Ja minkä vitun takia sitten kun kulkee, niin eikö koko vitun yläpuolella oleva kolmikko ota 3p. Vittu, vähän vois apuja joskus...MINKÄ IHMEEN TAKIA NÄIN EI VOIDA PELATA KOKOAJAN!? Kykyä ja potentiaalia on...
Olin tulossa kysymään ihan samaa... Karvataan, taklataan ja ollaan naamanpesuhommissa kokoajan messissä. Tuntuu ettei traktori kestä ollenkaan tota taklailua tänään.MINKÄ IHMEEN TAKIA NÄIN EI VOIDA PELATA KOKOAJAN!? Kykyä ja potentiaalia on...
Ei tässä mitään apuja kannata tuijotella tai itkeä, itse on kuoppa kaivettu.Ja minkä vitun takia sitten kun kulkee, niin eikö koko vitun yläpuolella oleva kolmikko ota 3p. Vittu, vähän vois apuja joskus...
No näinhän se on, eli ollaan sellanen kuoppa kaivettu, jossa muiden pelit yhtä merkittäviä kun meidän.Ei tässä mitään apuja kannata tuijotella tai itkeä, itse on kuoppa kaivettu.
Itse olen enemmänkin iloinnut, että Lukko ja KalPa ovat jäämässä nollille ja luisu kohti säälejä pysähtyy.Ja minkä vitun takia sitten kun kulkee, niin eikö koko vitun yläpuolella oleva kolmikko ota 3p. Vittu, vähän vois apuja joskus...
Hyvä fiilis voitosta, mutta sijoitus ei muutu saati helpotu yhtään.
Mutta takana hävittiin. Joten tärkeät pisteet.Ja minkä vitun takia sitten kun kulkee, niin eikö koko vitun yläpuolella oleva kolmikko ota 3p. Vittu, vähän vois apuja joskus...
Ja minkä vitun takia sitten kun kulkee, niin eikö koko vitun yläpuolella oleva kolmikko ota 3p. Vittu, vähän vois apuja joskus...
Voi olla näinkin, haluaisi vielä kuitenkin uskoa kotietuun kaikesta härsimisestä huolimatta.Tärkeämpää oli KalPan ja Lukon tappiot.
Ei vaan se, että pitää tuijotella mitä yläpuolella olevat jengit tekevät.No näinhän se on, eli ollaan sellanen kuoppa kaivettu, jossa muiden pelit yhtä merkittäviä kun meidän.
Juuri tätä tarkotin. Kunhan ei Tappara 3. ja HIFK 6. Olis aika painajainen 1/8 peleiksEi vaan se, että pitää tuijotella mitä yläpuolella olevat jengit tekevät.
Mä syttyisin. Tappara ei pelota tällä hetkellä ollenkaan ja siitä sais hyvän päänahan ja boostin heti kärkeen jos jotenkin onnistuttaisiin jatkoon menemään.Juuri tätä tarkotin. Kunhan ei Tappara 3. ja HIFK 6. Olis aika painajainen 1/8 peleiks