HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 135 083
  • 22 271

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hippoksen jäällä enemmän kunta kuin mun takapihalla.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Erätaukoon asti antoivat ainakin Vehviläisen olla tolppien välissä, vaikka sille on mennyt joka kolmas veto sisään.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Manninen on todella hyvä. Melart tosin pyrkii hankaloittamaan tätä parhaansa mukaan.

Usemman kerran Manninen antoi oivaltavan pienen syötön Ilarille jolla olisi vapaata jäätä nostaa. Kapteeni sitten kahden sekunnin päästä palauttaa kiekon toivottomassa asemassa olevalle Manniselle.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt olisi toisesta erästä lähtien syytä lopettaa omalla puolustusalueella maalin takana suoritettavat epämääräiset syötöt. Sama pätee puolustajien nousuihin kiekollisena oman maalin takaa maalin eteen. Kaiken kaikkiaan, nyt on ryhdistäydyttävä.
 

Jazzhands

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK oli ekan erän perusteella pieni ja piskuinen vastahyökkäysjoukkue. Jos ei Villellä ois tukkaa niin olisin erehtynyt että siellä penkin takana operoi Dufva. Vois kunditkin vetää työhaalarit nyt niskaan, on karsean näköistä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
HIFK oli ekan erän perusteella pieni ja piskuinen vastahyökkäysjoukkue. Jos ei Villellä ois tukkaa niin olisin erehtynyt että siellä penkin takana operoi Dufva. Vois kunditkin vetää työhaalarit nyt niskaan, on karsean näköistä.
No viimeistään lehdistötilaisuudessa olisi paljastanut tämä Peltosen valeasu, kun sieltä olisi tullut vitsien sijaan tarinaa sitkeydestä
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Jaa-a, eipä ole eka kerta kun JYP hallitsee peliä tällä kaudella, muttei saa maaleja.
IFK taasen sai hirveän säkämaalin. Mutta kaikki lasketaan. Tosin siinä kerrankin oli maskia - säkää sekin - mutta tuo huitaisu tuskin olisi tullut, ellei JYP:in kärkikarvaaja olisi ollut niin lähellä Martinia. Peräti 4 laukausta meiltä kohti maalia ekassa erässä!!! Ilman Taposen hyviä tarjuntoja ja tuota säkää, JYP voisi johtaa 3-0.
Tällä kaudella ei kenenkään huonounisen tarvitse pyytää lääkäriltä nukahtamislääkettä. Itse olen ainakin huomannut, että olut ja yksi viski + matsin seuraaminen = nukahtaminen nojatuolissa viimeistään tokassa erässä tai ainakin kovaa pilkkimistä, jos muistaa välillä nousta tuolista ja venytellä.
En muista moista kokeneeni aiemmin.
Kaudella jännittäviä pelejä ehkä n. 8, joista yksi IFK:n, en tosin muista ketä vastaan se oli.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa-a, eipä ole eka kerta kun JYP hallitsee peliä tällä kaudella, muttei saa maaleja.
IFK taasen sai hirveän säkämaalin. Mutta kaikki lasketaan. Tosin siinä kerrankin oli maskia - säkää sekin - mutta tuo huitaisu tuskin olisi tullut, ellei JYP:in kärkikarvaaja olisi ollut niin lähellä Martinia. Peräti 4 laukausta meiltä kohti maalia ekassa erässä!!! Ilman Taposen hyviä tarjuntoja ja tuota säkää, JYP voisi johtaa 3-0.
Tällä kaudella ei kenenkään huonounisen tarvitse pyytää lääkäriltä nukahtamislääkettä. Itse olen ainakin huomannut, että olut ja yksi viski + matsin seuraaminen = nukahtaminen nojatuolissa viimeistään tokassa erässä tai ainakin kovaa pilkkimistä, jos muistaa välillä nousta tuolista ja venytellä.
En muista moista kokeneeni aiemmin.
Kaudella jännittäviä pelejä ehkä n. 8, joista yksi IFK:n, en tosin muista ketä vastaan se oli.
Jep. Onhan se karmeaa, että vimeisiin vuosiin ns hyviä pelejä on noin viisi. Tällä kaudella jokin Kärppäpeli ja kauden ensimmäinen Tappara (häviöstä huolimatta) ovat sisältäneet lähes 50 min hyvää peliä.

Oli jumbo tai kärki niin taistellaan.
 

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Jaa-a, eipä ole eka kerta kun JYP hallitsee peliä tällä kaudella, muttei saa maaleja.
IFK taasen sai hirveän säkämaalin. Mutta kaikki lasketaan. Tosin siinä kerrankin oli maskia - säkää sekin - mutta tuo huitaisu tuskin olisi tullut, ellei JYP:in kärkikarvaaja olisi ollut niin lähellä Martinia. Peräti 4 laukausta meiltä kohti maalia ekassa erässä!!! Ilman Taposen hyviä tarjuntoja ja tuota säkää, JYP voisi johtaa 3-0.
Tällä kaudella ei kenenkään huonounisen tarvitse pyytää lääkäriltä nukahtamislääkettä. Itse olen ainakin huomannut, että olut ja yksi viski + matsin seuraaminen = nukahtaminen nojatuolissa viimeistään tokassa erässä tai ainakin kovaa pilkkimistä, jos muistaa välillä nousta tuolista ja venytellä.
En muista moista kokeneeni aiemmin.
Kaudella jännittäviä pelejä ehkä n. 8, joista yksi IFK:n, en tosin muista ketä vastaan se oli.
Olet täysin oikeassa. Niin harmaata puurtamista, että saa rinnallaan pilvisen talvipäivänkin näyttämään Barbie-leffalta. Olenkohan kertaakaan hypännyt sohvalta ylös, kun tehdään maali? Paha anemia.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt olisi toisesta erästä lähtien syytä lopettaa omalla puolustusalueella maalin takana suoritettavat epämääräiset syötöt. Sama pätee puolustajien nousuihin kiekollisena oman maalin takaa maalin eteen. Kaiken kaikkiaan, nyt on ryhdistäydyttävä.

Tämä. Kiekon pitää joko liikkua nopeammin tai sitten pysäytetään peli kokonaan ja rivit kunnolla kuntoon, ei mitään tällaista välimallin sekasikiötä. Vähän turhan ”hidasaivoista” toimintaa paskoilla syötöillä höystettynä.
 

Rantasen_Åbo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Colorado Avalanche
Täytyy sanoa, kun sattumalta olen viime aikoina nähnyt pari peliä Hifkiltä. (Jukurit-HIFK ja tämä Jyp peli) ei ole kyllä kauheesti peli kirja muuttunut. Lähinnä Peltosen aikakauden aikana näyttää siis samalle lähes joka vuosi. Teillä on loistavia yksilöitä, mutta ei kyllä tule mieleen, että olisi ollut semmoista ”Joukkuetta”.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Tätähän olen tässä viime peleissä sanonut. Melart on aika pihalla, ja ammattimies pitäisi olla.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Ollaanko tällä kaudella oltu kertaakaan näin purjeissa?
 

Spartacus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli kyllä nihkeä ensimmäinen erä. Jos ei Jyp romahda niin tulee taas helvetin vaikea ilta.

Pakkien syöttely maalin takana pitäisi kieltää. Vaikka sitten sanktioiden kautta, jos syöttää siellä enemmän kuin kerran niin joutuu kävelemään seuraavaan vieraspeliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös