TheSirPena
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pentti Matikainen
Mä koen myötähäpeää (ehkä jotain muitakin tunteita) niitä kohtaan, jotka on antanut HIFK:n valua tällaiseksi löysäksi paskakasaksi.Hävettää jonkin verran just nyt.
Sport johtaa 6-1.
Mä koen myötähäpeää (ehkä jotain muitakin tunteita) niitä kohtaan, jotka on antanut HIFK:n valua tällaiseksi löysäksi paskakasaksi.Hävettää jonkin verran just nyt.
Halosta pidettiin ns. pellenä. Toki hieno suoritus Keräseltä.
Itse sinnittelen. En ole luultavasti koskaan jättänyt kesken. Odotan Åstenin myllyä. Mutta ymmärrän sinua.Lopetin katsomisen. Ensimmäisen kerran varmaan ever. Aina jotenkin jaksanut kärsiä pelin loppuun asti. Nyt ei enää pysty.
Nyt loppui mun katsominen HIFK:n osalta, ennen kuin tuo homma tuulettuu.
Vaasassa tänä iltana. Kotijoukkue, nääs.Intohimo, fyysisyys, kunnia. Missä pelaa?
Einari perkele!Luhanka saa katsoa kanssa peiliin.
Kai sitä nyt jotenkin saa ilmaista mielipiteensä nykyisestä menosta? Vai pitääkö tämä vain hyväksyä että ”tää nyt on HIFKn taso nykyään. Liigan häntäpään jengejä.”Toivottavasti pysytte poissa myös sitten kun kulkee
Muistan joskus kun kuulin nimen Turmion Kätilöt. Ajattelin, että ei voi olla muuta kuin paskaa. No paskaahan se oli! (HUOM! Minun mielestäni.) Joten sopiihan tuo tämän hetken HIFK:hon.Miten sitä oloaan kuvailisi. Onneksi ei tarvitse. Jos olette vielä välttyneet, niin käykääpä YouTubessa katsomassa Turmion kätilöiden Lataa ja varmista-musiikkivideo. Siinä aika tarkka analyysi. Korjaan: anaalilyysi.
Vastaväitteitä? Pahoittelen samalla kätilöiden faneille mahtavan bändin vetämistä mukaan tähän paskaan.
Niin... ei täällä luovuttajia kaivata. Kritisoida saa ja pitää, mutta ei luovuttaaToivottavasti pysytte poissa myös sitten kun kulkee
Joo, en gång alltid jne., mutta turha kenenkään on faneja alkaa syyllistää, jos ei tuota perseilyä halua katsoa. Me tätä touhua olemme jaksaneet osaltamme rahoittaa vuodesta toiseen, joten jokaisella on oikeus ottaa kantaa parhaaksi katsomallaan tavalla. HIFK on ihan itse aiheuttanut tämän nykyisenkin sukelluksen, eivät kannattajat.Toivottavasti pysytte poissa myös sitten kun kulkee
Jengi on luovuttanut, mutta fanit ei saa?Niin... ei täällä luovuttajia kaivata. Kritisoida saa ja pitää, mutta ei luovuttaa
Joo. Hallille vaan! Joku kirjoitti eilen, että liput eiliseen Tappara-matsiin maksoi 50e/kpl (varmaan toki ihan hyvät paikat). Joku jossain nauraa partaansa.Niin... ei täällä luovuttajia kaivata. Kritisoida saa ja pitää, mutta ei luovuttaa
Näin ulkopuolisena, jos lähes jokainen pelaaja alisuorittaa, niin eikö se kerro, että valmennus on moannut pahasti? Todennäköisyys sille, että jokainen pelaaja pelaisi uransa huonointa lätkää tai olisi taantunut, on aika pieni. Tämä toki pohjaa kommentteihin pelaajista. Kyllähän joukkueen kasaaminenkin on epäonnistunut pahasti, mutta kyllä itse syyttäisin pelillisistä asioista eniten Peltosta.
Kai sitä nyt jotenkin saa ilmaista mielipiteensä nykyisestä menosta? Vai pitääkö tämä vain hyväksyä että ”tää nyt on HIFKn taso nykyään. Liigan häntäpään jengejä.”
Jos sun mielestä homma rokkaa, vaikka satunnainen matsi voitettaisinkiin, niin ihailen sun tapaa suhtautua tilanteeseen. En voi luvata pysyväni poissa, edes silloin kun menee huonosti, mutta yritän. Ainakin hetken aikaa.Toivottavasti pysytte poissa myös sitten kun kulkee