Eikös nuo aika samaan tapaan ole tiputtanut pisteitä kuin HIFK:kin. Nyt ovat hyvässä lennossa, mutta katsotaan nyt mihin asti se kestää.Jukurit menee kyllä jossain vaiheessa väistämättä ohi. Jukurit ei tiputtele pisteitä ja kykenee haastamaan näitä kovimpia jengejä sarjassa. Ja sen mitä olen vilkuillut, liikahtavat nitrometaanilla, eivät ylivuotisella dieselillä.
Jep, ei tainnut ohjaajakaan löytää tätä hidastuksista.Taisi olla sellainen vaihtovirhe, että uusi pelaaja tuli niin myöhään kentälle ettei linjuri tiennyt kenen kanssa vaihdettiin.
Mitä sitten, kun ei olla enää kolmansia? Mitä silloin selitellään?Jukurit menee kyllä jossain vaiheessa väistämättä ohi. Jukurit ei tiputtele pisteitä ja kykenee haastamaan näitä kovimpia jengejä sarjassa. Ja sen mitä olen vilkuillut, liikahtavat nitrometaanilla, eivät ylivuotisella dieselillä.
Taidat odottaa vesi kielellä, että pääset muistuttamaan, kuinka huono IFK on.Mitä sitten, kun ei olla enää kolmansia? Mitä silloin selitellään?
Kauanko olet odotellut, että IFK putoaa kolmannelta sijalta?Mitä sitten, kun ei olla enää kolmansia? Mitä silloin selitellään?
En suinkaan, mutta itse en näe edelleenkään tätä hyvää virettä, josta osa täällä on puhunut. Helvetin monta jengiä IFKta paremmassa vireessä. Liikaa ei tällaisiin peleihin ole enää varaa, jos halutaan hyvä sijoitus runkosarjasta.Taidat odottaa vesi kielellä, että pääset muistuttamaan, kuinka huono IFK on.