HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 152 292
  • 22 271

F#21

Jäsen
Jukurit menee kyllä jossain vaiheessa väistämättä ohi. Jukurit ei tiputtele pisteitä ja kykenee haastamaan näitä kovimpia jengejä sarjassa. Ja sen mitä olen vilkuillut, liikahtavat nitrometaanilla, eivät ylivuotisella dieselillä.
Eikös nuo aika samaan tapaan ole tiputtanut pisteitä kuin HIFK:kin. Nyt ovat hyvässä lennossa, mutta katsotaan nyt mihin asti se kestää.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Ei yllätä. IFK on ollut koko erän huono.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Jukurit menee kyllä jossain vaiheessa väistämättä ohi. Jukurit ei tiputtele pisteitä ja kykenee haastamaan näitä kovimpia jengejä sarjassa. Ja sen mitä olen vilkuillut, liikahtavat nitrometaanilla, eivät ylivuotisella dieselillä.
Mitä sitten, kun ei olla enää kolmansia? Mitä silloin selitellään?
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tää peli on taas jotain ihan vitun piinaa kattoa. IFK meinaa näyttää Amatimiehineen oikeen kunnolla persettä faneille perjantain kunniaks.

Tää pitää saada äkkiä tasoihin, Jukurit ja Kärpät ottamas 3p
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on taas vedetty koko erä tuttua päätöntä koohottamista. Kiekko ei missään kontrollissa eikä mitään rytmiä pelissä.

Välillä pelataan noin ja välillä näin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Taidat odottaa vesi kielellä, että pääset muistuttamaan, kuinka huono IFK on.
En suinkaan, mutta itse en näe edelleenkään tätä hyvää virettä, josta osa täällä on puhunut. Helvetin monta jengiä IFKta paremmassa vireessä. Liikaa ei tällaisiin peleihin ole enää varaa, jos halutaan hyvä sijoitus runkosarjasta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös