HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

• 850 910
  • 15 511

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Käy kertomassa se hallitukselle. Mun mielestä jatkosoppari ei ole perusteltu vaikka hoitaisi finaalipaikan tänä vuonna.

Mitä jos sieltä tuleekin palkinto? Tällä kaudella Peltosen alaisuudessa 55 peliä lähes 1.80 piste ka:lla. Kyllä siellä varmaan jotain tehdään oikein. Viihdyttävää se ei ole mutta en pidä liigaa muutenkaan viihdyttävänä nykyään.

Aika hyvin ilman pelitapaa, ilman pelisuunnitelmia ja vielä niin ettei parasta kokoonpanoa ole ollut jalkeilla kait kertaakaan.

shells

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Oliko neljäs pitkä kiekko pariin minuuttiin?

(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

PohjoisKariya

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Rangers, United, Broncos.
Pöpöjen runtelema liiganousija Espoo pelaa ihan törkeen freesiä, pelotonta ja iloista kiekkoa. Olkoon sarjataulukon tilanne mitä tahansa niin tuollasesta oon kateellinen. Millon meillä viimeksi? Keväällä 2016?

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Voi vittu mitä puolustamista taas

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä ja ei. Onhan tuo kontrasti ollut viimiset 4 vuotta jostain syystä aika vahvasti esillä, mutta jotenkin nyt vielä kevään herätessä nousee entistä vahvemmin silmille.

Okei, itse esitän aika vahvan eriävän mielipiteen siitä, että Espoon liigakiekko olisi jotenkin iloista ja freesiä. En tietenkään ole seurannut niiden pelejä jatkuvasti tai aktiivisesti, mutta itse en yhtään haikaile heidän nykyistä tapaa meille. Siellä on vedetty matseja todella selviytymystaktiikalla ja peli ollut todella puuduttavaa.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
IFK on viime ajat pelannut pelkästään huonovireisiä joukkueita vastaan ja aivan järkyttävän paskaa on ollut pelaaminen. Yksi hyvävireinen joukkue on kohdattu (KooKoo) ja aivan kaikki tilastot huutavat tuon pelin osalta tulosta väärin voitettu.

Tällä pelillä IFK häviää heti, kun playoffit alkavat. Aivan sama mikä vastus ja mikä kierros on IFK:n osalta playoffien aloitus. Turpaan tulee ihan huolella.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tulee vaikea peli. Vähä semmonen kutina, että voi olla vaikea ohittaa Rimpistä tänään.
Aivan varmasti, jos kuvitellaan eilisen tapaan ~15 laukauksella ja kilpikonnalla tämän pelin voitettavaa

PohjoisKariya

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Rangers, United, Broncos.
Jona aikana Kiekko-Espoo on pelannut mestistä. Mitä sä oikeen höpötät?
Epäselvästi kirjoitin. Nyt vain esimerkkinä Espoo, mutta aikasempina keväinä hyvänä vertailuna ollut mm Pelicans. Taisi olla samalla viikolla viime vuonna vieraspelit Lappeenrannassa, josta me otettiin käkättimeen ja lahtelaiset vuorollaan laittoi ilotulituksen pystyyn.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy