HIFK:n peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 005 496
  • 17 673

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
VP&co super-idea ruveta träppäämään. Ensimmäisessä erässä saatiin hyvin Sportin avauspeli sekaisin prässillä. Sport pelasi eilen, joten mitään tuoreusetua ei ole.
 

tmh

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Viikingit
Tälle Sorjoselle tosiaan ehdoton yläpeukku, harvoin IFK:n pelejä selostaa mutta on tullut tutuksi CHL:sta ja Ruotsin ja Sveitsin liigojen peleistä. Nuori kaveri, toivottavasti ylenee cmoren "ykkösketjuun" ja saa aikaa mömmömskaboissakin liigan lisäksi.
Itse peli on taas hirveää katsottavaa, toinen perättäinen josta molemmille pitäisi antaa nolla pistettä. Missasin tosin ensimmäisen erän.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Mikäköhän ifk on niin aneeminen? Joku juttu / valinta siinä on, että ei pumpata tahtoa ja fiilistä esiin. Pelätäänkö, että peli hajoaa, jos ei olla analyyttisiä kentällä, tai tulee jäähyjä, vai mikä?

Pelaajilla takaraivossa pelko pisteiden menetyksestä ja jos sama on valmennuksella niin silloin ovat korostaneet riskien minimoimista ja tälläistä se sitten on RD:n joukkueita vastaan. Pienellä luovuuden ja riskin otolla pystyisi ottamaan sitä etua.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Vakavan ifk-uskon pari vuotta sitten päälleen saanut teinikundini (kesät talvet laulamassa katsomoissa) tossa kommentoi, että olispa nordiksellakin tällainen fiilis.
Harmi, että myös fanitoiminta on lamaantunut. Tähän olen toki myös itsekin osasyyllinen. Kaiholla muistelen omia teinivuosiani / varhaisaikuisuutta, kun omistin kausarin useina kausina ja joka matsissa huudettiin ääni käheäksi. Etenkin viikonloppuisin!
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Ei tapahdu mitään.... Voisko vaikka vähän kokeilla ketjukoostumusten vaihtoa kun ei kerran oo näköjään niin tärkeä peli. Roylle pitäis löytää toimiva ketju.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei IFK tule tätä peliä yhdellä maalilla voittamaan. Taponen joutuu jo nyt venymään jatkuvasti.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Saatanan Melart
 

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Tälle Sorjoselle tosiaan ehdoton yläpeukku, harvoin IFK:n pelejä selostaa mutta on tullut tutuksi CHL:sta ja Ruotsin ja Sveitsin liigojen peleistä. Nuori kaveri, toivottavasti ylenee cmoren "ykkösketjuun" ja saa aikaa mömmömskaboissakin liigan lisäksi.
Itse peli on taas hirveää katsottavaa, toinen perättäinen josta molemmille pitäisi antaa nolla pistettä. Missasin tosin ensimmäisen erän.
Palautetta vaan Cmorelle. Juuri Mertarantaa käsittelevän jutun yhteydessä painotettiin, että kaikki palautteet luetaan. Ei kerrottu kuka lukee, mutta pitäähän tet-harjoittelijoillakin olla duunia.
 

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Harmi, että myös fanitoiminta on lamaantunut. Tähän olen toki myös itsekin osasyyllinen. Kaiholla muistelen omia teinivuosiani / varhaisaikuisuutta, kun omistin kausarin useina kausina ja joka matsissa huudettiin ääni käheäksi. Etenkin viikonloppuisin!
Pitäisi löytää joku koko toiminnan elvyttävä tempaus. Tyyliin helvetillinen lössi johonkin Lappeenrannan vieraspeliin ja kaikki pukeutuneena Pentti Matikaisiksi. Ja faksi mukaan!

60 minuuttia laulua ”hei hei, meitä ei huimaa”. Koska jos on hauskaa, niin kyllä jengi lähtee messiin. Seura itsessään kun tarjoaa ”hauskaa” aika vähän ja melko harvoin.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Palautetta vaan Cmorelle. Juuri Mertarantaa käsittelevän jutun yhteydessä painotettiin, että kaikki palautteet luetaan. Ei kerrottu kuka lukee, mutta pitäähän tet-harjoittelijoillakin olla duunia.

Olen odottanut jonkin aikaa jos Sorjonen tulisi selostamaan IFK:n peliä. Toivottavasti valitaan niihin useammin.
 

Spartacus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaksi erää pelattu. Parasta tähän saakka vaasalaisyleisö ja erittäin hyvä selostaja. Ei mitään pois kummaltakaan aiemmin mainitulta, mutta voisivathan nuo illan varsinaiset tähdet nyt vähän ryhdistäytyä ja alkaa pelaamaan tätä peliä, joka on parhaillaan oikein viihdyttävä urheilun muoto. Helvetin tylsä peli..
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onks tässä
Harmi, että myös fanitoiminta on lamaantunut. Tähän olen toki myös itsekin osasyyllinen. Kaiholla muistelen omia teinivuosiani / varhaisaikuisuutta, kun omistin kausarin useina kausina ja joka matsissa huudettiin ääni käheäksi. Etenkin viikonloppuisin!
Liput ei ole sallittu, capo vetää mielikuvituksettomasti samoja kädet ilmaan -chantteja näkemyksettömästi, rumpali painaa omiaan ja yks kymmenestä jaksaa laulaa mitään. Ja: onhan se aika aneemista, mutta kyllä se tulee myös siitä intohimottomasta pelaamisesta - vain intohimoisemmat kannustaa, eikä koko hallin huutomyrskyä tosiaan tule kuin säälittävästi jostain kuvitellusta väärästä tuomiosta. Silti - futiskatsomossa on eri meno, vaikka ei yhtään himavoittoa viime kaudella. Esim. kundi ei diggaa futiksesta lajina eikä peli kiinnosta yhtään, mutta käy katsomassa liki kaikki futiksen matsit, kun siellä saa olla lippuja katsomossa, kaikki laulavat ja kannustavat ja on kulkueita, savuja ja vaivalloisesti tehtyjä tifoja. Duunasi itse sellaisen ison flagan, mutta ei sitä saanut siellä lätkäkatsomossa heiluttaa. Kausari on molempiin, mutta aika harvoin käy lätkämatseissa, osin just siksi, kun fanikatsomo on täynnä edullisten lippujen perässä tulleita istuvia geriatrikkoja. Mä olen iän puolesta samassa kastissa, mutta koen, että sen hinnanerotuksen vuoksi on seistävä ja laulettava, vaikka ympärillä istutaan ja ollaan hipihiljaa. No, sellainen avautuminen taas. Oma jengi kuitenkin, vaikka vähän laihanlainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös