Satuu Vaasa olemaan lähin liigahalli, joten muutaman matsin olen siellä käynyt. Sportin fanipääty pitää joka ottelussa hyvää meteliä. Laulu raikaa koko pelin ajan. Propsit siitä. No, onhan siellä se rumpu, joten pikku miinukset siitä.Mukava möly hallissa - eiköhän se saada hiljennettyä. Pieni epäilys, että tänään voi tunteet läikkyä nähdyn perusteella.
Vaikea olla nopea, kun vastustaja saa roikkua kahdella kädellä reppuselässä.Miten helvetissä me voidaan olla näistä kahdesta jengistä se hitaampi!? Nyt hanaa kundit!!!
Ainoastaan pari harhasyöttöä, mutta muuten ihan jämerää luutimista oman maalin edustalla.Jinxauksen uhalla sanon, että Teissala ohella isompaa roolia on tänään ottanut Kåsastul.
Juuri näin ja antoi yhden helvetin hyvän avauksen vauhtiin paineistettuna.Ainoastaan pari harhasyöttöä, mutta muuten ihan jämerää luutimista oman maalin edustalla.
Onhan tuo norski lisännyt viime peleissä taklauspeliään merkittävästi. Hyviä pommeja jakelee nykyään pelistä toiseen.Kåsastul on kyllä kokoisekseen vahva ukko. Hienosti lähti tukasta Ilvesjämä Nalli.
Onhan Nordiksellakin. Siitä iso miinus.No, onhan siellä se rumpu, joten pikku miinukset siitä.
Joku voisi huomauttaa Sorjoselle, että Kåsastulin nimen toinen kirjain ei ole A. Muutoin hienosti vetää selostamossa.Olipa nätti kuti Hirvoselta! On muuten hyvä selostaja tämä Sorjonen.
Rantakari hoiti hyökkäyspään jäähyn. Niihin ei pitäisi olla varaa.Ottiko Jääskä hyökkäyspään jäähyn? Taisi torstaina ottaa kaksi.
e. ilmeisesti salomonin tuomio jostain nujakasta.
Mielummi mertsi ääneen. Hän on legenda ja ammattilainen. Saukkonen sitten jos mertsi ei pääse.Mietin ihan samaa, että onpa melkoinen ero verrattuna edellisen matsin Saukkoseen. Tehnyt hyvin taustatyönsä molemmista joukkueista.
Nelosketjussa ei varmaan voi odottaa tulosta. Ongelma on vähän siinä, että ilman loukkaantumisia tulosyksikköön on tunkua. Jos nyt mietitään näitä valtaosan kaudesta 3-4 ketjuissa pyörineitä kavereita, niin ei sitä tulosta ole oikein tullut muiltakaan. Roolituskysymys.Alkuun sanottakoon, että en hirveästi tiedä tästä Teissalasta. Olen täältä lukenut muutaman matsin aikana, että on pelannut pirteästi ja näin. Tulosta ei vaan meinaa tulla millään. Mutta kannattaako häneltä sitä odottaakaan? Onko tämä hänelle ihan ok, että pelaa pirteästi, eikä omissa soi?
Korostan, että en ota mitään pois Teissalalta. Mielenkiinnosta kysyn vain, kun en itse tiedä mitä hänestä voi odottaa. Ei ole kuitenkaan mikään junnu enää (22v.).
Mun mielestä juuri sillä kynnyksellä, että saako siirrettyä tehonsa Liigan vaatimustasolle. Nyt menossa ensimmäinen kunnon ponnistus Liigaan ja tiedetään, että tuo on iso steppi.Alkuun sanottakoon, että en hirveästi tiedä tästä Teissalasta. Olen täältä lukenut muutaman matsin aikana, että on pelannut pirteästi ja näin. Tulosta ei vaan meinaa tulla millään. Mutta kannattaako häneltä sitä odottaakaan? Onko tämä hänelle ihan ok, että pelaa pirteästi, eikä omissa soi?
Korostan, että en ota mitään pois Teissalalta. Mielenkiinnosta kysyn vain, kun en itse tiedä mitä hänestä voi odottaa. Ei ole kuitenkaan mikään junnu enää (22v.).
Täysin samaa mieltä. Mietin tuon pelin aikana juuri, että vähän hirvittää katsella tuota tasoa, johon pitäisi pystyä vastaamaan, kun purot jo solisee.Katsoin ensin Kärpät-Tappara pelin ja tämä sitten heti perään. Vaikka Oulussa oli vastakkain Marjukka ja Tapola niin valovuoden edellä oli viihdyttävyydeltään tuo peli. Tämä eka erä todella surkeaa jääkiekkoa kaikin puolin. Onneksi sentään johdetaan.
Kuulostaa ehkä urpolta ja järjettömältä, mutta sanon silti.Mun mielestä juuri sillä kynnyksellä, että saako siirrettyä tehonsa Liigan vaatimustasolle. Nyt menossa ensimmäinen kunnon ponnistus Liigaan ja tiedetään, että tuo on iso steppi.
Toisaalta tässä juuri mitataan pelaajan pää, asenne ja fysiikka. Samoin valmennus ja sen kyky saada nuoret pelaajat nousemaan tuon kynnyksen yli.
Kehityskaaren kannalta siis kulminaatiopisteessä ollaan, koska kuten totesit hän pääsee jo ihan aikuisten ravintoloihin omilla papereillaan.
Kieltämättä on kyllä surkeaa ja tylsää. Meinaa silmät mennä kiinni kun sohvalla seurailen peliä.Hohhoijaa.. Lauantai-illan myöhäismatsi ja tällaisesta viihteestä saamme nauttia. Voisipa mennä lätkän suhteen semmoiset parikymmentä vuotta taaksepäin.
Siksi istunkin tässä koneella samalla..Kieltämättä on kyllä surkeaa ja tylsää. Meinaa silmät mennä kiinni kun sohvalla seurailen peliä.