Analyytikko_
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Ei saa. Tämä ei ole S/M liiga.Itseään hakkaamalla saa 4min ylivoimaa?
Ei saa. Tämä ei ole S/M liiga.Itseään hakkaamalla saa 4min ylivoimaa?
Mun mielestä kertoo enemmän vain kirjoittajan ylimielisyydestä. Ja matsia katsomalla on sama ylimielisyys saattanut olla myös kotijoukkueella.Kertoo lähinnä vain kuinka huono HIFK on. Katso tota Kerhon materiaalia. Häpeäksi koko sarjalle, että joku osallituu sarjaan tollasella jengillä.
Ei siitä maksa kuin noin 3400 katsojaa. Loput kävi Ruoholahden Cittarissa ostoksilla.Hävettäisi tuollaisesta maksaa.
Tolla lammaslaumalla ei ole varaa lähteä rotsi auki enää ketään vastaan. Mun mielestä kertoo jo jotain kirjoittajasta jos ymmärtää häviön täyden Nordiksen edessä sarjan yhtä huonointa joukkuetta vastaan.Mun mielestä kertoo enemmän vain kirjoittajan ylimielisyydestä. Ja matsia katsomalla on sama ylimielisyys saattanut olla myös kotijoukkueella.
No sitten taitaa luetun ymmärtämisessä olla vikaa.Tolla lammaslaumalla ei ole varaa lähteä rotsi auki enää ketään vastaan. Mun mielestä kertoo jo jotain kirjoittajasta jos ymmärtää häviön täyden Nordiksen edessä sarjan yhtä huonointa joukkuetta vastaan.
tällä tahdilla ollaan sijalla 10, pääseekö sillä uusiin sääleihin?Nyt kyllä voi sanoa, että alkukausi oli silmälumetta. Peltosen IFK on ihan sama kuin aina ennen. Sijoilla 5-7 mennään tänäkin vuonna. Ollaanko pistekeskiarvoilla jo viidentenä vai kuudentena sarjassa?
Huonompaa vastustajaa ei tästä sarjasta löydy. Jukurit toki samaa tasoa.No sitten taitaa luetun ymmärtämisessä olla vikaa.
Mä voin helposti haukkua tuota kotijoukkuetta paskaksi, mutta on ylimielisyyttä tehdä sitä vastustajan kustannuksella. Varsinkin, kun se vastustaja on jo pitkään pelannut paremmin kuin edarit.
No joo siinä vaiheessa, kun alkaa pelaajia vihdoin saikulta enemmän palaamaan, niin ollaan oikeasti sijoilla 7+.tällä tahdilla ollaan sijalla 10, pääseekö sillä uusiin sääleihin?
Ei varmasti mitään tekemistä tuon repaleisin kokoonpanon kanssa?Nyt kyllä voi sanoa, että alkukausi oli silmälumetta. Peltosen IFK on ihan sama kuin aina ennen. Sijoilla 5-7 mennään tänäkin vuonna. Ollaanko pistekeskiarvoilla jo viidentenä vai kuudentena sarjassa?