HIFK:n peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 023 035
  • 17 673

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Kun joukkue on siipirikkoinen, johtavien pelaajien pitää nousta esiin. Meillä johtavia pelaajia on Tallberg jne.
Huikeaa johtamista. Vaikka hänestä on käyty kauden aikana monenlaista keskustelua ja saanut syyt ja rekkalastillisen paskaa niskaansa (välillä aiheettakin), on varmasti kaikki yksimielisiä siitä, että on todellinen taakka joukkueelle. Alkaa luovuttamisen merkit ja alistuminen näkymään kapteenissammekin.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Sillä lailla. Täytyy toivoa, että OJ tosiaan tuo A-junnut Nordikselle maanantaina, niin voi tulla tiukka matsi.

Aavistuksen kismittää nämä kaksi viime peliä.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Viikonlopun maaliero 1-10. Jotainhan nyt täytyy tehdä. Kenkää jollekin, uusia pelaajia, vanhoja ulos. Eikös kohta ole taas joku maju-tauko, viimeistään silloin. Jos mitään ei tapahdu, niin katson että seuran puolelta on luovutettu.
Samaa mieltä. Jos mitään ei tapahdu, on luovutettu ja voi itsekin keskittyä johonkin muuhun hommaan.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vasta 2 peräkkäistä tappiota (monen avainpelaajan poissaollessa) ja täällä on taas monet valmiina hyppäämään jokeen.

”Isossa kuvassa” paskaa, ehkä, mutta ennen tätä viikonloppua oli kuitenkin jo pidempi parempi vaihe menossa.

Meidän IFK-kannattajien keskuudessa negistely on aivan eri sfääreissä kuin missään muussa suomalaisessa urheilujoukkueessa.

Halosen ja IFKn liitossa ei taida olla enää kenenkään kannalta mitään järkeä. Esim. näin voitais toimia: Halonen maakuntaan, Ignatjew loppukaudeks sisään.

Juuri näin, pudotuspeliviivakaan ei ole kuin pisteen päässä, joten kaikki on mahdollista!
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viikonlopun maaliero 1-10. Jotainhan nyt täytyy tehdä. Kenkää jollekin, uusia pelaajia, vanhoja ulos. Eikös kohta ole taas joku maju-tauko, viimeistään silloin. Jos mitään ei tapahdu, niin katson että seuran puolelta on luovutettu.

Todennäköisesti ei tapahdu mitään, ei yhtään mitään. Meillä ollaan niin pitkäjänteistä jne.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Todennäköisesti ei tapahdu mitään, ei yhtään mitään. Meillä kun ollaan niin pitkäjänteistä jne.
Näin se valitettavasti on. kauden jälkeen kerrotaan, että ei oikein onnistuttu ja pyritään tekemään asiat tulevaisuudessa paremmin. Ihan kuin olisin kuullut nuo samat liirumlaarumit moneen kertaan aikaisemminkin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Muistan joskus kun kuulin nimen Turmion Kätilöt. Ajattelin, että ei voi olla muuta kuin paskaa. No paskaahan se oli! (HUOM! Minun mielestäni.) Joten sopiihan tuo tämän hetken HIFK:hon.
Huono musiikkimakusi on tietysti yksi seikka, mutta siitä huolimatta näyttäisi, että kyseinen bändi on parasta mitä Nordiksella on mahdollista nähdä tän kauden aikana(hymiö).

Vaikea myös enää löytää metaforia tälle meiningille.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Miten mielestäsi pitäisi reagoida, kun peli on täyttä paskaa ja kannattajaa vituttaa kuin pientä oravaa?
- Käydä peleissä ihan normaalisti ja toivoa, että joskus se paska muuttuu kullaksi?
- Jättäytymällä peleistä pois siihen asti, että peli on edes vähän liigatasoista?
Kts viimeisin laittamani viesti tähän ketjuun.
 

Vepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vasta 2 peräkkäistä tappiota (monen avainpelaajan poissaollessa) ja täällä on taas monet valmiina hyppäämään jokeen.

”Isossa kuvassa” paskaa, ehkä, mutta ennen tätä viikonloppua oli kuitenkin jo pidempi parempi vaihe menossa.

Meidän IFK-kannattajien keskuudessa negistely on aivan eri sfääreissä kuin missään muussa suomalaisessa urheilujoukkueessa.

Halosen ja IFKn liitossa ei taida olla enää kenenkään kannalta mitään järkeä. Esim. näin voitais toimia: Halonen maakuntaan, Ignatjew loppukaudeks sisään.
Eikös Ignatjewilla ole sopimus Kiekko-Espooseen tälle kaudelle?
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kuinka monta avainpelaajaa mielestäsi on nyt loukkaantuneena tai muuten poissa?
Mun mielestä akuutit puuttumiset ei ole ongelma jonka taakse voisi men, se on ongelma että sieltä puuttuu 1. veskari, 1. sentteri ja 1. pakki. Tai no.. ehkä pitäisi sanoa että 2. pakki mutta silti.

Palolan tilalla voisi hyvin mennä Halttunen/Kaskimäki ja pojat saisivat ainakin kokemusta, nyt maksetaan vähintään 100ke mua vähän nopeammasta pelaajasta joka on hukassa lähes koko ajan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vasta 2 peräkkäistä tappiota (monen avainpelaajan poissaollessa) ja täällä on taas monet valmiina hyppäämään jokeen.

Toki IFK:lla on valtavia poissaoloja, mutta ei pelkästään niiden taakse voi mennä. Jokainen IFK:n pelillinen kriisi rakentuu edellisen päälle - Liigassa ei ole hyvä olla ns. vuoristoratajoukkue. IFK:n jaksotus tällä kaudella on ollut sellaista, että alkukausi sekoiltiin ilman merkittäviä poissaoloja. Pelaajat joutuivat tekemään kovaa työtä henkisesti, että saatiin aikaan tuollainen kova voittoputki. Ja taas IFK:ta kokeillaan ja testataan, koska on alkamassa uusi tappioputki.

Huolimatta tästä kaikesta poissaolot eivät ole riittävä selitys yhtään mihinkään. IFK:n pelillinen ote on aivan liian abstraktia, liian usein. Joukkueella on selvä maalivahtiongelma, jota ei edes yritetä paikata. Sen lisäksi joukkueella on akuutteja tarpeita monipuolistaa puolustusta, mutta myös hyökkäys on todella hampaaton huomioiden sen, millaista nimimiestä siellä on käytettävissä.

Jonkun pitää kantaa vastuuta siitä, miltä homma IFK:ssa tällä kaudella näyttää. Kautta on vielä runsaasti jäljellä, mutta ainakin maalivahtitilanne pitää saada nyt heti kuntoon ja ruveta taistelemaan kunnolla pisteistä. Tällaisiin iltoihin, että tulee 6-1 turpaan Sportilta, ei IFK:n nykytilanteessa ole kyllä yhtään varaa.
 
Viimeksi muokattu:

Vepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
On toki mutta jos joku Liigajengi hänet kesken kauden haluaisi niin eikö se rahalla ratkeaisi?

Ignatjew käsittääkseni ollut Mestiksen ihan parhaita ellei paras maalivahti tällä kaudella.
On ihan parasta A-luokkaa. Sen takia en haluaisi kaverista luopuakaan. Mutta valitettavasti ainahan se raha nämä asiat ratkaisee.
 

Jazzhands

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähinnä tuo että haetaan huomiota ilmoittamalla tuo julkisesti. Sen seuraamisen ja peleissä käymisen lopettamisen(/tauon aloittamisen) voi tehdä myös tekemättä siitä sen suurempaa numeroa.
Etenkin mitä lisäarvoa tuommoinen tuo keskustelupalstalla?
Niin että mitä lisäarvoa tuo tuoda omaa vitutusta esiin keskustelupalstalla. Niinpä. Ehkä siksi, että saman fiiliksen voi jakaa jonkun toisen kanssa, tai sitten joku esittää mielipiteen, mikä voi vaikuttaa omiin ajatuksiin. Se kait on tämän keskustelupalstan funktio. Vai meinaatko että pelkkä kitiseminen jonkun mielipiteistä on ainoa asia mikä tuo lisäarvoa palstalle?
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
On ihan parasta A-luokkaa. Sen takia en haluaisi kaverista luopuakaan. Mutta valitettavasti ainahan se raha nämä asiat ratkaisee.
Vaihtakaa Haloseen. Kyllä siitä Mestikseen saa ihan hyvän veskarin, kun kirkkaat valotkaan eivät häikäise.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Olen aika kauan seurannut HIFK:ta lätkässä. Nyt kysyisin, (sillä tiedän täällä olevan kauemminkin seuranneita), muistaako kukaan vanhemmista katsojista koska HIFK olisi ollut yhtä huono kuin tällä kaudella tai esim. tänään?
Minä en ainakaan muista.
Ja se on jotain se.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Aivan uskomattoman paskat kaksi peliä, jotenkin sanaton fiilis tästä joukkueesta tällä hetkellä. Ei kiinnosta tippaakaan.
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen aika kauan seurannut HIFK:ta lätkässä. Nyt kysyisin, (sillä tiedän täällä olevan kauemminkin seuranneita), muistaako kukaan vanhemmista katsojista koska HIFK olisi ollut yhtä huono kuin tällä kaudella tai esim. tänään?
Minä en ainakaan muista.
Ja se on jotain se.
Omasta mielestä Sopan kaudella 12-13. 8-1 kuokkaan entistä paikallisvastustajaa vastaan. Sillon oli suurempi tuska puserossa.
 

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen aika kauan seurannut HIFK:ta lätkässä. Nyt kysyisin, (sillä tiedän täällä olevan kauemminkin seuranneita), muistaako kukaan vanhemmista katsojista koska HIFK olisi ollut yhtä huono kuin tällä kaudella tai esim. tänään?
Minä en ainakaan muista.
Ja se on jotain se.

2012-2014 oli sellaista naalinpaskaa että oksat pois.

Ja toki nyt Penan viimeiset kaudet, silloin tosin oli pelin viihdearvo kaukalossa ja sen ulkopuolella aivan eri luokkaa kuin nykyään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen aika kauan seurannut HIFK:ta lätkässä. Nyt kysyisin, (sillä tiedän täällä olevan kauemminkin seuranneita), muistaako kukaan vanhemmista katsojista koska HIFK olisi ollut yhtä huono kuin tällä kaudella tai esim. tänään?
Minä en ainakaan muista.
Ja se on jotain se.

Itse 80-luvun alkupuolelta seuranneena olen aika paljolti samoilla linjoilla kanssasi.
Toki aika kultaa muistoja ja sen verran rämpimiseen tässä tottunut, että ehkä joskus on ollut samanlaistakin kuraa.
Itsellä voimakkaasti mielessä se kausi, kun meillä pelasi Ove Molin ja pari muutakin ruotsalaista, Eric Muranoa jne...Oisko ollut kausi ennen mestaruutta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös