helvetin pitkä matka on nakkikattilan nosteluun ja paskaa syövä Blues on luonnollisesti äärimmäisen kova vastustaja kuten jo finaalipaikastaan voi päätellä, ei voi välttyä seuraavalta ajatukselta:

Nimittäin voisiko olla katkerampaa ja traumatisoivampaa tapahtumaa kuin jumalauta loppuottelusarjan ja mestaruuden häviäminen Bluesille. Siis Espoon omalle Bluesille, ja vielä kaiken sen tuskailun ja tehottomuuden jälkeen mitä koko runkosarjan ajan esittivät. Joukkuetta ja valmennusta vastaan minulla ei todellakaan ole mitään, ja ketä tahansa muuta vastaan jopa soisin heille mestaruuden, mutta olisihan se järkyttävä katsoa vierestä kun meidän huippukevääseen äitynyt oma IFK:mme jäisi tumput suorana ihmettelemään, kun tämä fucking perinteetön ja varsin mitäänsanomaton Espoon Blue Jackets tekisi sen ihmeen että Espoossa juhlittaisi Suomen mestaruutta.

No, onneksi heillä on vastassa IFK, ja lainkaan vastustajaa aliarvioimatta haluan kyllä uskoa että vahvoilla ollaan. Kaiken kaikkiaan vire, henki sekä pelaajamateriaali on nyt edellä, eikä ainakaan millään osa-alueella jäljessä olla.

Vielä kun Jalonen vs Matikainen ja IFK vs. Blues on viime vuosina niin rajusti meille kotiinpäin kallellaan, on finaaleihin todella herkullista lähteä.

Mutta, kaikki on auki ja kuten sanottu, suuren riemun vastakohtana voin jo hyvin kuvitella sen järkyttävän pettymyksen että se olisi juuri IFK, joka saisi kunnian olla ottavana osapuolena Bluesin tehdessä todellisen ihmeteon ja -nousun ja ottaessa mestaruuden Espooseen.

Nyt vaan hanaa ja Blues kumoon, kuten kaiken natsatessa pitäisi homman mennä.

Ja tämä ei siis ollut millään rosi auki -mentaliteetilla kirjoitettu vastustajan aliarvioimisviesti, vaan noilla fiiliksillä tänään salilla painoin menemään kun näytti siltä että Blues sieltä vastaan asettuu.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös