HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 153 427
  • 22 271

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Pakkien prrseily 100% mutta miten se Pappi nyt noin heitti hanskat tiskiin jo hyvissä ajoin.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Peli olisi täysin hallussa ja hallinnassa ilman näitä sekoiluja. Itse tehdään vaikeaksi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: HJL

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Peli olisi täysin hallussa ja hallinnassa ilman näitä sekoiluja. Itse tehdään vaikeaksi.
Perjantai-illan viihdettä, neutraalit katsojat ainakin tykkäävät. :D
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei näitä pelejä vain saisi hävitä. Sinäänsä peli oli hyvin hallussa, mutta aivan urpomaisia ratkaisuja mitkä johtivat KooKoon maaleihin. Toki tuo kolmosparin tunarointi oli just sitä milloin loukkaantumissuma näkyy. Mestis-pakki ja uusi pakki olivat siinä täysin kujalla.

Kolmannessa erässä pitäisi näkyä sisuuntunut IFK.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rupee vituttamaan nämä enkä todellakaan tiedä miksi. Pitäs varmaan kasvaa henkisesti tai jotain.
Mua aikanaan ärsytti myös, vaikka tiesin, että euro-urheilussa toi huudattaminen on enemmän sääntö kuin poikkeus kaikkialla ja kaikissa lajeissa. Sit kun näin kuin Napolissa täys Areena huutaa Edinson... CAVANI, ymmärsin, että voi olla ihan kovakin juttu, eikä enää ärsytä.

Mutta ei Nordikselle. Mm. siksi kun sitä myötähäpeän määrää, kun porvarillinen mausoleumi vaikenee loisteliaasti molemmilla kielillä.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienosti osattiin tämäkin sössiä. Mikään muu kuin kolme pinnaa ei kelpaa. Ja voisi se Vesalainenkin joskus tehdä maalin. Nyt olisk käyttöä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös