TheSirPena
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pentti Matikainen
Harmi kun ei tule juurikaan dokailtua enää. Kunnon ei tätä selvinpäin jaksa -osastoa tämä(kin) matsi.
Mikäköhän ifk on niin aneeminen? Joku juttu / valinta siinä on, että ei pumpata tahtoa ja fiilistä esiin. Pelätäänkö, että peli hajoaa, jos ei olla analyyttisiä kentällä, tai tulee jäähyjä, vai mikä?
Harmi, että myös fanitoiminta on lamaantunut. Tähän olen toki myös itsekin osasyyllinen. Kaiholla muistelen omia teinivuosiani / varhaisaikuisuutta, kun omistin kausarin useina kausina ja joka matsissa huudettiin ääni käheäksi. Etenkin viikonloppuisin!Vakavan ifk-uskon pari vuotta sitten päälleen saanut teinikundini (kesät talvet laulamassa katsomoissa) tossa kommentoi, että olispa nordiksellakin tällainen fiilis.
Palautetta vaan Cmorelle. Juuri Mertarantaa käsittelevän jutun yhteydessä painotettiin, että kaikki palautteet luetaan. Ei kerrottu kuka lukee, mutta pitäähän tet-harjoittelijoillakin olla duunia.Tälle Sorjoselle tosiaan ehdoton yläpeukku, harvoin IFK:n pelejä selostaa mutta on tullut tutuksi CHL:sta ja Ruotsin ja Sveitsin liigojen peleistä. Nuori kaveri, toivottavasti ylenee cmoren "ykkösketjuun" ja saa aikaa mömmömskaboissakin liigan lisäksi.
Itse peli on taas hirveää katsottavaa, toinen perättäinen josta molemmille pitäisi antaa nolla pistettä. Missasin tosin ensimmäisen erän.
Pitäisi löytää joku koko toiminnan elvyttävä tempaus. Tyyliin helvetillinen lössi johonkin Lappeenrannan vieraspeliin ja kaikki pukeutuneena Pentti Matikaisiksi. Ja faksi mukaan!Harmi, että myös fanitoiminta on lamaantunut. Tähän olen toki myös itsekin osasyyllinen. Kaiholla muistelen omia teinivuosiani / varhaisaikuisuutta, kun omistin kausarin useina kausina ja joka matsissa huudettiin ääni käheäksi. Etenkin viikonloppuisin!
Palautetta vaan Cmorelle. Juuri Mertarantaa käsittelevän jutun yhteydessä painotettiin, että kaikki palautteet luetaan. Ei kerrottu kuka lukee, mutta pitäähän tet-harjoittelijoillakin olla duunia.
Tähän vittu tuhat peukkua!Paskaa tuomarointia. Tuolla kentällä on saanut roikkua ja kahvaa tänään niin älyttömästi.
Jep. Ja sitten vastapainoksi jostain mitättömistä kahinoista jaetaan kakkosia.Paskaa tuomarointia. Tuolla kentällä on saanut roikkua ja kahvaa tänään niin älyttömästi.
Liput ei ole sallittu, capo vetää mielikuvituksettomasti samoja kädet ilmaan -chantteja näkemyksettömästi, rumpali painaa omiaan ja yks kymmenestä jaksaa laulaa mitään. Ja: onhan se aika aneemista, mutta kyllä se tulee myös siitä intohimottomasta pelaamisesta - vain intohimoisemmat kannustaa, eikä koko hallin huutomyrskyä tosiaan tule kuin säälittävästi jostain kuvitellusta väärästä tuomiosta. Silti - futiskatsomossa on eri meno, vaikka ei yhtään himavoittoa viime kaudella. Esim. kundi ei diggaa futiksesta lajina eikä peli kiinnosta yhtään, mutta käy katsomassa liki kaikki futiksen matsit, kun siellä saa olla lippuja katsomossa, kaikki laulavat ja kannustavat ja on kulkueita, savuja ja vaivalloisesti tehtyjä tifoja. Duunasi itse sellaisen ison flagan, mutta ei sitä saanut siellä lätkäkatsomossa heiluttaa. Kausari on molempiin, mutta aika harvoin käy lätkämatseissa, osin just siksi, kun fanikatsomo on täynnä edullisten lippujen perässä tulleita istuvia geriatrikkoja. Mä olen iän puolesta samassa kastissa, mutta koen, että sen hinnanerotuksen vuoksi on seistävä ja laulettava, vaikka ympärillä istutaan ja ollaan hipihiljaa. No, sellainen avautuminen taas. Oma jengi kuitenkin, vaikka vähän laihanlainen.Harmi, että myös fanitoiminta on lamaantunut. Tähän olen toki myös itsekin osasyyllinen. Kaiholla muistelen omia teinivuosiani / varhaisaikuisuutta, kun omistin kausarin useina kausina ja joka matsissa huudettiin ääni käheäksi. Etenkin viikonloppuisin!