HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 151 961
  • 22 271

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Motinilta vahva erä
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Mä kyllä laittaisin ton tilanteen enemmän Lehmuksen kaverisyötön piikkiin. Ei siinä Motinilla paljoa ollut tehtävissä, kun kalpalainen oli iholla käytännössä heti kun kiekko miehen saavutti.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vois istua loppupelin puremassa tuppia, aivan järkyttävän hazardi.
Ei voi oikein 5 puolustajalla vetää. Lehmus nyt pelaa ihan väärässä sarjassa.

Joudutaan odottamaan ensi viikkoa, kun Sund mukana
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: MK47

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Mä kyllä laittaisin ton tilanteen enemmän Lehmuksen kaverisyötön piikkiin. Ei siinä Motinilla paljoa ollut tehtävissä, kun kalpalainen oli iholla käytännössä heti kun kiekko miehen saavutti.
Olen samoilla linjoilla. Silti näyttää siltä, että Luhanka saattaa ajaa Motinin ohi hierarkiassa jo tällä kaudella.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mitä kitiset maajussi? IFK sai ihan samanlaisesta boxin
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Ikonen ja Pakarinen vaihtaneet paikkaa ylivoimalla.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Olen samoilla linjoilla. Silti näyttää siltä, että Luhanka saattaa ajaa Motinin ohi hierarkiassa jo tällä kaudella.

Minusta Luhanka on jo ajanut Motinin ohi. Einarinari on noussut jopa vähän salakavalasti kiekkovarmaksi ja fyysiseksi puolustajaksi. Itselleni tulee Luhangasta mieleen knock-out Kurvinen.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Nyt tuli yv:llä kuteja. Ja sanokaas Oliko laukoja nyt vähän ylempänä? Minusta Ikonen on alkukauden ollut vähän turhan alhaalla kaarella.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Aika kammovaihto Salinilta. Ensin aivan käsittämätön lampaankulli viivasta, sen jälkeen vielä kiekonmenetys oman maalin takana. Nyt säästyttiin, toivottavasti Otto sai vähän nöyryyttä iltaan.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Ilu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös