Pahan pojan imago ja status katoaa jos sattuu häviämäänMikä vittu Ilaria vaivaa kun ei kiinnosta kahakat? Pelokkaana.
Ihan vitun löysä pelokas paska. Oltaisi pidetty Karjalainen vaan.Pahan pojan imago ja status katoaa jos sattuu häviämään
Varmaan kuitenkin miettii, että on arvokkaampi jengille vielä kentällä, kuin suihkun puolella. Ehkä sitten jos peli on ratkennut ja viimeiset hetket jäljellä..Mikä vittu Ilaria vaivaa kun ei kiinnosta kahakat? Pelokkaana.
Eiköhän tämä peli ole jo ratkennut. Eikä kovuuden näyttäminen mun mielestä katso aikaa tai tulosta.Varmaan kuitenkin miettii, että on arvokkaampi jengille vielä kentällä, kuin suihkun puolella. Ehkä sitten jos peli on ratkennut ja viimeiset hetket jäljellä..
Jännä, että ennen peliä hehkutteli ettei nähnyt 12-vuotiaana Ässät-IFK -myllyä. Ettei vaan olisi esittänyt toivetta?Narri joensuu tulee kolmantena takaapäin. Voe voe
Dokaatko tänäänkin? Halonen kun ei saa lättyä kiinni niin Karhunen joutuu toppien väliin parilla venytyksellä minuutin varoajalla, vaikka nähtävästi ei pitänyt ollekaan. Nippe tilasi ihan itse tämän.... ja osapelaajista vielä rullatuolissa selkärangan naksahtamisen takia...CAMA KARHUNEN! HALOSEN MOKA!
Suosittelen, että itse laitat korkin kiinni kun et ihan hirveästi tämän lajin päälle ymmärrä.Dokaatko tänäänkin? Halonen kun ei saa lättyä kiinni niin Karhunen joutuu toppien väliin parilla venytyksellä minuutin varoajalla, vaikka nähtävästi ei pitänyt ollekaan. Nippe tilasi ihan itse tämän.... ja osapelaajista vielä rullatuolissa selkärangan naksahtamisen takia...
AllekirjoituskamaaSuosittelen, että itse laitat korkin kiinni kun et ihan hirveästi tämän lajin päälle ymmärrä.
Jep, avaan korkin, menen saunaan. Sun lajiymmärrys ja viestit ovat tällä palstallat sokaisseet mut. Onnittelut muuten 1.sijasta, olet ensimmäinen kirjoittaja, jonka viestit ignooraan... kunhan opin löytämään sen napin tällä palstalla.Suosittelen, että itse laitat korkin kiinni kun et ihan hirveästi tämän lajin päälle ymmärrä.
Hyviä löylyjä ja kiitos, sekä onnea etsintöihin!Jep, avaan korkin, menen saunaan. Sun lajiymmärrys ja viestit ovat tällä palstallat sokaisseet mut. Onnittelut muuten 1.sijasta, olet ensimmäinen kirjoittaja, jonka viestit ignooraan... kunhan opin löytämään sen napin tällä palstalla.
Mitä myllyä tarkotti? Vihko, Nielikäinen ja Pena vauhdissa...?Jännä, että ennen peliä hehkutteli ettei nähnyt 12-vuotiaana Ässät-IFK -myllyä. Ettei vaan olisi esittänyt toivetta?
Hyvin on aikaa. Toivo sytyttää vielä uskon.4-2 ja peliaikaa hemmetti 12min vielä.