HIFK:n peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 005 642
  • 17 673

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Salin on huikee pelimies. Mitähän Tallberg miettii kun katsoo sen otteita? C rinnassa, melkein 500 liigamatsia kokemusta, mutta taso sellainen, ettei osaa käsitellä kiekkoa.

E. Ja Tallberg jäällä koko viimeisen reilun minuutin. On kyllä melkoinen joukkue rakennettu, ei voi muuta sanoa, kun 40 peliä ilman maaleja pelannut pelaaja ratkaisuhetkillä jäällä
 
Viimeksi muokattu:

Laiskiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, AC Oulu
Just tällä hetkellä mulla on vähän kaksjakoiset fiilikset. Yhtäältä harmittaa muun muassa tämän päivän tappio, orastava maalivahtiongelma ja joukkueen heittelevä suoritustaso. Minun on vaikea nähdä tälle kaudelle kovin suurta menestystä meille, mutta kaikesta huolimatta pakko sanoa, että tykkäsin silti kovasti tämän viikon peleistä noin niinkuin ajanvietemielessä ja toivottavasti samantyyppinen meno jatkuu myös tulevaisuudessa.

Onkohan tämä nyt sitä keskinkertaisuuteen tyytymistä fanina, kun tällaisia pyörii mielessä
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Just tällä hetkellä mulla on vähän kaksjakoiset fiilikset. Yhtäältä harmittaa muun muassa tämän päivän tappio, orastava maalivahtiongelma ja joukkueen heittelevä suoritustaso. Minun on vaikea nähdä tälle kaudelle kovin suurta menestystä meille,
En sanois orastava, kun tämä nähtiin jo vuosi sitten. Pikemminkin kohta pitäisi jo vilja puida.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Laiskiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, AC Oulu
En sanois orastava, kun tämä nähtiin jo vuosi sitten. Pikemminkin kohta pitäisi jo vilja puida.
Tämä on tietysti totta, mutta Taposen hyvien otteiden myötä ongelma näytti hetkellisiä ratkeamisen merkkejä, joten positiivisena päätin puhua orastavasta ongelmasta.
Jos Taposen loukki venyy, tai koppi ei tartu entiseen melko pian paluun jälkeen voinee kuitenkin todeta viljan kypsyneen hyvin nopeasti, jollain kannattaisi vakavasti harkita leikkuupuimuri ostoksille lähtemistä
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Just tällä hetkellä mulla on vähän kaksjakoiset fiilikset. Yhtäältä harmittaa muun muassa tämän päivän tappio, orastava maalivahtiongelma ja joukkueen heittelevä suoritustaso. Minun on vaikea nähdä tälle kaudelle kovin suurta menestystä meille, mutta kaikesta huolimatta pakko sanoa, että tykkäsin silti kovasti tämän viikon peleistä noin niinkuin ajanvietemielessä ja toivottavasti samantyyppinen meno jatkuu myös tulevaisuudessa.

Onkohan tämä nyt sitä keskinkertaisuuteen tyytymistä fanina, kun tällaisia pyörii mielessä
No joo mulle on kanssa tulosta tärkeämpää ollut jo vuosikausia se, että peli on viihdyttävää ja se tarjoaa paljon sykähdyttäviä hetkiä.

Haluan aina että IFK voittaa, mutta en hinnalla millä hyvänsä. Pelin pitää olla vauhdikasta ja viihdyttävää. Joukkueessa tulee olla taitoa, joka saa pomppaamaan penkiltä ylös ihmettelemään mitä tapahtui.
Voitot tulee rohkealla pelillä, eikä Tapparamaisella junnaamisella.

Kaudesta tulee varmasti vaikea, mutta jos taistellaan ja ollaan agressiivisia, otetaan tila pois vastustajilta, niin pelin katsominen on kivaa. Ja kyllähän IFK fanina olisi mahtavaa nähdä Peltosen 3 vuoden aikana mestaruus.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos täällä on uusia HIFK:n kannattajia, kerronpa teille pari faktaa:
- Kun odotat HIFK:lta kaikkein vähiten, se yleensä yllättää sinun positiivisesti
- Kun odotat HIFK:lta eniten/voittoa, saa yleensä pettyä

Mun on hyvin vaikea kuvitella, että valmennus ei olisi kertonut, mitä Porissa on tulossa lauantai-iltana, koska minäkin tiesin. Se, että sinne oli marssitettu nyt kapteenitkin kentälle, lisäsi vain Ässien kierroksia. Tämän minäkin tiesin. Jostain syystä HIFK ei tehnyt muuta kuin saapui paikalle. Ja sehän ei Porissa oikein riitä.

Jo alusta saakka näki, että HIFK:n pelaajat ovat lähteneet pelaamaan lähinnä hyvissä kyttäysasemissa. Luistin liikkui huonosti ja aloitteellisuus jätettiin kokonaan Ässille. Eipä tuo nyt suurikaan ihme ole, että kävi, kuten kävi.

Eka kymppi oli HIFK:lta niin paska, että se on rehellisesti sanottuna ihan se ja sama, päästikö Halonen helpon vai ei. Tai sanotaanko näin, että olisi ollut todellinen ihme, mitä ei ehkä voi kuitenkaan veskarilta odottaa, jos Ässät ei olisi tehnyt maalia sen ekan kympin aikana. Se, että Ässät teki kaksi, ei saanut minua haukkaamaan kotikatsomossa henkeä, vaan kyllä se ihan pelinkuvaan sopi. Joo, Halonen päästi ekan helpon ja noita ei saisi päästää ja soo, soo, mutta rehellisesti sanottuna, näkikö joku, että seuraavassa vaihdossa pistetään omma tasoihin? Tuskin kukaan, koska edes minä en sellaista nähnyt. HIFK oli niin paska, että en mä saa tätä nyt loppupeleissä veskareiden piikkiin. Halonen pelasi, kuten muukin joukkue ja Karhunen teki sen, mitä voi. Tämä on yksi luku loppumattomaan saagaan HIFK:n tarinassa: yllätysvoittoa seuraa toiveiden nousu ja siitä seuraa liian usein tappio.

Olisi ollut mahtavaa päättää tämä "eka jakso" voittoon, mutta en mä nyt kovin yllättynyt ole, varsinkaan eilisen TPS-voiton jälkeen, että niin ei lopulta käynyt. Ehkä ei vain osattu käsitellä niitä upeita ja tunteita, mitä eilisen jälkeen tuli: tavallaan yllätysvoitto ja Nipen nollapeli? En tiedä. Tämän joukkueen tarina on selkeästi vielä kesken, koska eilistä hyvää peliä seurasi aivan karmea kakkahousupeli alusta lähtien. Ei johdu Halosesta sekään. Enemmän olisin ehkä kuitenkin ollut yllättynyt, jos HIFK olisi tämän pelin nyt hoitanut. Ja tämä fiilis perustuu ihan tämän seuran historiaan, ei vain tähän jengiin. Näin on käynyt aivan liian usein.

Nyt otetaan hyvät jutut mukaan ja fiksataan huonot ja huilataan hetki. Tänään toivottavasti kannat kattoon ja naulat otsaan, sitten pari päivää vapaata ja sitten taas takaisin harjoittelemaan. Töitä riittää. Tyytyväinen ei voi olla, mutta on eteenpäin pitää katsoa. Toivoa on. Kuinka paljon? Se nähdään myöhemmin.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsellä lakkasi jotenkin usko eilen lopullisesti. Tämä jengi tulee olemaan korkeintaan säälijengi, mahdollisesti jopa pois pudotuspeleistä jäävä joukkue, mutta mitään isompaa menestystä on turha haaveilla. Nyt on niin monta kertaa nähty kuinka otteet ailahtelee aivan laidasta laitaan. Menestyvillä joukkueilla tulee kanssa aina niitä huonoja jaksoja ja niitä seuraa hyvät jaksot, sellaiset jengit jotka seilaa edes takas voittojen ja tappioiden kanssa, on niitä säälipleijari/puolivälierissä ulos joukkueita. HIFK on tänä vuonnakin yksi niistä ja mahdollisesti jopa se jonka pelit päättyy runkosarjaan.
 

Kara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsellä lakkasi jotenkin usko eilen lopullisesti. Tämä jengi tulee olemaan korkeintaan säälijengi, mahdollisesti jopa pois pudotuspeleistä jäävä joukkue, mutta mitään isompaa menestystä on turha haaveilla. Nyt on niin monta kertaa nähty kuinka otteet ailahtelee aivan laidasta laitaan. Menestyvillä joukkueilla tulee kanssa aina niitä huonoja jaksoja ja niitä seuraa hyvät jaksot, sellaiset jengit jotka seilaa edes takas voittojen ja tappioiden kanssa, on niitä säälipleijari/puolivälierissä ulos joukkueita. HIFK on tänä vuonnakin yksi niistä ja mahdollisesti jopa se jonka pelit päättyy runkosarjaan.
Näin juuri. Vaikka peli lähtisi tuosta nyt paranemaan, niin on hyvin epätodennäköistä, että se riittäisi päätyyn asti. Sen verran paljon on rakenteellisia ongelmia itse pelissä, sekä myös joukkueen kasauksessa, että 5 kuukautta on siihen liian lyhyt aika. HIFK ei myöskään ole joukkue joka tekee jotain Ässät2013 nousuja. Yleensä ne HIFK:n tarjoamat yllätykset on ollut luokkaa ai noinkin huonosti voi jääkiekkoa pelata, kuin että oltaisiin huonommalla joukkueella oltu kärjessä.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Itsellä lakkasi jotenkin usko eilen lopullisesti. Tämä jengi tulee olemaan korkeintaan säälijengi, mahdollisesti jopa pois pudotuspeleistä jäävä joukkue, mutta mitään isompaa menestystä on turha haaveilla. Nyt on niin monta kertaa nähty kuinka otteet ailahtelee aivan laidasta laitaan. Menestyvillä joukkueilla tulee kanssa aina niitä huonoja jaksoja ja niitä seuraa hyvät jaksot, sellaiset jengit jotka seilaa edes takas voittojen ja tappioiden kanssa, on niitä säälipleijari/puolivälierissä ulos joukkueita. HIFK on tänä vuonnakin yksi niistä ja mahdollisesti jopa se jonka pelit päättyy runkosarjaan.
Itse en ihan näin synkästi näe tilannetta. Veikkaan, että runkosarjan lopussa ollaan sijoilla 6-10, eli ainakin sääliplayoffeihin mentäisiin. Mutta se vaatii sitä, että joukkueeseen hankitaan se yksi sentteri ja yksi kiekollinen puolustaja. Lisäksi se vaatii sitä, että Taponen jatkaa maalilla samoja otteita, kuin ennen loukkaantumistaan. Runkosarjan loputtua edellä tulevat olemaan Lukko, Kärpät, Pelicans, Ilves ja Tappara ja TPS:n sekä Kalpan kanssa kisataan siitä sijasta 6.

Joukkueen rakentaminen on mennyt täysin penkin alle, kun kahdesta kiekolliseksi ajatellusta pakista toinen on jo vaihtanut maisemaa ja toinen istuu peliesitystensä vuoksi katsomossa. Lisäksi jengi jätettiin yhtä sentteriä vaille vajaaksi. Koko harjoituspelikausi vedettiin ihan ihmeellisillä ketjuilla ja kokoonpanoilla ja kaiken huippuna lainattiin vastustajalta pelaajaa yhdessä harjoituspelissä, jotta saatiin kokoonpano täyteen. Tästä maksetaan nyt hintaa, kun tosipelien aika on koittanut ja en ole kovinkaan ihmeissäni, että peli on sekavaa ja 20 pelin jälkeen ollaan sääliplayoffien ulkopuolella. Lisäksi kummallisen itsepintaisesti peluutettiin Halosta maalilla alkukaudesta, vaikka koppi ei tarttunut. Tässä hävittiin tärkeitä pisteitä.

Uskon kuitenkin siihen, että jos nuo mainitsemani hankinnat tehdään ja ne ovat vielä onnistuneita, niin seuraavaan sarjataukoon mennessä (joulutauko) ollaan noustu muutama sija ylöspäin ja ollaan noustu sääliplayoffeihin oikeuttavalla sijalle. Kevätkausi sitten näyttää sen, riittääkö vauhti suoraan puolivälieräpaikkaan vai aloitetaanko sääliplayoffeista.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
En nähnyt peliä eilen, kun kiinnosti NHL Tampereella enemmän.

Mutta oliko toi nyt kolmas peli jo tällä kaudella, että oli vastustajan juhlapeli ja ne hoitaa homman himaan siellä kotona? Vastustaja tulee sataprosenttisella latauksella ja meillä vedellään 95% suoritustasolla ja koska ei ole perusta kunnossa, niin ei näitä pelejä voita siten.

20. peliä takana ja ollaan säälipleijareiden ulkopuolella. Ei tota voi enää selitellä silti millään sattumallakaan.

Paskaahan tää on.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Eilisen yllättävin anti taisi olla kun Peltonen otti aikalisän ja heitti vielä bonuksena maalivahdinvaihdon kehiin. Eka kerta koskaan?

Kivoja pikku nahisteluja läpi pelin, sen verran että ton noin muuten erittäin heikkotasoisen kiekkomatsin läpi jaksoi pysyä hereillä.

Salmelaisen tiedotustilaisuutta ja muutamaa kovaa hankintaa odotellessa...
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Kyllä sen Peltonen kuten myös minä näin ettei tuosta tule mitään. 2-0 maalin jälkeen sai laittaa lähetyksen kiinni. Se siitä, toivottavasti tauon aikana hieman tuota remmiä vahvistetaan.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tais olla onnelinen ettei käyny pahemmin. Åsten dominoi myllyä ja jos olis osunut uudestaan kunnolla, ois voinu tulla pahaakin jälkeä.
Åstenilla on kykyjä kyllä ottaa näitä myllyjä. Viime kaudella otti Turussa Rafkinin kanssa ja selkeesti himmaili, ettei Rafkin ota lukua liian pahasti. Samalta se näytti tuo Porin matsikin.
 
Viimeksi muokattu:

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Kyllä sen Peltonen kuten myös minä näin ettei tuosta tule mitään. 2-0 maalin jälkeen sai laittaa lähetyksen kiinni. Se siitä, toivottavasti tauon aikana hieman tuota remmiä vahvistetaan.
Onneks Peltonen ei laittanu telkkarii kiinni :)
Sai katella kärsimyksen täältä kotisohvalta rauhassa loppuun.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itseäni ihmetyttää eniten se, että HIFK lähti todella verkkaisesti peliin ja jos se on ollut valmennuksen ohje, se oli kertakaikkisen paska ja väärä ohje. Kenellekään ei aidosti voi tulla yllätyksenä, että la-iltana Porissa HIFK:ta vastaan Ässät tulee kovaa, oli juhlapeli tai ei. Enkä oikeasti usko, että sitä ei joukkueessa tiedetty.

Avauskiekosta lähtien HIFK:n pelaaminen oli hidasta ja sekavaa söhläystä ja se näytti mulle siltä, että kukaan ei ollut oikeasti valmiina pelaamaan. Paikalle oli kyllä tultu, mutta sellainen tappamisen fiilis loisti poissaolollaan. Ja se olisi ollut se, mitä olisi tarvittu, koska olisihan se ollut kiva lähteä tauolle neljän pelin voittoputkessa. Ja kun alla oli ”yllätysvoitto”, en todellakaan osta mitään korvienvälit jumissa-juttuja, vaan kaikkien olisi pitänyt intoa täynnä kuin ilmapallot. Mutta ei oltu, pikemminkin pänvastoin.

Ville sanoi lehdistötilaisuudessa, että kyllä tuon juhlapelin merkitys Ässille oli huomioitu ja että saattoi jopa pelaajilla mennä ylilatauksen puolelle. Itse olen sitä mieltä, että jokainen pelaaja vastaa viime kädessä itse omasta latauksestaan ja siitä, että on joka tasolla valmis, mutta jos koko jengi epäonnistuu, kyllä silloin on mietittävä myös valmennuksen roolia siinä. Kun ei tiedä, miten valmennus asiaa lähestynyt ja mitä asioita siellä on painotettu, on paha sanoa, tehtiinkö jotain varsinaisesti väärin, mutta joka tapauksessa siinä, mitä yritettiin, epäonnistuttiin. Että josko vastaavaa metodia ei enää uudestaan käytetä...

Siihen umpipaskaan alkuun meni lopulta koko matsi ja tuollaisia alkuja pitäisi pystyä välttämään viimeiseen asti. Toki noita nyt välillä sattuu, mutta mua ottaa erityisen paljon päähän se, että se tapahtui nyt hyvän TPS-vierasvoiton jälkeen ja juuri ennen taukoa. Toisaalta taas, eipä ole suurikaan yllätys, että niin kävi, koska sellainen HIFK usein on.

En yleensä katsele sarjataulukkoa ennen kuin vasta keväämmällä, mutta nyt kävin katsomassa. Tilannehan on onneksemme se, että sarja on oikeasti hyvin tasainen ja kaikki on vielä hyvin. Missään nimessä kokonaisuuteen ei voi olla tyytyväinen, mutta ei ihan kaikki nyt sentään täyttä paskaakaan ole. Mitään suurta ihmettäkään ei tarvittaisi, jotta noustaisiin sarjataulukossa ylöspäin, mutta tasaisuutta se vaatii. Ja voittoja. Ei pitäisi tällä jengillä olla liikaa vaadittu.

Tämä alkukausi on kaikkinensa ollut erikoinen, kun suurimmat ennakkosuosikit Kärpät ja Tapparakin ovat hävinneet paljon enemmän kuin kukaan olisi voinut kuvitella ja todella iso osa peleistä on ollut pienimaalisia yhden maalin pelejä. Kovasti auttaisi HIFK:ta, jos ylivoima saataisiin toimivaksi, mutta se kyllä vaatisi pelaajilta paljon nykyistä parempaa henkilökohtaista panosta, alkaen ihan perusasioiden tekemisestä paremmin. Mutta, ehkä tauolla opetellaan vihdoin syöttöjen antamista ja vastaanottamista. Toivottavasti.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Itseäni ihmetyttää eniten se, että HIFK lähti todella verkkaisesti peliin ja jos se on ollut valmennuksen ohje, se oli kertakaikkisen paska ja väärä ohje. Kenellekään ei aidosti voi tulla yllätyksenä, että la-iltana Porissa HIFK:ta vastaan Ässät tulee kovaa, oli juhlapeli tai ei. Enkä oikeasti usko, että sitä ei joukkueessa tiedetty.

Avauskiekosta lähtien HIFK:n pelaaminen oli hidasta ja sekavaa söhläystä ja se näytti mulle siltä, että kukaan ei ollut oikeasti valmiina pelaamaan. Paikalle oli kyllä tultu, mutta sellainen tappamisen fiilis loisti poissaolollaan. Ja se olisi ollut se, mitä olisi tarvittu, koska olisihan se ollut kiva lähteä tauolle neljän pelin voittoputkessa. Ja kun alla oli ”yllätysvoitto”, en todellakaan osta mitään korvienvälit jumissa-juttuja, vaan kaikkien olisi pitänyt intoa täynnä kuin ilmapallot. Mutta ei oltu, pikemminkin pänvastoin.

Ville sanoi lehdistötilaisuudessa, että kyllä tuon juhlapelin merkitys Ässille oli huomioitu ja että saattoi jopa pelaajilla mennä ylilatauksen puolelle. Itse olen sitä mieltä, että jokainen pelaaja vastaa viime kädessä itse omasta latauksestaan ja siitä, että on joka tasolla valmis, mutta jos koko jengi epäonnistuu, kyllä silloin on mietittävä myös valmennuksen roolia siinä. Kun ei tiedä, miten valmennus asiaa lähestynyt ja mitä asioita siellä on painotettu, on paha sanoa, tehtiinkö jotain varsinaisesti väärin, mutta joka tapauksessa siinä, mitä yritettiin, epäonnistuttiin. Että josko vastaavaa metodia ei enää uudestaan käytetä...

Siihen umpipaskaan alkuun meni lopulta koko matsi ja tuollaisia alkuja pitäisi pystyä välttämään viimeiseen asti. Toki noita nyt välillä sattuu, mutta mua ottaa erityisen paljon päähän se, että se tapahtui nyt hyvän TPS-vierasvoiton jälkeen ja juuri ennen taukoa. Toisaalta taas, eipä ole suurikaan yllätys, että niin kävi, koska sellainen HIFK usein on.

En yleensä katsele sarjataulukkoa ennen kuin vasta keväämmällä, mutta nyt kävin katsomassa. Tilannehan on onneksemme se, että sarja on oikeasti hyvin tasainen ja kaikki on vielä hyvin. Missään nimessä kokonaisuuteen ei voi olla tyytyväinen, mutta ei ihan kaikki nyt sentään täyttä paskaakaan ole. Mitään suurta ihmettäkään ei tarvittaisi, jotta noustaisiin sarjataulukossa ylöspäin, mutta tasaisuutta se vaatii. Ja voittoja. Ei pitäisi tällä jengillä olla liikaa vaadittu.

Tämä alkukausi on kaikkinensa ollut erikoinen, kun suurimmat ennakkosuosikit Kärpät ja Tapparakin ovat hävinneet paljon enemmän kuin kukaan olisi voinut kuvitella ja todella iso osa peleistä on ollut pienimaalisia yhden maalin pelejä. Kovasti auttaisi HIFK:ta, jos ylivoima saataisiin toimivaksi, mutta se kyllä vaatisi pelaajilta paljon nykyistä parempaa henkilökohtaista panosta, alkaen ihan perusasioiden tekemisestä paremmin. Mutta, ehkä tauolla opetellaan vihdoin syöttöjen antamista ja vastaanottamista. Toivottavasti.
Ja maalintekoa!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Ei päässyt HIFK yllättämään positiivisesti tällä ensimmäisellä 20 pelin stintillä, mutta mikä siinä on, että onnistutaan alittamaan ne vähäisetkin odotukset.

Kun (tavallisesti) odottaa sarjakärkeä/mestaruutta tai vähintään finaalipaikkaa, niin yleensä ollaan sijoilla 3-6.

Nyt odotin kauden alla tapporehellisesti sijoja 7-10, niin eikös ne taistele sijoista 11-15.

Ja itse peli on ollut muutamaa erää lukuunottamatta aivan hirveää kuraa koko ajan.

Vituttaa kun tähän pettymykseen ei koskaan totu. Ehkä kuitenkin hyvä niin, sillä se olisi merkki luovuttamisesta. Enkä luovuta HIFKin suhteen koskaan. En koskaan. En ikinä.
 

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Onpa jännä fiilis, kun ei yhtään tiedä, mitä sieltä pukukopista tänään jäälle muljahtaa. Normaalisti on toiveita ja/tai pelkoja. Nyt on vaan suuri hämmennys siitä, mitä tämäkin ilta vielä tuo.

Hyvin outo ajanjakso omassa fanihistoriassani.

Ainakin jännittää onko Vesalaisesta messiaaksi. Harvoin ollut yhtä huono fiilis tuon profiilin hankinnasta etukäteen, koska en pidä tyypistä ja edustaa sekä väärää pelipaikkaa että pelaajaprofiilia vs. akuutit tarpeet.

Onneksi hän tänään näyttänee, että olen totaalinen puusilmä ja ettei hän ole pelkkä aiempien vuosien Brad Lambert, jolla oli niin kiire huipulle, että meni koko ura pesuveden mukana. Ja vika oli kaikissa muissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös