Peltonen ja aikalisä ei mahdu samaan lauseeseen tai edes peliin.Kaksi selkeää vaihtovirhettä ja peli 2-2. Pitäisiköhän Ville Peltonen ottaa aikalisä?
Siellähän oli puolet pelaajista lähtenyt vaihtoon samalla kun 1 pakki puolusti maalin edessä kolmea KooKoo-pelaajaa vastaan.Pakkien prrseily 100%
Perjantai-illan viihdettä, neutraalit katsojat ainakin tykkäävät. :DPeli olisi täysin hallussa ja hallinnassa ilman näitä sekoiluja. Itse tehdään vaikeaksi.
Voisiko Tilkanen sitten painaa tietokoneeltaan aikalisä-nappia?Peltonen ja aikalisä ei mahdu samaan lauseeseen tai edes peliin.
Onneksi päästään tästä möyrintänelosesta eroon sitten kun Kaskimäki ja Komarov saadaan kokoonpanoon. Tallbergin pitäisin mukana.Onko nelonen pelannut yhtään hyvää vaihtoa?
Mietin aivan samaa. Voi olla vielä tosi kova ketju myöhemmin. Varsinkin jos Vesalaisen ruuti kuivuisi.Hyviä aihioita tässä Vesalainen Koivistoinen Marleau kentässä
Ajoitus täydellinen, mut ei meidän kannalta valitettavastiSiellähän oli puolet pelaajista lähtenyt vaihtoon samalla kun 1 pakki puolusti maalin edessä kolmea KooKoo-pelaajaa vastaan.
Vesalainen on itse asiassa tänään ollut melko hyvä. Selkeästi lukenut Jatkoaikaa ja sisuuntunut. Olen samaa mieltä, että tuossa ketjussa on potentiaalia.Mietin aivan samaa. Voi olla vielä tosi kova ketju myöhemmin. Varsinkin jos Vesalaisen ruuti kuivuisi.
Mua aikanaan ärsytti myös, vaikka tiesin, että euro-urheilussa toi huudattaminen on enemmän sääntö kuin poikkeus kaikkialla ja kaikissa lajeissa. Sit kun näin kuin Napolissa täys Areena huutaa Edinson... CAVANI, ymmärsin, että voi olla ihan kovakin juttu, eikä enää ärsytä.Rupee vituttamaan nämä enkä todellakaan tiedä miksi. Pitäs varmaan kasvaa henkisesti tai jotain.
Ei näitä pelejä vain saisi hävitä.
Melkein samaa mieltä olen. Lisäisin kokoonpanoon kuitenkin myös Lundellin.Onneksi päästään tästä möyrintänelosesta eroon sitten kun Kaskimäki ja Komarov saadaan kokoonpanoon. Tallbergin pitäisin mukana.