Penan sopimus Ässissä loppuu vuoden vaihteessa ja hän olis sopiva UTJ ! Faksi alas katosta ja piuhat seinään.
Jep, ensi tiistaina banderollit esiin "MUUTOKSIA, PENA TAKAISIN!!"
Penan sopimus Ässissä loppuu vuoden vaihteessa ja hän olis sopiva UTJ ! Faksi alas katosta ja piuhat seinään.
Kuka maksaa mun laihdutuskuurin? HÄH? Ennen ei tullut syötyä niin paljon jäähallilla, mutta nyt kun itse peliä ei voi katsoa, niin rahaa menee tuhottomasti kaikkeen muuhun oheistoimintaan kuten syömiseen! Eilenkin vedin hodarin, limua, karkkia, kahvia ja jäätelöä. Varmaan yli 3000 KCAL!
Ei siinä tarvitse olla edes masokisti. Silloin kun oma jengi tahkoaa mestistä/divaria niin niissä peleissä on suunnilleen sama fiilis kuin näissä oman jengin liigapeleissäkin. Mä muistelen lämmöllä Jokerien divari-aikaa, hallissa oli ajoittain aivan mieletön meininki ja välillä taas pelailtiin tasaisen sopuisasti vaikka Heinolan Peliittojen kanssa 15-3. JP Sepon pelaamisesta ei ole ihan varmuutta, mutta aikoinaan divarista löytyi todellisia helmiä ja ikoneja tyyliin Helkearo/Forssa, Lippojoki/Imatra ja omassa jengissä sitten Mamba Malisen tyylisiä äijiä. Todella viihdyttävää aikaa ja sieltähän se nousu rakennettiin. Nyt kun tuota aikaa muistelee, niin väkisinkin nousee hymy huulille.Niin, kyllä mä olen masokisti ja menen katsomaan Mestistäkin. Jokerit muuttuu Jukureiksi ja Tamin Sport tulee näyttämään pelikirjan mallia. Hieno meno. Vieläköhän JP Seppo pelaa?
bozik kirjoitti:Ei siinä tarvitse olla edes masokisti.
Päinvastoin, ei mitään henkilökohtaista. Olen itse seurannut IFK:n junnutoimintaa oman pojan pelaamisen kautta toistakymmentä vuotta ja tunnen Nybarin tuolta ajalta varsin hyvin. Mukava mies, ei siinä mitään, mutta aivan väärä jätkä tekemään tuota hommaa, missä nyt on. Valitettavaa, mutta totta.
Eiköhän Hifk:n johdossa ja toimistossa kannata nyt ottaa ihan rauhassa ja keskittyä huolella ensi kauden rakenteluun. Koska radikaaleja muutoksia pelaajistoon ei haluttu/pystytty tähän mennessä tekemään niin nyt voi hyvin pelailla sarjan loppuun hyvissä kyttäysasemissa ja hehkutella kuinka tasainen liiga on, parilla voitolla ollaan kärjen tuntumassa.
Eikös HPK:kin dyykannut kunnolla mestaruutensa jälkeen? Ei tämä mitään puolustelua ole, paskaa kautta vedetään ja juuri nyt se tuntuu karmivalta.
Palasi normitasolleen eli pronssiahan tuolloin tuli. Viime kaudella sitten dyykattiin kunnolla, kiitos mukistelijan.
Kärppiin on tasan kaksi pojoa, Tapparaan kolme. Näätäeläimet ovat sijalla 8, Tapparan perässä, joka on pisteen verran perässä liigakuutosesta.Lisäksi näin alhaalta lähtiessä matkalla on aivan vitusti joukkueita ...
HIFK on SM-liigan Tommy Ekblom: erinomaisissa tarkkailuasemissa! Nyt odotellaan joko loppukiriä tai klassikkolausuntoa: "Me ei kerta kaikkiaan jaksettu"
IFK yllättää taas. Ensimmäisen erän jälkeen 1-4 Tappara - HIFK.
On tää kyllä uskomaton jengi, herranjumala sentään ! No, eipä nuolaista vielä.
Kyllä on pinnat vielä jakamatta ja voin kertoa,ettei ne tänäänkään ole tulossa meille.