Moni asiahan tuolla on pielessä mutta turha vähätellä maalivahdin osuutta. Tiukoissa peleissä yksikin helppo voi olla ratkaiseva.Tämä vinkuminen Taposesta on kyllä naurettavaa. Joo, meni vähän huolimattomasti tämä Ässien maali, ei kuitenkaan mikään "kädet kasvoihin"-tason moka ja näitä käy joskus jokaiselle.
Tämä. Mua ärsyttää että jos hävitään 1-0, niin vika on aina hyökkääjissä. Varsinkin jos tuo yksi omiin mennyt on kunnon hörppäys, kuten tämä äskeinen Ässät-maali.Moni asiahan tuolla on pielessä mutta turha vähätellä maalivahdin osuutta. Tiukoissa peleissä yksikin helppo voi olla ratkaiseva.
Ei täällä kukaan muu Taposta bussin alle heitä kun minä!Mahtavaa et meidän kauden alun varmin ja paras pelaaja heitetään yhden pompottelun takia bussin alle...
Vesalaisen, Jääskän ja Nättisen pitää nostaa tasoa ja paljon.
Tämä. Mua ärsyttää että jos hävitään 1-0, niin vika on aina hyökkääjissä. Varsinkin jos tuo yksi omiin mennyt on kunnon hörppäys, kuten tämä äskeinen Ässät-maali.
0-0 olisi huomattavasti parempi tulos kun 0-1 tappio.Nyt alkaa olla vahva vauhti:) Maalivahdinko ne maalit pitäisi tehdä??
Ei täällä kukaan muu Taposta bussin alle heitä kun minä!
Mielestäni vain kovin ikävää että ollaan tappiolla vaikka ollaan oltu parempi joukkue kentällä. Erona tällä hetkellä maalivahtipeli.
Eli olemme altavastaajia?Ässät on sarjakakkonen joten itse kukin meistä voisi varmaan laittaa rotsin nappeja kiinni. Ainakin toistaiseksi.
Moni asiahan tuolla on pielessä mutta turha vähätellä maalivahdin osuutta. Tiukoissa peleissä yksikin helppo voi olla ratkaiseva.
Maalit pitää ansaita. Hyvää torjuntatyötä Ässien veskarilta.Ei mene edes vahingossa, jumalauta
Omaan silmään Hovinen oli maalilla varmempi kuin Taponen. Tällä kaudella siis.Ei sitä kannata kyllä ylikorostaakaan, varsinkin kyseessä on veskari joka pelaa toista kautta n. kahden päästetyn maalin keskiarvolla.
Pienet on marginaalit. Väitän että Heljanko Tapparassa on ollut todella iso palanen Tapparan mestaruuksia. Ja Heljanko > Taponen.Ei sitä kannata kyllä ylikorostaakaan, varsinkin kyseessä on veskari joka pelaa toista kautta n. kahden päästetyn maalin keskiarvolla.
Siellä on myös 10v tehty oikeita asioita, rakennettu identiteetti ja vittumaisen hyvä pelitapa. Myös rosteri ollut laadukas toteuttamaan tätä. Meillä ei.Pienet on marginaalit. Väitän että Heljanko Tapparassa on ollut todella iso palanen Tapparan mestaruuksia. Ja Heljanko > Taponen.