Ois ees osunu nii ois kerranki oululaiset itkeny aiheesta.Näin vieraisiin pöytiin huudan että tämä pelle Komarovi haki oikein pään kohdalle tuon. Tarpeeton teko
Näin vieraisiin pöytiin huudan että tämä pelle Komarovi haki oikein pään kohdalle tuon. Tarpeeton teko
Toivottavasti ei. En vaan vittu jaksa montaa peliä putkeen tuota joka saatanan kontaktista ulisemista, nakkimukit kourassa nuijan huutamista ja kaikenmaailman POHJOOOOIIINNEEEENN-mylvintää.Kova on tunne, että Kärpät kohdataan ekalla kierroksella.
Mistä vitusta näitä nyt ilmestyy tänne joka illalle?Näin vieraisiin pöytiin huudan että tämä pelle Komarovi haki oikein pään kohdalle tuon. Tarpeeton teko
Näin vieraisiin pöytiin huudan että tämä pelle Komarovi haki oikein pään kohdalle tuon. Tarpeeton teko
Jotenkin haiskahti siltä että meni tunne yli ja keskityttiin kaikenmaailman paineihin sun muihin. Kärpät keskittyi pelaamiseen ja pärjäsi fyysisyydessä ainakin tänään ihan hyvin. Ansaitut pisteet OuluunNäin se taitaa mennä. Raksila ei ole helppo paikka vaikka olemme siellä ihan hyvin pärjänneet viime vuosina. Siksi nyt lopuissa peleissä ei ole enää varaa möyrimisen ja perseilyyn vaan voitot pitää ottaa.
Näin omasta pöydästä huudan takaisin että suksi vittuun.Näin vieraisiin pöytiin huudan että tämä pelle Komarovi haki oikein pään kohdalle tuon. Tarpeeton teko
Se on ihan sama täällä aika koomista kuunnella sitä Stadin kingit huutoa.Toivottavasti ei. En vaan vittu jaksa montaa peliä putkeen tuota joka saatanan kontaktista ulisemista, nakkimukit kourassa nuijan huutamista ja kaikenmaailman POHJOOOOIIINNEEEENN-mylvintää.
Mikä vittu erityisesti näitä näätiä kalvaa, että pitää tulla tänne huutelemaan? Pysykää nyt kiltisti vaan siellä omalla laatikolla.Näin vieraisiin pöytiin huudan että tämä pelle Komarovi haki oikein pään kohdalle tuon. Tarpeeton teko
Tulevat tänne heittämään yhden omasta mielestään rajun kuitin ja juoksevat takas omalle kololleen kehumaan, että minä niille näytin nih!Mistä vitusta näitä nyt ilmestyy tänne joka illalle?
Lehterä tule jäähyaitiosta, kun on joutunut vääntämään niin kovasti Kärppien 160 senttiä pitkän goonin kanssa, että on tullut lyöneeksi tuomaria turpaan. Leksa menee jäähyaitioon, kun on taklannut kiekotonta Kärppien kapteenia päähän. Kovat jätkät iskee siinä läpsyt. On siinä kyllä vitun kiva parivaljakko, ei saatana.Lehterällä muikea virne Komaroville, kun tekivät läpsystä vaihdon jäähyaitioon.
Hyvää lupaa.
Sori. Hauskaa iltaa sinneMistä vitusta näitä nyt ilmestyy tänne joka illalle?
No, en mä sitä todellakaan tarkoittanut. Vaan sitä että muut ei pelaa samaa peliä. Mä olen vannoutunut retardin lätkän ystävä ja tollaset pelaajat on aina mun mieleen - vois muutkin.Hyvä ja kokenut nelosketjun rouhija. Taklaa, hämmentää, suojaa hyvin kiekkoa ja ottaa iskuja maskimiehenä. Joo, ei sellaisia tarvita, kun ovat ihan irrallisia.
Kun noin hyvin perillä olet sääntökirjasta niin mua aidosti kiinnostais tietää miten tuo siellä määritellään?Siellähän se sääntökirjassa on. Aina on hyvä päivä oppia lisää!
Ja IFK on nimenomaan runkosarjassa pärjännyt kärppiä vastaan. Pudotuspeleissä ollaan sitten saatu kyllä häviäjänä usein poistua. Ainakin pari välierä game 7 esimerkkinä.Näin se taitaa mennä. Raksila ei ole helppo paikka vaikka olemme siellä ihan hyvin pärjänneet viime vuosina. Siksi nyt lopuissa peleissä ei ole enää varaa möyrimisen ja perseilyyn vaan voitot pitää ottaa.
Sama sulle. Omalle puolelle. Hopi hopi, hyvän sään aikaan ennen ku menee ikäväks sulle.Lehterä tule jäähyaitiosta, kun on joutunut vääntämään niin kovasti Kärppien 160 senttiä pitkän goonin kanssa, että on tullut lyöneeksi tuomaria turpaan. Leksa menee jäähyaitioon, kun on taklannut kiekotonta Kärppien kapteenia päähän. Kovat jätkät iskee siinä läpsyt. On siinä kyllä vitun kiva parivaljakko, ei saatana.
En tiedä, mikä oli, asenne vai kunto, mutta HIFK oli jättimäisen paljon heikompi kamppailemaan tänään kuin eilen. Tunteikas taistelu on päättynyt. Sota jatkuu.
Tässä on yks parhaista Oooolun Kärpät tiivistelmistä mitä eläessään lukenut! Kiitokset!Toivottavasti ei. En vaan vittu jaksa montaa peliä putkeen tuota joka saatanan kontaktista ulisemista, nakkimukit kourassa nuijan huutamista ja kaikenmaailman POHJOOOOIIINNEEEENN-mylvintää.