Jatkosoppari julkaistiin yleisön reaktiosta päätellen, mutta mertsi ei huomannut.. en siis tiedä kuka
Pakarinen 3vJatkosoppari julkaistiin yleisön reaktiosta päätellen, mutta mertsi ei huomannut.. en siis tiedä kuka
Siis Mertsihän seuraa peliä ja tapahtumia vaan ja ainoastaan tv-kuvasta vierestään. Sen takia onkin aina niin kujalla kuvan ulkopuolisista asioista..Jatkosoppari julkaistiin yleisön reaktiosta päätellen, mutta mertsi ei huomannut.. en siis tiedä kuka
Pakarinen 3v
Ajatella että Antero saa palkkaa tuosta.Jatkosoppari julkaistiin yleisön reaktiosta päätellen, mutta mertsi ei huomannut.. en siis tiedä kuka
Huonoin selostaja sekä IFK-inhoaja.Siis Mertsihän seuraa peliä ja tapahtumia vaan ja ainoastaan tv-kuvasta vierestään. Sen takia onkin aina niin kujalla kuvan ulkopuolisista asioista..
Jälkimmäinen ei pidä paikkansa, olen asiasta hänen kanssaan jutellut. Aikaa siitä on tosin kulunut.Huonoin selostaja sekä IFK-inhoaja.
Omaan korvaan en ole löytänyt Antsasta mitään IFK-inhoajaa ikinä, jopa päinvastoin.Huonoin selostaja sekä IFK-inhoaja.
Vähän ohi aiheen, mutta Vaasassa kirjoitetaan hienoa tarinaa. Soisin Duhvalle vielä pelejä…
Omaan korvaan en ole löytänyt Antsasta mitään IFK-inhoajaa ikinä, jopa päinvastoin.
Eetu Koivistoinen teki just perinteiset, mitä tulee laadukkaisiin maalipaikkohin.
KalPa oli avauserässä paljon parempi.No joo inhooja ehkä vähän väärä sana. Mutta kyllähän toi hehkuttaa miten vastustaja tekee sitä ja tätä ja IFK vähän yrittää.
Kaskimäki harjoittelee myös joreja.Eetu Koivistoinen teki just perinteiset, mitä tulee laadukkaisiin maalipaikkohin.
Kaikesta huolimatta toi meidän kolmonen on fantastinen ketju.Kyllä se mun mielestä oli enemmän Kaskimäki, joka ryssi varman maalin
Mun mielestä Kaskimäen syöttö maalille oli hyvä. Kalpan veska odotti vetoa siltä, siks oli mun mielestä hyvä siirto syöttää Koivistoiselle.Kyllä se mun mielestä oli enemmän Kaskimäki, joka ryssi varman maalin
Käännellään sitkeästi kiviä tuon ketjun kanssa.Miten toi Jääskä on voinut noin totaalisesti hävitä kuvasta? Äijän muistaa vasta kun ottaa jäähyn. Vaihtaisin Koivistoisen "kakkosen" keskelle ja Jäkyn vastaavaan rooliin "kolmoseen".