Mainos

HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

• 480 688
  • 8 852

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Sä et vaan taklaa meidän parhaita pelaajia, edes puhtaasti. Allu Lähteenmäki näytti miten homma hoidetaan; sehän ensin sentään varoitti sitä narrijunnua että "Hakki on koskematon". Loppu on historiaa.
Eikös se ollut pitkältä vempalta kaukaloon palannut Saarisen Simo, jota se narrijunnu jahtasi

Suosikkijoukkue
HIFK, FLA, RAMI, PENA
Olen nähnyt viihdyttäviä ei-spontaaneja ja spontaaneja kiekkotappeluita. Lätkä-Pasin tämä mylly ei ollut juurikaan viihdyttävä ja kikkailu jälkikäteen, kun sai painettua kanukin jäähän, oli vain unista.

Kaukana niistä tunnetiloista johon päästiin ja pääsin esim. 1999-finaaleissa ja EHL:n HIFK vs. Frankfurt ja Manchester -talkoissa - to name a few, kuten Tami sanoisi.
Siitä ehkä teki maukkaamman ajatus siitä että leuaton hommasi poliisin joka olikin 165cm luistimet jalassa eikä saanut oikein mitään aikaan. Pasi pärjäsi hyvin ja omasi jopa edgen tappelussa.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ymmärrä miksi tappelut eivät voi olla sovittuja? Ovathan nyrkkeilymatsitkin ennalta sovittuja; ei se mene niin että nyrkkeilijät hengaa jossain ja katsovat jos vaikka syntyisi spontaani mylly.

En itse ole välttämättä näiden ennalta sovittujen tappeluiden puolestapuhuja, mutta en mä nyt siitä mitenkään varsinaisesti järkyty, saati että jättäisin peleihin niiden takia tulematta. Enemmän olen tykännyt aina näistä ihan spontaaneista tappeluista, joita toivoisi joskus Nordiksella näkevän, mutta kun ovat vaan jotenkin nekin nykyään todella harvinaisia.

Suosikkijoukkue
HIFK, FLA, RAMI, PENA
En itse ole välttämättä näiden ennalta sovittujen tappeluiden puolestapuhuja, mutta en mä nyt siitä mitenkään varsinaisesti järkyty, saati että jättäisin peleihin niiden takia tulematta. Enemmän olen tykännyt aina näistä ihan spontaaneista tappeluista, joita toivoisi joskus Nordiksella näkevän, mutta kun ovat vaan jotenkin nekin nykyään todella harvinaisia.
No kun ei oikein ole tunnetta niin ei mitään tapahdukaan.

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, eihän tässä ollut mistään besserwisseröinnistä kyse, vaikka sen sellaiseksi haluat kääntääkin. Tappelusta jaetaan jääkiekossa liigasta riippumatta iso rangaistus, joka kertoo jo siitä, ettei tappelu itsessään kuulu tähän lajiin. Omasta mielestäni spontaanit tappelut sopivat silti jääkiekkoon, mutta ennakkoon sovitut showmyllyt eivät. Ja tämän idiotismin huippu saavutetaan, kun puhtaan taklauksen jälkeen joutuu pudottamaan hanskat, koska KOODI sanoo niin. Voi jeesus sentään.

EDIT: ja jop LNAH:ssa rangaistusminuutit ja tappelut ovat selkeässä laskussa. Mihin tämä maailma onkaan menossa.
Antiviihdyttävämpään suuntaan, ainakin jääkiekossa. Peltonen voi olla tyytyväinen. Tänäänkin nyhjäillään tasuri, toki ei enää möyryten, vaan siististi sirklaillen.

Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Ottelun alussa HIFK täysin purjeessa. Jotenkin oli tunne, että HIFK pelaajien tukka pöllyää tänään. Ja heti pelin alkuun 0-1 Sportille.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy