Vois istua loppupelin puremassa tuppia, aivan järkyttävän hazardi.Motinilta vahva erä
Kolme surkeaa suoritusta peräkkäin. Lehmuksen vittumainen kaverisyöttö, Motinin rävellys ja hetken päästä vastahyökkäyksestä Teissala jäätyi täysin.Motinilta vahva erä
Ei voi oikein 5 puolustajalla vetää. Lehmus nyt pelaa ihan väärässä sarjassa.Vois istua loppupelin puremassa tuppia, aivan järkyttävän hazardi.
Olen samoilla linjoilla. Silti näyttää siltä, että Luhanka saattaa ajaa Motinin ohi hierarkiassa jo tällä kaudella.Mä kyllä laittaisin ton tilanteen enemmän Lehmuksen kaverisyötön piikkiin. Ei siinä Motinilla paljoa ollut tehtävissä, kun kalpalainen oli iholla käytännössä heti kun kiekko miehen saavutti.
Olen samoilla linjoilla. Silti näyttää siltä, että Luhanka saattaa ajaa Motinin ohi hierarkiassa jo tällä kaudella.
Pakariselta lähtee painavan oloisia kuteja.Ikonen ja Pakarinen vaihtaneet paikkaa ylivoimalla.
Hyvä haku! Tuollainen selkä suorassa köpöttelevä luistelutyylikin on samanlainenItselleni tulee Luhangasta mieleen knock-out Kurvinen.