HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

• 735 567
  • 13 456

Inexis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikeeta on punaisilla. Olihan se poikkeuksellinen alkukausi liian kivaa ollakseen totta.

Helvetin alkkisfaija, taas se on Helsinginkadulla dokaamassa.

waakneri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Kingit IFK ja Penguins, ManU
Miks Iiron kenttä paskoi omassa päässä housuihin kun vikat minuutit menossa ja peli pitäs olla toisessa päässä, oli saatanan laiska vaihto ja vielä pitkä siihen päälle.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääskä, Pakarinen, Liivik, Åsten, Kuhta, Petrell
Mun mielestä kertoo enemmän vain kirjoittajan ylimielisyydestä. Ja matsia katsomalla on sama ylimielisyys saattanut olla myös kotijoukkueella.
Tolla lammaslaumalla ei ole varaa lähteä rotsi auki enää ketään vastaan. Mun mielestä kertoo jo jotain kirjoittajasta jos ymmärtää häviön täyden Nordiksen edessä sarjan yhtä huonointa joukkuetta vastaan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kyllä voi sanoa, että alkukausi oli silmälumetta. Peltosen IFK on ihan sama kuin aina ennen. Sijoilla 5-7 mennään tänäkin vuonna. Ollaanko pistekeskiarvoilla jo viidentenä vai kuudentena sarjassa?

F#21

Jäsen
Tolla lammaslaumalla ei ole varaa lähteä rotsi auki enää ketään vastaan. Mun mielestä kertoo jo jotain kirjoittajasta jos ymmärtää häviön täyden Nordiksen edessä sarjan yhtä huonointa joukkuetta vastaan.
No sitten taitaa luetun ymmärtämisessä olla vikaa.

Mä voin helposti haukkua tuota kotijoukkuetta paskaksi, mutta on ylimielisyyttä tehdä sitä vastustajan kustannuksella. Varsinkin, kun se vastustaja on jo pitkään pelannut paremmin kuin edarit.

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kyllä voi sanoa, että alkukausi oli silmälumetta. Peltosen IFK on ihan sama kuin aina ennen. Sijoilla 5-7 mennään tänäkin vuonna. Ollaanko pistekeskiarvoilla jo viidentenä vai kuudentena sarjassa?
tällä tahdilla ollaan sijalla 10, pääseekö sillä uusiin sääleihin?

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
No sitten taitaa luetun ymmärtämisessä olla vikaa.

Mä voin helposti haukkua tuota kotijoukkuetta paskaksi, mutta on ylimielisyyttä tehdä sitä vastustajan kustannuksella. Varsinkin, kun se vastustaja on jo pitkään pelannut paremmin kuin edarit.
Huonompaa vastustajaa ei tästä sarjasta löydy. Jukurit toki samaa tasoa.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toivottavasti Kerho voittaa tän peltosen paskajengin.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
tällä tahdilla ollaan sijalla 10, pääseekö sillä uusiin sääleihin?
No joo siinä vaiheessa, kun alkaa pelaajia vihdoin saikulta enemmän palaamaan, niin ollaan oikeasti sijoilla 7+.

Hyi vittu mikä peli tämäkin.

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nordenskiöldinkadun kierrätyskeskus
Ei varmasti mitään tekemistä tuon repaleisin kokoonpanon kanssa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy