Musta Vesalainen oli tänään IFK:n paras hyökkääjä. Loi monta maalipaikkaa ja puolusti esimerkillisesti.
Jaa, itse nostan Raskin kyllä edelle. Ehkä olen vain turhan kriittinen.
Musta Vesalainen oli tänään IFK:n paras hyökkääjä. Loi monta maalipaikkaa ja puolusti esimerkillisesti.
Teillä on sentään siis toivoa. Eli kärkiottelussa saatatte pelata aivan kärkijoukkueen näköistä peliä. Kärpät saattaa pelata ylimielisen, laiskan sekä täysin munattoman neppailun kärkijoukkuetta vastaan. Vastaavasti sarjan heittopusseja vastaan on valmistauduttu kuin mm finaaliin ja murskataan vastustaja suvereenilla esityksellä.
Pakko sanoa että lauantaina IFK oli kuin eri sarjasta, vaikka bensa silloin loppuikin.
Luulin tuon pelillisten heilahtelujen olevan vain Kärppien salassa pysynyt hirmuinen ongelma. Peliä katsoessani en ollut uskoa silmiäni.
Kärpissä on hyvin samankaltainen tilanne uusien pelaajien kanssa. Ekat pelit näyttävät kuin olisi osuttu kultasuoneen ( pl Ritchi) ja kuin katkaisimesta meno hyytyy, ihan sama mitä selässä lukee. Lopulta kaikki pelaajat ovat kuin toistensa kopioita sillä ikävällä tavalla.
Tämä juuri, tarvitaan muutoksia penkin taakse, ei pelaajiin
Juuri näin. Tästä huolimatta, saiko yhden vaihdon jatkoilla?Ylivoimaisesti paras hyökkääjä. Pelasi Koivistoisen läpi ja avopaikka Lindbohmille. Pelitapa ei tuota mitään, niin Vesalainen pystyy yksilötaidolla luomaan hyökkäyspelaamista ja maalipaikkoja. Sääli vain, että mies on myös itse maalinteon kanssa täysin takalukossa.
Mä annan kyllä Raskille aika kovaa runtua SaiPan tasoitusmaalista. Morand vei Raskia niin huolella siniviivalla, että Raskilla meni loppuerä löytää takaisin vaihtopenkille. Surkea suoritus. Luulin, että kyseessä oli Åsten.Jaa, itse nostan Raskin kyllä edelle. Ehkä olen vain turhan kriittinen.
Vähän ehkä jäi piippuun tulos taas, mutta pelasi hyvin yhteen Pakarisen kanssa. Tarjoili mm. hyvän pyörityksen jälkeen Lindbohmille täydelliseen avopaikkaan kiekon… minkäs sille sitten voi kun ei kaveri kykene laittamaan kiekkoa sisään tuosta.Musta Vesalainen oli tänään IFK:n paras hyökkääjä. Loi monta maalipaikkaa ja puolusti esimerkillisesti.
Totta, mutta katso vielä kerran mitä tekevät herrat Marleau, Seppälä, Motin…joukkuepuolustusta parhaimmillaan.Mä annan kyllä Raskille aika kovaa runtua SaiPan tasoitusmaalista. Morand vei Raskia niin huolella siniviivalla, että Raskilla meni loppuerä löytää takaisin vaihtopenkille. Surkea suoritus. Luulin, että kyseessä oli Åsten.
Juu. Saa vaan nähdä, että ehtiikö se valmiiksi -26 mennessä, vai pitääkö vielä tehdä muutaman kauden jatkot staffille.Mutta projektihan on vielä kesken...
Silloin, kun meillä oli 1.ketjuna Pärssinen-Harkins-Kuhta?Koska HIFK on viimeksi aloittanut kotipelin kauhealla vyöryllä ja niin sanotusti ottanut pelin haltuun ensimetreiltä?
Kiitos kysymästä toveri @Dimas_ , en ole häpeäkseni vielä näitä kahta tuotetta maistanut vaikka ovat molemmat bucket listallani tovin olleet. Pitää korjata virhe mahdollisimman pian. Olen tosin viimeiset pari peliä ollut oman 3,5 vuotiaan poikani kanssa liikkeellä, kun en viitsi vaimoa jättää yksin tänne kotiin kahden kanssa niin hänen ruokahuoltonsa sekä viihtymisensä ollut prioriteetti. Kun tämä nytkin tässä rinnan päällä ähisevä, puhiseva ja unirytmiä etsivä kuukauden ikäinen tyttö alkaa saada jotain säännöllisyyttä niin enköhän pääse itsekin maistelutalkoisiin.+ Eromangan lihis ja Philly Cheesesteak Nordiksen tapaan olivat taas oikein hyviä! Kai olet jo maistanut @Frankie ?
Silloin, kun meillä oli 1.ketjuna Pärssinen-Harkins-Kuhta?
Nyt sentään mentiin kotona johtoon 2-0 aika nopeastikin, mutta eihän tuo hirveästi lämmitä, kun taas se menetettiin ja sitärataa.Koska HIFK on viimeksi aloittanut kotipelin kauhealla vyöryllä ja niin sanotusti ottanut pelin haltuun ensimetreiltä?
Ymmärrän hyvin, aikalailla sama meininki täällä. Pojalle maistui kyllä 1/3 lihiksestä ja puolikas nakki. Philly Cheesesteakista riitti yksi haukku. Muuten mentiin repun omilla eväillä.Kiitos kysymästä toveri @Dimas_ , en ole häpeäkseni vielä näitä kahta tuotetta maistanut vaikka ovat molemmat bucket listallani tovin olleet. Pitää korjata virhe mahdollisimman pian. Olen tosin viimeiset pari peliä ollut oman 3,5 vuotiaan poikani kanssa liikkeellä, kun en viitsi vaimoa jättää yksin tänne kotiin kahden kanssa niin hänen ruokahuoltonsa sekä viihtymisensä ollut prioriteetti. Kun tämä nytkin tässä rinnan päällä ähisevä, puhiseva ja unirytmiä etsivä kuukauden ikäinen tyttö alkaa saada jotain säännöllisyyttä niin enköhän pääse itsekin maistelutalkoisiin.
Jep mutta kyllähän peliin lähtö oli taas umpisurkea. Sinne vielä laitettiin (aivan oikein) showmielessä Leksan kenttä mutta vaisuksi jäi ja oli lähellä ettei SaiPa olisi tehnyt heti maalia.Nyt sentään mentiin kotona johtoon 2-0 aika nopeastikin, mutta eihän tuo hirveästi lämmitä, kun taas se menetettiin ja sitärataa.
Meni kuitenkin neljässä minuutissa 2-0 johtoon.IFK ei ollut millään tasolla valmis henkisesti tänään edes pelaamaan voitosta