Molemmat kuitenkin pelaavat myös ylivoimaa, joka on täysin väärä paikka heille. Tämä on ihan spekulaatiota, mutta kumpikaan tuskin on hirveän edullinen pelaaja kontra kontribuutiot. Omasta mielestä heidän paikalla pitäisi olla paljon varmemmat suorittajat.Musta Dyk on ihan OK kolmosketjun laitahyökkääjä ja IFK:n suurimmat ongelmat eivät todellakaan ole siellä. Lähinnä mua vituttaa kun täällä nyt muutama nimimerkki joka viestissä muistaa heidät haukkua, vaikka siellä Nättinen, Pakarinen, Hirvonen, Koivistoinen, Jääskä, Tallberg tai oikeastaan koko hyökkäyksen kärkiosasto vetää täysin tehoitta. Tässäkin pelissä IFK:n parhaan maalipaikan loivat Dyk ja Lyytinen. Siellä on esim. Kontiolalla jo 5 tehopistettä kasassa. Kyllä mulla katseet kääntyy tuonne kärkiosastoon.
Tulee mieleen ihan se Sandra Bullockin FBI soluttautumisleffa, jossa FBI-agenttina osallistuu Miss USA kisoihin. Sanoo puheessa mitä tahansa, mutta lopussa pitää sanoa...and world peace. IFK:n jatkoaikaketjussa kuuluu haukkua Lyytinen ja Dyk.
Kärkiosastosta olen samaa mieltä kanssasi.