HIFK:n peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 005 792
  • 17 673

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Miten helvetissä me voidaan olla näistä kahdesta jengistä se hitaampi!? Nyt hanaa kundit!!!
 

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mukava möly hallissa - eiköhän se saada hiljennettyä. Pieni epäilys, että tänään voi tunteet läikkyä nähdyn perusteella.
Satuu Vaasa olemaan lähin liigahalli, joten muutaman matsin olen siellä käynyt. Sportin fanipääty pitää joka ottelussa hyvää meteliä. Laulu raikaa koko pelin ajan. Propsit siitä. No, onhan siellä se rumpu, joten pikku miinukset siitä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Jinxauksen uhalla sanon, että Teissala ohella isompaa roolia on tänään ottanut Kåsastul.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: HJL

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Katsoin ensin Kärpät-Tappara pelin ja tämä sitten heti perään. Vaikka Oulussa oli vastakkain Marjukka ja Tapola niin valovuoden edellä oli viihdyttävyydeltään tuo peli. Tämä eka erä todella surkeaa jääkiekkoa kaikin puolin. Onneksi sentään johdetaan.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ainoastaan pari harhasyöttöä, mutta muuten ihan jämerää luutimista oman maalin edustalla.
Juuri näin ja antoi yhden helvetin hyvän avauksen vauhtiin paineistettuna.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kåsastul on kyllä kokoisekseen vahva ukko. Hienosti lähti tukasta Ilvesjämä Nalli.
Onhan tuo norski lisännyt viime peleissä taklauspeliään merkittävästi. Hyviä pommeja jakelee nykyään pelistä toiseen.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ottiko Jääskä hyökkäyspään jäähyn? Taisi torstaina ottaa kaksi.

e. ilmeisesti salomonin tuomio Jääskälle ja Paukulle jostain nujakasta.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Alkuun sanottakoon, että en hirveästi tiedä tästä Teissalasta. Olen täältä lukenut muutaman matsin aikana, että on pelannut pirteästi ja näin. Tulosta ei vaan meinaa tulla millään. Mutta kannattaako häneltä sitä odottaakaan? Onko tämä hänelle ihan ok, että pelaa pirteästi, eikä omissa soi?

Korostan, että en ota mitään pois Teissalalta. Mielenkiinnosta kysyn vain, kun en itse tiedä mitä hänestä voi odottaa. Ei ole kuitenkaan mikään junnu enää (22v.).
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ottiko Jääskä hyökkäyspään jäähyn? Taisi torstaina ottaa kaksi.

e. ilmeisesti salomonin tuomio jostain nujakasta.
Rantakari hoiti hyökkäyspään jäähyn. Niihin ei pitäisi olla varaa.

Ässät harjaamassa Ilvestä, joten IFKlla ei pitäisi olla varaa tiputella pisteitä Vaasassa. Varsinkin, kun torstaina perseiltiin jo kaksi.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Alkuun sanottakoon, että en hirveästi tiedä tästä Teissalasta. Olen täältä lukenut muutaman matsin aikana, että on pelannut pirteästi ja näin. Tulosta ei vaan meinaa tulla millään. Mutta kannattaako häneltä sitä odottaakaan? Onko tämä hänelle ihan ok, että pelaa pirteästi, eikä omissa soi?

Korostan, että en ota mitään pois Teissalalta. Mielenkiinnosta kysyn vain, kun en itse tiedä mitä hänestä voi odottaa. Ei ole kuitenkaan mikään junnu enää (22v.).
Nelosketjussa ei varmaan voi odottaa tulosta. Ongelma on vähän siinä, että ilman loukkaantumisia tulosyksikköön on tunkua. Jos nyt mietitään näitä valtaosan kaudesta 3-4 ketjuissa pyörineitä kavereita, niin ei sitä tulosta ole oikein tullut muiltakaan. Roolituskysymys.

Tiedä sitten, että olisiko oikea osoite tällä hetkellä jossain pienemmässä seurassa, jossa olisi mahkut murtautua suorilta tulosyksikköön. Kuten selostajakin sanoi, niin Mestis on hänelle aivan väärä sarja ja se on "pelattu läpi".
 

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Alkuun sanottakoon, että en hirveästi tiedä tästä Teissalasta. Olen täältä lukenut muutaman matsin aikana, että on pelannut pirteästi ja näin. Tulosta ei vaan meinaa tulla millään. Mutta kannattaako häneltä sitä odottaakaan? Onko tämä hänelle ihan ok, että pelaa pirteästi, eikä omissa soi?

Korostan, että en ota mitään pois Teissalalta. Mielenkiinnosta kysyn vain, kun en itse tiedä mitä hänestä voi odottaa. Ei ole kuitenkaan mikään junnu enää (22v.).
Mun mielestä juuri sillä kynnyksellä, että saako siirrettyä tehonsa Liigan vaatimustasolle. Nyt menossa ensimmäinen kunnon ponnistus Liigaan ja tiedetään, että tuo on iso steppi.

Toisaalta tässä juuri mitataan pelaajan pää, asenne ja fysiikka. Samoin valmennus ja sen kyky saada nuoret pelaajat nousemaan tuon kynnyksen yli.

Kehityskaaren kannalta siis kulminaatiopisteessä ollaan, koska kuten totesit hän pääsee jo ihan aikuisten ravintoloihin omilla papereillaan.
 

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Katsoin ensin Kärpät-Tappara pelin ja tämä sitten heti perään. Vaikka Oulussa oli vastakkain Marjukka ja Tapola niin valovuoden edellä oli viihdyttävyydeltään tuo peli. Tämä eka erä todella surkeaa jääkiekkoa kaikin puolin. Onneksi sentään johdetaan.
Täysin samaa mieltä. Mietin tuon pelin aikana juuri, että vähän hirvittää katsella tuota tasoa, johon pitäisi pystyä vastaamaan, kun purot jo solisee.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Mun mielestä juuri sillä kynnyksellä, että saako siirrettyä tehonsa Liigan vaatimustasolle. Nyt menossa ensimmäinen kunnon ponnistus Liigaan ja tiedetään, että tuo on iso steppi.

Toisaalta tässä juuri mitataan pelaajan pää, asenne ja fysiikka. Samoin valmennus ja sen kyky saada nuoret pelaajat nousemaan tuon kynnyksen yli.

Kehityskaaren kannalta siis kulminaatiopisteessä ollaan, koska kuten totesit hän pääsee jo ihan aikuisten ravintoloihin omilla papereillaan.
Kuulostaa ehkä urpolta ja järjettömältä, mutta sanon silti.

Jos Teissala syöttelisi vaikkapa Tapparassa kakkosaaltoon nousevalle pakille tuollaisia lättyjä, mitä tässä pelissä sai lapaansa Rantakari ja torstaina Melart, Teissalalla olisi pari syöttöpistettä enemmän kuin nyt. Nämä pari tilannetta ovat kuvanneet IFK:n tämän kauden maaliteko-ongelmaa.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäköhän ifk on niin aneeminen? Joku juttu / valinta siinä on, että ei pumpata tahtoa ja fiilistä esiin. Pelätäänkö, että peli hajoaa, jos ei olla analyyttisiä kentällä, tai tulee jäähyjä, vai mikä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös