HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

• 836 216
  • 15 245

Averel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksei, miksei, miksi, miksi.. Kolme pistettä tuli, pulinat pois! Minä olen ainakin ihan hurmoksessa! Meininki ihan 5/6 :)

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Arvokkaat pisteet, mutta en mä tästä kovin paljon jaksa innostua. Taposen toinen nolla putkeen ehkä hienoin juttu. Sillä tämä peli”taktiikka” vaatii täydellisen onnistumisen maalivahtiosastolla. Paikka neljän joukossa olisi ehdottoman tärkeä ja sitä tässä sitten jännätään.

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Viidellä HIFK-hyökkääjällä NOLLA laukausta ja neljällä 1 kuti. Ei tuntunut kiinnostavan maalinteko, mutta Taponen sentään tarjosi voiton fleguille.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Valtaisaa ryöpytystä! Ihan yhtä päätyä koko peli ja ansaittu 3p.

+++++ Tapsa (taas, mitä täällä tapahtuu?)
+ kody
+ jasu

muut lampaanperseitä, etenkin yv ja sen snaipperi-oletettu.
Kyllä mä plussan antaisin neloselle kokonaisuudessaan sekä Nykyrille ja Jalastille.

Averel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taposelle tuli toinen nolla peli, taisi olla toinen peräkkäin. Alkaa jätkä heräillä kun tärkeät pelit tulevat lähelle?

SjiiS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pietarinkadun Oilers
Hesari voi kirjoitella, kuinka joukkue on hirrrrmuisessa kevätvireessä. Viimeisessä erässäkin huikea viimeistelyprosentti.

Optimizer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taposella toinen nollapeli
Ollaan mahdollisesti sarjakakkonen
Todella tärkeä voitto tänään

Eikö tästä nyt voisi jotain posia löytyä!

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taposella toinen nollapeli
Ollaan mahdollisesti sarjakakkonen
Todella tärkeä voitto tänään

Eikö tästä nyt voisi jotain posia löytyä!
Ei, koska joka päivä olis hyvä päivä antaa Peltoselle potkut. Kuulemma.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kauhea peli. HIFK osittain palannut siihen tyhjänpäiväiseen hyökkäyspäässä pyörimiseen, joka ei tuota laukauksia. Omista lähdöt yhtä tuskaa, kuten villekiekkoon kuuluu.

Ymmärrän Vesalaisen arvostelun kyllä. Pitää kuitenkin muistaa, että samanlainen flegun oloinen se on silloinkin, kun on kuuma. Vesalaisella on sellaista kykyä kuitenkin taikoa se maali tyhjästä. Parantaa pitää kyllä paljon.

HIFK taisi syöstä JYP:n nyt lähelle playoutteja. TPS ja Pelicans voittivat.

Jasu oli yllättävän hyvä.

Averel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt ette ymmärrä Peltosen nerokkuutta. Ei anneta vastustajan veskalle mahdollisuuksia torjua ja sitten heitetään yksi kiekko maalille ja sinnehän se uppoaa kylmälle kassarille. Taidetta.
Tämä on todellista taidetta! Me IFK:n kannattajat ollaankin todellisia taiteen ystäviä, ja vähän vapaan elämän taiteilijoita itsekin, kukin omalla tavallaan -.-

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy