HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

• 850 737
  • 15 511

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Eli tulos on ansaittu vain silloin, kun hävitään? Ihan höpö höpö juttuja aidosti. Meneppä sinne änäri laatikolle heittelmään näitä.

8 voittoa viimeisestä kymmenestä, ei se ole enää mitään varianssin tuomaa tsägää.
Toki jos haluat ottaa varianssiksi juuri tuon 10peliä. Itse otan koko kauden kauden ja mielellään koko Peltosen ajan. Peltosen aika= sekavaa, ei kehitystä pelissä, sitkeä.

Bonuksena vielä käsittämätön pudotuspelimenestys, yksi voitettu sarja. Siinä on varianssia.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eli tulos on ansaittu vain silloin, kun hävitään? Ihan höpö höpö juttuja aidosti. Meneppä sinne änäri laatikolle heittelmään näitä.

8 voittoa viimeisestä kymmenestä, ei se ole enää mitään varianssin tuomaa tsägää.
Kyllä se on. Tai siis minä väitän näin. En näe IFK:ta niin hyvänä kuin mitä tilastot tai sinä näet. Tällä hetkellä näen, että kupla puhkeaa heti playoffien alussa.

Mä en näe tuossa pelissä MITÄÄN HYVÄÄ.

Olemme erimieltä/näemme asiat eritavalla. Ei kai minua siitä hyvästä tarvitse muualle lähettää?

Saat kyllä tulla kuittailemaan minulle, jos IFK tuolla pelillä paahtaakiin keväällä pitkälle ja olit oikeassa ja minä väärässä.

Xenon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
On kyllä ”todella vaikea” vastustajan lukea tuota pelisapluunaa. Tai no, paremminkin sen poissaoloa. Yksilöillä tämä peli viedään, jos viedään.
Summasummarum..karmeaa paskaa.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Saat kyllä tulla kuittailemaan minulle, jos IFK tuolla pelillä paahtaakiin keväällä pitkälle ja olit oikeassa ja minä väärässä.
Hep, liityn klubiin. Lupaan myös henkilökohtaisesti lähettää Peltoselle pahoitteluni kaikesta kritiikistä. En pidättelisi kuitenkaan hengitystä, että tämän kauden lopputuloksena olisi yhtään aiempia urheilullisia pannukakkuja parempi.

E.Dari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Onneks kohti alkaa ne himotut kevään pelit, mikä tarkoittaa sitä, että tästä puurosta saa vielä jollain tavalla vielä tukkoisempaa tavaraa. Luoja sentään. Pleijareissa tuo kiekko on varmaan noin 99.5 % ajasta 1-2 metrin päästä laidasta koko pelin ajan. Sitä sitten kaivellaan siellä kissojen ja koirien kanssa.

Hyvä viihdetuote tämä liigakiekko, voisko tälle jo hiljalleen alkaa tekemään jotain? Kaikenmaailman estämiset ja kahvat helvettiin tuolta kaukaloista ja lisää tilaa taitokiekolla ja taitaville yksilöille. Voidaan vaikka aloittaa laittamalla koko valmemustiimi liuskaan.

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nordenskiöldinkadun kierrätyskeskus
Kyllä se on. Tai siis minä väitän näin. En näe IFK:ta niin hyvänä kuin mitä tilastot tai sinä näet. Tällä hetkellä näen, että kupla puhkeaa heti playoffien alussa.

Mä en näe tuossa pelissä MITÄÄN HYVÄÄ.

Olemme erimieltä/näemme asiat eritavalla. Ei kai minua siitä hyvästä tarvitse muualle lähettää?

Eli sanot tässä, että tilastot ja tulokset viittaavat muuhun mutta olet silti täysin vakuuttunut että asiat ovat toisin?

Mahdatokohan verrata nyt peliä kannattamasi joukkueen suoritukseen ja ihmettelet miksi ei näytä hyvältä?

Eikä tuo nyt upeaa ole ollut, mutta vedät IFK:n paskuuden täysin hyperbolaan.

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
En tiedä. Menee jonkun firman piikkiin. Fiilis on hyvä. Espoolaisille. Jyrki Aho huutojen raikuessa mietin, että koska kuullaan nordikselle Ville Peltonen huutoja?
Viimekauden pleijareissa hävittiin koska jollain oli lakana katsomossa ja pelaajia häirittiin. Tähän kun lisäisi vielä huutelut niin hävittäisi ensikausikin jo valmiiksi.

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Mikä kenttä tällä hetkellä luo aidosti ja oikeasti maalintekouhkaa? Palmun voisi nostaa ykköseen...

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikä kenttä tällä hetkellä luo aidosti ja oikeasti maalintekouhkaa? Palmun voisi nostaa ykköseen...
Ei yksikään ja katseet kääntyvät …. rummutusta…. Ville, Stäffi ja kulmakarvat

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällä hetkellä näen, että kupla puhkeaa heti playoffien alussa.
Tämä on maailman helpoin ennustus tosin. Runkosarja ja 10 ottelun kuntopuntari ei valehtele niin pahasti, etteikö voi sanoa IFK:n kollektiivisesti tehneen jotain oikein, kun taistelu TOP4 jatkuu.

Myös itse ennustan heikkoja playoffeja, mutta ei se poista tätä edes siedettävää runkosarjan huom TULOSTA. Peli on paskaa viihteeltään imo, mutta tulos ja viihde on usein 2 eri asiaa. Mielummin ottaisin ryminällä 6.sijan, kuin tällä survival paskalla 4.sijan.

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Hyvin sanottu erätauolla, jossa käytiin SaiPaa ja raipea läpi.

"Hyvällä valmennuksella voitetaan huippujengejä ja päinvastoin, vaikka jääkiekko onkin pelaajien peli"

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myös itse ennustan heikkoja playoffeja, mutta ei se poista tätä edes siedettävää runkosarjan huom TULOSTA. Peli on paskaa viihteeltään imo, mutta tulos ja viihde on usein 2 eri asiaa. Mielummin ottaisin rytinällä 6.sijan, kuin tällä survival paskalla 4.sijan.
Miten tämä ”tulos” poikkea aiemmista räpiköinneistä, jos lopputulos on jälleen kerran sija 5.-6. runkosarjassa ja sen myötä uudessa järjestelmässä säälit ja viimeistään puolivälierissä ulos. Pitäisikö tämän myötä toivon herätä, että Peltonen oppii valmentamaan viidennellä kaudellaan?

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten tämä ”tulos” poikkea aiemmista räpiköinneistä, jos lopputulos on jälleen kerran sija 5.-6. runkosarjassa ja sen myötä uudessa järjestelmässä säälit ja viimeistään puolivälierissä ulos. Pitäisikö tämän myötä toivon herätä, että Peltonen oppii valmentamaan viidennellä kaudellaan?
Tasaisempi kausi sijoitukseltaan kuin aiemmat räpiköinnit, 4.sija (parempi kuin 5-6), ja helpon loppu otteluohjelman vuoksi periaatteessa realismia, mutta isossa kuvassa aikamoista räpiköintiä edelleen. Peltoselle olen vaatinut kenkää noin 2 vuotta. Vaihtaisin ensi kaudeksi joka tapauksessa. Mutta pointti oli, että ei pelkällä tuurilla mennä tähän nykyiseen asetelmaan. Siitä varmaan et ole eri mieltä?

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Koen suurta vitutusta joidenkin ihmisten naamoista. Näitä ovat mm Janne Kataja, Maria Veitola, Donald Trump sekä Ville Peltonen.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Parempi kausi kuin aiemmat räpiköinnit, jos 4.sija (parempi kuin 5-6). Helpon loppu otteluohjelman vuoksi periaatteessa realismia, mutta isossa kuvassa aikamoista räpiköintiä edelleen. Peltoselle olen vaatinut kenkää noin 2 vuotta. Vaihtaisin ensi kaudeksi joka tapauksessa. Mutta pointti oli, että ei pelkällä tuurilla mennä tähän nykyiseen asetelmaan. Siitä varmaan et ole eri mieltä?
Emme ole eri mieltä, mutta se ei lämmitä ketään, jos ja kun vähän pelkään, että urheilullinen tulos samaa paskaa.

PohjoisKariya

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Rangers, United, Broncos.
En ihan hirveesti liigan tuomareita tunnista kasvoista, mutta kuka tää juuri Miehon boksiin saattanut kaveri on? Näyttää ihan joltain Kummelihahmolta, mutta en saa mielensopukoista kaivettua tarkkuutta. Ehkä Storiesin yksi poliisisedistä.

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Ainoa lohtu tässä on se, että Esboo vetää miltsin miinusta taas tälläkin kaudella ja tuskin kovin montaa vuottta Liigassa mukana.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy