HPK on sentään kolmen ottelun voittoputkessa. Eli väitän, että löytyy.Huonompaa vastustajaa ei tästä sarjasta löydy. Jukurit toki samaa tasoa.
Onhan toi nyt kova meriitti kun otti just ekan voittoputken kahteen vuoteen joka on nyt kolme matsia.HPK on sentään kolmen ottelun voittoputkessa. Eli väitän, että löytyy.
3 tähteä. Emme usko.Santeri-fucking-Hartikainen! Uskotteko?
Kyllä vituttaa ja olen IFK kannattajaHelppoa, kivaa ja ennen kaikkea tyylikästä.
Kyllä vituttaisi, jos olisin HPK:n kannattaja.
Kun sanoit, että HPK on huonoin vastustaja mitä tästä sarjasta löytyy, niin oletin, että puhuit sentään tästä hetkestä, etkä historiasta. Tai yleensä näissä on ainakin ollut tapana tarkastella kuntopuntaria eikä sitä, että millä kaudella seura on viimeksi ollut minkäkin pituisessa voittoputkessa.Onhan toi nyt perkele kova meriitti kun otti just ekan voittoputken kahteen vuoteen joka on nyt kolme matsia.
Tätä äimisteltiin faijankin kanssa, että nyt oli hyvää tekemistä.Olipa hyvät rankkarit, kerrankin. Kaikki kolme, vaikka mäkkärin ei byyriin mennytkään.
Tuosta oli tyylikkyys kaukana. Mua enemmän hävettää, että tuollaisella antihokilla saa pisteitä. Hyi saakeli. Hpk oli paljon parempi joukkue.Helppoa, kivaa ja ennen kaikkea tyylikästä.
Ballo kiltti. Rauhoitu, joulu ja kaikki.Toivottavasti Kerho voittaa tän peltosen paskajengin.
Mua vituttaa olla HIFK:n kannataja. HPK-fanit voi lähteä ylpeinä joukkueestansa himaan.Helppoa, kivaa ja ennen kaikkea tyylikästä.