Uncle Becker
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Україна
On ehkä napsun liian nopea vastus meille.Kalpa on hyvä vastus tähän saumaan. Pakottaa edaritkin luistelemaan palkkansa eteen.
On ehkä napsun liian nopea vastus meille.Kalpa on hyvä vastus tähän saumaan. Pakottaa edaritkin luistelemaan palkkansa eteen.
Tauolla on pakko keksiä vähintään viisi uutta kuviota. Prkl!Kenen YV tänään on käytössä? Ihan hirveää säätämistä.
Kalpan veska Stefanos tulee tilanteissa usein maalilta vastaan, joten sivuttaissyöttöihin maalin edessä on varmaan myös valmennuksen taholta ohjeistettu.Mun mielestä Kaskimäen syöttö maalille oli hyvä. Kalpan veska odotti vetoa siltä, siks oli mun mielestä hyvä siirto syöttää Koivistoiselle.
Sisäinen "faijasi" on selvästi nostamassa päätään. Onneksi KooKoon Lelle Viskisen kausi sentään päättyi.Olen päässyt tilanteeseen, jossa Mertarannan sanoessa ”Benjamin Korhonen”, aivoni kääntää sen ”Konjamin Berhonen”.
Yllättyneet käsi ylös?Niinkö tässä vielä käy että kaikki pedataan valmiiksi IFK-Jukurit puolivälierää varten, mutta IFK ei tee omaa osuuttaan. Sopisi hyvin kuvaan.