HIFK:n peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 005 909
  • 17 673

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buli, RIP HIFK Hockey, 9611
Dokaatko tänäänkin? Halonen kun ei saa lättyä kiinni niin Karhunen joutuu toppien väliin parilla venytyksellä minuutin varoajalla, vaikka nähtävästi ei pitänyt ollekaan. Nippe tilasi ihan itse tämän.... ja osapelaajista vielä rullatuolissa selkärangan naksahtamisen takia...
Suosittelen, että itse laitat korkin kiinni kun et ihan hirveästi tämän lajin päälle ymmärrä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Eilen kehuin loistavaa vieraspeliä ja tänään sitten koko joukkue lähti pelleilemään Poriin. Turha haaveilla mistään noususta jos meininki on tätä
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosittelen, että itse laitat korkin kiinni kun et ihan hirveästi tämän lajin päälle ymmärrä.
Jep, avaan korkin, menen saunaan. Sun lajiymmärrys ja viestit ovat tällä palstallat sokaisseet mut. Onnittelut muuten 1.sijasta, olet ensimmäinen kirjoittaja, jonka viestit ignooraan... kunhan opin löytämään sen napin tällä palstalla.
 

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buli, RIP HIFK Hockey, 9611
Jep, avaan korkin, menen saunaan. Sun lajiymmärrys ja viestit ovat tällä palstallat sokaisseet mut. Onnittelut muuten 1.sijasta, olet ensimmäinen kirjoittaja, jonka viestit ignooraan... kunhan opin löytämään sen napin tällä palstalla.
Hyviä löylyjä ja kiitos, sekä onnea etsintöihin!
 

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buli, RIP HIFK Hockey, 9611
Olipahan kyllä hieno maali! Dykiltä maailmanluokan tarjoilu ja Jäky polvi jäässä world class skode! Cama!

E: Nättinen ja Dyk sekaisin :-)
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Hieman huolestuttavaa, että IFK:n kavennuksen jälkeen pelin hallinta siirtyy täydellisesti Ässille.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Isohko ero kun Kaskimäki pelaa oikeinkin hyvällä itseluottamuksella, ja Luhanka taas kun se peura ajovaloissa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kolmas erä jo ihan ok tämän kauden mittarilla. Ylivoimalla olisi vain pitänyt tehdä se kolmas byyri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös