HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 157 121
  • 22 271

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Mahtavaa et meidän kauden alun varmin ja paras pelaaja heitetään yhden pompottelun takia bussin alle...

Vesalaisen, Jääskän ja Nättisen pitää nostaa tasoa ja paljon.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Tämä vinkuminen Taposesta on kyllä naurettavaa. Joo, meni vähän huolimattomasti tämä Ässien maali, ei kuitenkaan mikään "kädet kasvoihin"-tason moka ja näitä käy joskus jokaiselle.
Moni asiahan tuolla on pielessä mutta turha vähätellä maalivahdin osuutta. Tiukoissa peleissä yksikin helppo voi olla ratkaiseva.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Moni asiahan tuolla on pielessä mutta turha vähätellä maalivahdin osuutta. Tiukoissa peleissä yksikin helppo voi olla ratkaiseva.
Tämä. Mua ärsyttää että jos hävitään 1-0, niin vika on aina hyökkääjissä. Varsinkin jos tuo yksi omiin mennyt on kunnon hörppäys, kuten tämä äskeinen Ässät-maali.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Mahtavaa et meidän kauden alun varmin ja paras pelaaja heitetään yhden pompottelun takia bussin alle...

Vesalaisen, Jääskän ja Nättisen pitää nostaa tasoa ja paljon.
Ei täällä kukaan muu Taposta bussin alle heitä kun minä!

Mielestäni vain kovin ikävää että ollaan tappiolla vaikka ollaan oltu parempi joukkue kentällä. Erona tällä hetkellä maalivahtipeli.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Ei täällä kukaan muu Taposta bussin alle heitä kun minä!

Mielestäni vain kovin ikävää että ollaan tappiolla vaikka ollaan oltu parempi joukkue kentällä. Erona tällä hetkellä maalivahtipeli.

Ei olla edes oltu. Ässät voittaa käytännössä jokaisen kaksinkamppailun ja maalin eteen ei ole mitään asiaa. Se on ihan sama vaikka pidetään kiekkoa, mutta ei siellä mitään aikaan saatu.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ässät on sarjakakkonen joten itse kukin meistä voisi varmaan laittaa rotsin nappeja kiinni. Ainakin toistaiseksi.
Eli olemme altavastaajia?
 

Spartacus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Moni asiahan tuolla on pielessä mutta turha vähätellä maalivahdin osuutta. Tiukoissa peleissä yksikin helppo voi olla ratkaiseva.

Ei sitä kannata kyllä ylikorostaakaan, varsinkin kyseessä on veskari joka pelaa toista kautta n. kahden päästetyn maalin keskiarvolla.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ei IFKlla ole liikaa halua ollut maksaa hintaa eli mennä sota-alueelle. Ässät sen sijaan puolustaa uhrautuvasti ja tulee kovaa IFK maalille
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Nyt tähän hieno yv-maali ja jotkut ihan överi tuuletukset niin herää hallikin ja peli kääntyy vastustamattomasti isännille.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Luke Martin ja ei riitä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tuo Martinin tuuletus on seksiä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös