HIFK:n peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 023 050
  • 17 673

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Lopetin katsomisen. Ensimmäisen kerran varmaan ever. Aina jotenkin jaksanut kärsiä pelin loppuun asti. Nyt ei enää pysty.
 

Kara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yhdistävä tekijä tämän viikonlopun peleissä on ollut, että hävitään systemaattisesti kummankin maalin edustalla kaikki kamppailut
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Lopetin katsomisen. Ensimmäisen kerran varmaan ever. Aina jotenkin jaksanut kärsiä pelin loppuun asti. Nyt ei enää pysty.
Itse sinnittelen. En ole luultavasti koskaan jättänyt kesken. Odotan Åstenin myllyä. Mutta ymmärrän sinua.
 

Jazzhands

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole tullut hetkeen kirjoitettua, kun koko tilanne alkaa huuruttamaan melko reippaasti. Tää alkaa omaan silmään olla sillä rajalla että onko tämä perseily jo tahallista, vai voiko olla mahdollista että ammattitaito tässä organisaatiossa on näin helvetin huono. Tässä on just nyt niin monta asiaa perseellään, että loppuen lopuksi tuolla ei ole niin väliä. Mua ei kiinnosta enää syyt vaan lopputulema.
Nyt loppui mun katsominen HIFK:n osalta, ensimmäistä kertaa 30 vuoteen, ennen kuin tuo homma tuulettuu.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Toivottavasti pysytte poissa myös sitten kun kulkee
 

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Miten sitä oloaan kuvailisi. Onneksi ei tarvitse. Jos olette vielä välttyneet, niin käykääpä YouTubessa katsomassa Turmion kätilöiden Lataa ja varmista-musiikkivideo. Siinä aika tarkka analyysi. Korjaan: anaalilyysi.

Vastaväitteitä? Pahoittelen samalla kätilöiden faneille mahtavan bändin vetämistä mukaan tähän paskaan.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Näin ulkopuolisena, jos lähes jokainen pelaaja alisuorittaa, niin eikö se kerro, että valmennus on moannut pahasti? Todennäköisyys sille, että jokainen pelaaja pelaisi uransa huonointa lätkää tai olisi taantunut, on aika pieni. Tämä toki pohjaa kommentteihin pelaajista. Kyllähän joukkueen kasaaminenkin on epäonnistunut pahasti, mutta kyllä itse syyttäisin pelillisistä asioista eniten Peltosta.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Miten sitä oloaan kuvailisi. Onneksi ei tarvitse. Jos olette vielä välttyneet, niin käykääpä YouTubessa katsomassa Turmion kätilöiden Lataa ja varmista-musiikkivideo. Siinä aika tarkka analyysi. Korjaan: anaalilyysi.

Vastaväitteitä? Pahoittelen samalla kätilöiden faneille mahtavan bändin vetämistä mukaan tähän paskaan.
Muistan joskus kun kuulin nimen Turmion Kätilöt. Ajattelin, että ei voi olla muuta kuin paskaa. No paskaahan se oli! (HUOM! Minun mielestäni.) Joten sopiihan tuo tämän hetken HIFK:hon.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Toivottavasti pysytte poissa myös sitten kun kulkee
Joo, en gång alltid jne., mutta turha kenenkään on faneja alkaa syyllistää, jos ei tuota perseilyä halua katsoa. Me tätä touhua olemme jaksaneet osaltamme rahoittaa vuodesta toiseen, joten jokaisella on oikeus ottaa kantaa parhaaksi katsomallaan tavalla. HIFK on ihan itse aiheuttanut tämän nykyisenkin sukelluksen, eivät kannattajat.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Näin ulkopuolisena, jos lähes jokainen pelaaja alisuorittaa, niin eikö se kerro, että valmennus on moannut pahasti? Todennäköisyys sille, että jokainen pelaaja pelaisi uransa huonointa lätkää tai olisi taantunut, on aika pieni. Tämä toki pohjaa kommentteihin pelaajista. Kyllähän joukkueen kasaaminenkin on epäonnistunut pahasti, mutta kyllä itse syyttäisin pelillisistä asioista eniten Peltosta.

Näin on, valmennus ei vakuuta. Nythän IFK ei oikeen edesvoi voittaa kun pakistossa on vain 2 liigatason pakkia (Melart ja Larsson). Pakarinen pärjää normaalisti siellä kyllä vaikka on hyökkääjä, mutta kun alakerran askelmerkit on nuo ja jokainen vetokin Halosta kohti pelottaa, niin se on vaan selviytymistä. Ja nyt ei selviydytä.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Kai sitä nyt jotenkin saa ilmaista mielipiteensä nykyisestä menosta? Vai pitääkö tämä vain hyväksyä että ”tää nyt on HIFKn taso nykyään. Liigan häntäpään jengejä.”

Niin, en ymmärrä mitä väärää siinä on, jos kaiken sekoilun jälkeen ottaa muutaman viikon etäisyyttä
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voitto pari sieltä täältä ja ongelmat piti olla selätetty. Kyllä tää vaan niin paskaa on, että en oikeasti tiedä mitä sanoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös