HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 118 571
  • 22 268

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Näin se taitaa mennä. Raksila ei ole helppo paikka vaikka olemme siellä ihan hyvin pärjänneet viime vuosina. Siksi nyt lopuissa peleissä ei ole enää varaa möyrimisen ja perseilyyn vaan voitot pitää ottaa.
Jotenkin haiskahti siltä että meni tunne yli ja keskityttiin kaikenmaailman paineihin sun muihin. Kärpät keskittyi pelaamiseen ja pärjäsi fyysisyydessä ainakin tänään ihan hyvin. Ansaitut pisteet Ouluun
 

F#21

Jäsen
4 pistettä oli oma vähittäisvaatimus tästä viikonlopusta ja nyt jäätiin alle sen. Välillä sattuu ohipelejä ja harmi, että se tuli tänään. Kunhan nyt loppukauden osalta ei enää toistu, niin annetaan tämäkin anteeksi kun heitetään löylyvettä kannusta.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Käyttäjälle annettu rikepiste useamman viestin kokonaisuudesta.
Lehterällä muikea virne Komaroville, kun tekivät läpsystä vaihdon jäähyaitioon.

Hyvää lupaa.
Lehterä tule jäähyaitiosta, kun on joutunut vääntämään niin kovasti Kärppien 160 senttiä pitkän goonin kanssa, että on tullut lyöneeksi tuomaria turpaan. Leksa menee jäähyaitioon, kun on taklannut kiekotonta Kärppien kapteenia päähän. Kovat jätkät iskee siinä läpsyt. On siinä kyllä vitun kiva parivaljakko, ei saatana.

***
En tiedä, mikä oli, asenne vai kunto, mutta HIFK oli jättimäisen paljon heikompi kamppailemaan tänään kuin eilen. Tunteikas taistelu on päättynyt. Sota jatkuu.
 

stadinjätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensimmäistä kertaa tämä uudelleensyntynyt rähinäremmi hävisi pelleilyyn. Ihan ihme touhua jatkuvasti, ja aivan liikaa meni keskittyminen vääriin asioihin. Tämä alkoi jo eilisen viime minuuteilta jossa HIFK haki jotain henkistä yliotetta surkein keinoin.

Itse pelihän ois voinut paremmalla tehokkuudella kääntyä toisinkin päin, vähän sama kuin eilen mutta toisinpäin.

Pidän todella HIFK:n kasvaneesta fyysisestä preesensistä mutta nyt ois hyvä vähän hengähtää ja miettiä missä meni vikaan. Tänään ei ansaittu mitään
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä ja kokenut nelosketjun rouhija. Taklaa, hämmentää, suojaa hyvin kiekkoa ja ottaa iskuja maskimiehenä. Joo, ei sellaisia tarvita, kun ovat ihan irrallisia.
No, en mä sitä todellakaan tarkoittanut. Vaan sitä että muut ei pelaa samaa peliä. Mä olen vannoutunut retardin lätkän ystävä ja tollaset pelaajat on aina mun mieleen - vois muutkin.
 

Hombre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft , Olli Jokinen
Näin se taitaa mennä. Raksila ei ole helppo paikka vaikka olemme siellä ihan hyvin pärjänneet viime vuosina. Siksi nyt lopuissa peleissä ei ole enää varaa möyrimisen ja perseilyyn vaan voitot pitää ottaa.
Ja IFK on nimenomaan runkosarjassa pärjännyt kärppiä vastaan. Pudotuspeleissä ollaan sitten saatu kyllä häviäjänä usein poistua. Ainakin pari välierä game 7 esimerkkinä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Käyttäjälle on annettu pelikielto yhdistelmänä useamman viestin kokonaisuudesta.
Lehterä tule jäähyaitiosta, kun on joutunut vääntämään niin kovasti Kärppien 160 senttiä pitkän goonin kanssa, että on tullut lyöneeksi tuomaria turpaan. Leksa menee jäähyaitioon, kun on taklannut kiekotonta Kärppien kapteenia päähän. Kovat jätkät iskee siinä läpsyt. On siinä kyllä vitun kiva parivaljakko, ei saatana.

***
En tiedä, mikä oli, asenne vai kunto, mutta HIFK oli jättimäisen paljon heikompi kamppailemaan tänään kuin eilen. Tunteikas taistelu on päättynyt. Sota jatkuu.
Sama sulle. Omalle puolelle. Hopi hopi, hyvän sään aikaan ennen ku menee ikäväks sulle.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Tähdet, tähdet:
3* -
2* Taponen
1* -
Hermokontrolli kuntoon ja turhat provot pois. Kova saa ja pitää olla, mutta tämä ei ollut sitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös