Viimeksi Nordiksella on koettu vastaavaa koko hallin laajuista iloa yksittäisestä maalista kun SinkoSalmi tykitti kiekon viivasta ylänurkkaan. Nyt sen voi sanoa, minä olin paikalla kun Muuli painoi maaliennätyksen uusiksi!
Tilkanen on vaan maailmanluokan valmentaja, päivässä Karjalainen rintataskuun!Mutta ettei nyt olisi pelkkää posia, niin pakko todeta että KalPa on huonoin jääkiekkojoukkue jonka allekirjoittanut on tällä kaudella nähnyt.
Mielestäni Oulussa kotijoukkue oli viime lauantaina vähintään yhtä huono. Uskallan laskea vastustajan heikkoudesta osan myös IFK:n piikkiin. Toki KalPan oman alueen sekoilu kiekon kanssa on suorastaan taidetta.Mutta ettei nyt olisi pelkkää posia, niin pakko todeta että KalPa on huonoin jääkiekkojoukkue jonka allekirjoittanut on tällä kaudella nähnyt.
Mutta ettei nyt olisi pelkkää posia, niin pakko todeta että KalPa on huonoin jääkiekkojoukkue jonka allekirjoittanut on tällä kaudella nähnyt.
Luultavasti. Muistelen, että Pekka Tuomisto teki vastaavan tyyppisiä usein.Ja hei, kaksi ohjausmaalia. Milloin viimeksi? Varmaan silloin, kun pelattiin viimeksi keltaisilla numeroilla.
Mun mielestä tasaiset pelit on yliarvostettuja. Murskavoitto on paras!Onhan tämmöinen dominointi tylsää katsottavaa, kun peli ratkeaa joka ilta puolivälissä peliä. Paljon jännempi katsoa tasaisia pelejä.