HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 122 885
  • 22 268

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jukurit ja Kärpät tasoissa ja meillä vedetään nolla nollaa.
 

Tarantula

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Offarina sen verran että kyllä mertsi on estoitta kehunut sekä pelaajia että seuraa kun maajoukkueissa on pelannut mm. jerekaralahteja, markotuomaisia, tonisihvosia ja timopärssisiä.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä Kaskimäen syöttö maalille oli hyvä. Kalpan veska odotti vetoa siltä, siks oli mun mielestä hyvä siirto syöttää Koivistoiselle.
Kalpan veska Stefanos tulee tilanteissa usein maalilta vastaan, joten sivuttaissyöttöihin maalin edessä on varmaan myös valmennuksen taholta ohjeistettu.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä on hieman toisintoa vuoden takaisesta runkosarjan päätöspelistä. Silloin piti ottaa voitto, että suora playoffs-paikka varmistuu. Ei otettu, mutta Kärpät ryssi oman pelinsä ja HIFK sai sen paikan. Nyt taas kaikki omissa käsissä ja Kärpillä myös roolia.
 

Hesari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen hiihto ja painimaajoukkue
Aivan karseeta tekemistä. Kertoo kaiken joukkueen sisäisestä vaatimustasosta, kun kauden tähän mennessä tärkeimmässä pelissä ei pahemmin jaksa kiinnostaa. KalPa luistelee HIFK:n kumoon ihan vain, koska haluaa enemmän. Ei HIFK oikeasti noin hidas ole.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
On ollut niin raskaat kaksi erää, että olen käyttänyt aikani kuuntelemalla Mertarannan höpinää. Olen päässyt tilanteeseen, jossa Mertarannan sanoessa ”Benjamin Korhonen”, aivoni kääntää sen ”Konjamin Berhonen”. Mertsi mainitsee tuon nimen aika usein.

Alkaisi jo pudotuspelit, niin voi miettiä, missä kulmassa heittää TV:n ikkunan läpi katuun.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Olen päässyt tilanteeseen, jossa Mertarannan sanoessa ”Benjamin Korhonen”, aivoni kääntää sen ”Konjamin Berhonen”.
Sisäinen "faijasi" on selvästi nostamassa päätään. Onneksi KooKoon Lelle Viskisen kausi sentään päättyi.
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä Lindbohmille on tapahtunut? Uskomatonta sähläämistä viivalla.
 

waakneri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Kingit IFK ja Penguins, ManU
Melkeen vois jo uikkarit ottaa terassin kaiteelle valmiiksi, kesä näyttää alkavan nopeasti tänä(kin) vuonna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös