Mä koitin sanoa, että Seppälä on menossa kohti prime-time aikaansa kolmosparin pakkina
Eli katson tulevaan. Kuten sinäkin sanoessasi, että toivot alaparien pakkien olevan jotain muuta kuin seppälämotinluhankoja.
Tulevaisuus näyttää, miten käy.
Kotkansalo, joka ei tähän muuten liity. Ei pystynyt merkkaamaan omaansa edes 3-3 pelissä ennen ratkaisumaalia.
Se vasta heikko suoritus oli. Näen samankaltaisia U13 peleissä.
Minä olen aistivani Seppälässä vähän sellaista Vaarasuo- ja Tuomisto -ilmiötä. Eli vailla mitään odotuksia kun nostetaan Mestiksestä paikkamaan poissaoloja, niin se, ettei ole kovin huono, saa pelaajan näyttämään ehkä paremmalta kuin lopulta onkaan. Ihan rohkeasti veteli tosiaan ne ensimmäiset pelinsä, mutta vastapainoksi viime pelit ollut joukkueen huonoin puolustaja ja ehkä se rajallisuus etenkin kiekollisena on tullut aika selkeästi esiin.
Nykyään kun puolustaminen on muutakin kuin maalin edustalla seisoskelua, niin minimivaatimuksen pitäisi olla, että olisi edes Mestiksessä osoittanut kykenevänsä tekemään tulosta kiekollisessa pelissä. Lisäksi täytyy muistaa, että kyseessä ei ole mikään juniori vaan 25 vuotias pelaaja, joka on suurella todennäköisyydellä jo jyrkimmän kehityskäyränsä ohittanut (tiedostaen toki, että late-bloomereitakin joskus putkahtelee). Näissä täytyy aina puntaroida, että satsatako ja ajaako sisään mielummin jotain nuorempaa sekä lupaavampaa kaveria, jonka potentiaali on aivan toisella tasolla.
En siis välttämättä löisi päätäni pantiksi, että tässä on meidän runkopuolustaja tuleville vuosille. Varsinkin jos se Winberg kotiutetaan niin kuin huhut kertovat.
Mitä sanoit Kotkansalosta, niin allekirjoitan sen täysin. Nähty taso ei riitä hyvällä tahdollakaan vaikka kuinka kyse olisikin pitkästä pelaamattomuudesta.