Heitit sen verran vahvan rapalan, että monessa kodissa teroitetaan parhaillaan virtuaalisia sulkakyniä.Suuresti olen aina ihmetellyt kuinka seuramme joillakin faneilla on pelien aikana kiima tekstailla juuri näkemiään? Jääkö itse peli näkemättä? Lienee sitä huikeaa multitaskingia!
Omantunnon kysymys: kun miltei puolet joukkueesta on loukissa/sairaana (kuten aivan liian usein meillä on). Mitä voit odottaa esim. Lukkoa vastaan vieraissa (Lämsän näkeminen sinänsä saa aikaan pahoinvointia kympillä - onneksi polskia ei näe)? Illan peli oli mielestäni kuitenkin yksi syksyn parhaimmista. Turhan moni nuori mies joutui aivan liian vaativaan paikkaan.
Tutkimusten mukaan kansallisissa jääkiekkosarjoissa aina keväisin ratkotaan paremmuus. Runkosarjapelit ovat tietynlaisia harkkapelejä, joita maassamme pelataan 60.
Faneilla on oikeutensa, luonnollisesti.
Faneilla on mielestäni myös velvollisuuksia. Turhan usein koen tällä saitilla tämän unohtuvan. Tulee, mielestäni, esim. kunnioittaa pelaajien ja valmentajien henkilöä. Uskoisin heidän tekevän parhaansa.
Olen kyllä monesta asiasta kanssasi samaa mieltä, mutten välttämättä lähtisi fani-näkökulmasta avaamaan tilannetta…