HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 140 252
  • 22 271

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tietokone-Tilkanen dominoi. VP ulos
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Viimeksi Nordiksella on koettu vastaavaa koko hallin laajuista iloa yksittäisestä maalista kun SinkoSalmi tykitti kiekon viivasta ylänurkkaan. Nyt sen voi sanoa, minä olin paikalla kun Muuli painoi maaliennätyksen uusiksi!

Minä olin SinkoSalmen maalia todistamassa ja voin sanoa että kyllä siinä iso mies herkistyi kyyneliin! Sen verran kaunista se oli.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kyllä pysty ymmärtämään, että miten toi Lehterä näkee ton kentän. Ihan kun sillä olisi pää täynnä silmiä ja kvantttikoneen laskentanopeus. Ihan vaan piruuttaan laittasin sisään tarjouksen, jossa pelaa loppu-uransa IFKssa. Ei voi olla miettimättä, ettämissä oltaisiin tällä hetkellä ilman ton veijarin syöttöjä ja aloituksia. On kyllä huikee jätkä, ja muutenkin kiva seurata tuolla kentällä sekä vaihtoaitiossa.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa että maalihanat on auenneet ja meillä on vielä reservissä maalintekotaitoa esimerkiksi Vesalaisen muodossa. Nättinen alkaa pääsemään omalle tasolle onneksi ja paikkaa tilannetta. Puolustuspäässä hyvä tsemppi ja vaikea tehdä maalia IFK:lle tänään.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta ettei nyt olisi pelkkää posia, niin pakko todeta että KalPa on huonoin jääkiekkojoukkue jonka allekirjoittanut on tällä kaudella nähnyt.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Mutta ettei nyt olisi pelkkää posia, niin pakko todeta että KalPa on huonoin jääkiekkojoukkue jonka allekirjoittanut on tällä kaudella nähnyt.
Mielestäni Oulussa kotijoukkue oli viime lauantaina vähintään yhtä huono. Uskallan laskea vastustajan heikkoudesta osan myös IFK:n piikkiin. Toki KalPan oman alueen sekoilu kiekon kanssa on suorastaan taidetta.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vihdoinkin on alkanut löytymään sitä fysiikkaakin tuohon pelaamiseen, ja vaihteeksi kentällä tuntuisi olevan sellainen IFK jonka siellä haluaisi pääosin nähdäkin. Mutta katsellaan nyt rauhassa, että jos se peli vihdoinkin alkaisi soljumaan. Tuntuu juuri nyt, että taas on pelaajat löytäneet sen flown, ja homma toimii. Hienoa kyllä.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Muulin maaliennätys ja Lehterä tekee maalin himassa. En olisi uskonut kokevani näitä asioita yhden illan aikana. Mitä vielä?
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Ja hei, kaksi ohjausmaalia. Milloin viimeksi? Varmaan silloin, kun pelattiin viimeksi keltaisilla numeroilla.
Luultavasti. Muistelen, että Pekka Tuomisto teki vastaavan tyyppisiä usein.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: HJL

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Onhan tämmöinen dominointi tylsää katsottavaa, kun peli ratkeaa joka ilta puolivälissä peliä. Paljon jännempi katsoa tasaisia pelejä.
Mun mielestä tasaiset pelit on yliarvostettuja. Murskavoitto on paras!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös