Onks tässä
Liput ei ole sallittu, capo vetää mielikuvituksettomasti samoja kädet ilmaan -chantteja näkemyksettömästi, rumpali painaa omiaan ja yks kymmenestä jaksaa laulaa mitään. Ja: onhan se aika aneemista, mutta kyllä se tulee myös siitä intohimottomasta pelaamisesta - vain intohimoisemmat kannustaa, eikä koko hallin huutomyrskyä tosiaan tule kuin säälittävästi jostain kuvitellusta väärästä tuomiosta. Silti - futiskatsomossa on eri meno, vaikka ei yhtään himavoittoa viime kaudella. Esim. kundi ei diggaa futiksesta lajina eikä peli kiinnosta yhtään, mutta käy katsomassa liki kaikki futiksen matsit, kun siellä saa olla lippuja katsomossa, kaikki laulavat ja kannustavat ja on kulkueita, savuja ja vaivalloisesti tehtyjä tifoja. Duunasi itse sellaisen ison flagan, mutta ei sitä saanut siellä lätkäkatsomossa heiluttaa. Kausari on molempiin, mutta aika harvoin käy lätkämatseissa, osin just siksi, kun fanikatsomo on täynnä edullisten lippujen perässä tulleita istuvia geriatrikkoja. Mä olen iän puolesta samassa kastissa, mutta koen, että sen hinnanerotuksen vuoksi on seistävä ja laulettava, vaikka ympärillä istutaan ja ollaan hipihiljaa. No, sellainen avautuminen taas. Oma jengi kuitenkin, vaikka vähän laihanlainen.