Somervuoren haukuin jo sen verran pahasti, että jätetään mies rauhaan. Luttinen on jo aiemmin ja etenkin paluunsa jälkeen ollut mun hampaissa todella pahasti, mutta tällä kaudella ~10 pelin jälkeen olen ruvennut muuttamaan käsitystäni hänestä. Kyseessä on kuitenkin pelaaja, joka ajattelee suht oikein kentällä. Viime kaudella jalat ei ole riittänyt, mutta nyt kun jalat on tullut mukaan, niin on oikeasti käyttökelpoinen pelaaja missä ketjussa tahansa. Aina täällä vouhkataan pleijarionnistujista, Luttinen on juuri sitä. Vaikkei meidän pudotuspelikeväät ole aina kovin kauaa kestäneet, sanoisin Luttisen onnistuneen jo useampana keväänä HIFK:ssa. Puhumattakaan pudotuspelien maalipörssin voitosta Pelsuissa. Ja heittäkääpä HIFK:sta hyökkääjät, joilla on yhtä paljon pudotuspelikokemusta, kuin Artulla (82 peliä). Peltonen on omissa lukemissaan, Somervuorella on pelejä muttei juurikaan onnistumisia. Siinähän se sitten olikin. Mä toivon Luttisen jopa jatkavan ensi kaudella (sopuhintaan). Ketju kärsii siitä, että Somervuori ei pysy millään pelin sisällä hyökätessä tai puolustaessa.
Koko jengi taas kärsii siitä, ettei mukana ole yhtäkään profiililtaan pelintekijää. Jos Elkins, Peltonen ja Puustinen muodostavat toisen ylivoiman, toiseen jää vain pelaajia, jotka tarjoavat lepoaikaa ykkös-yv:lle. Kun siihen Luttisen ja Thangin, Somervuoren ja kumppanien keskelle saisi yhden "Hodgmanin" tai "Harkinsin", niin nakit voisi kaivaa jo pakkasen perukoilta.