Molemmilta puuttui tärkeitä pelaajie kyllä. Ei Kuparinen, Talaja ja Kurvinen ( jonka laittaisin tervehdyttyään Forsbergin tilalle ) ole mitään turisteja, vaan oikeilla paikoilla erittäin hyviä pelaajia ja Pakarinen saadaan tällöin omalle paikalle laitaan ja leveys siellä senkus kasvaa.
Saipa vei matsin nyt, mutta jos juuri nyt tahkottaisiin playoff sarjaa ja tämä olisi ollut game 1, niin en olisi huolissani tippaakaan vaan luotto olisi kova HIFK:hon. Jumankauta, että oli hyvä esitys Lappeenrannassa joka on aina ollut IFK:lle paha paikka, mutta niin vaan dominoitiin ( okei aika voimakas ilmaisu, mut oltiin parempia kyllä ) peliä. Maalipaikkoja luotiin ihan tarpeeksi pelin voittamiseen, mutta nyt ei vaan uponnut sisään ja Markkanen, olihan se aivan jäätävässä vedossa tänää!
Toivottavasti jalat eivät paina huomisessa pelissä ja Lukko lyödään jään rakoon!
Sen verran pitää antaa palautetta, että se HIFK:n maali tuli usean SaiPan pelaajan peräkkäisestä virheistä. Eli kun asian esittää noin niin HIFK teki taidolla maalit, mutta SaiPa vaan hifkiläisen virheestä.
Eikös maalit yleensä tule pelaajien virheistä, merkkausvirhe tai jokin muu vastaava? Saipan ensimmäisessä maalissa mokasi Arttu. Hieno lämäri ja liike keskelle Taipalukselta toki ei siinä mitään, mutta minä keskityn IFK:oon pelaajiin täällä. Tämä tarkoittaa sitä, etten hirveesti esim. siinä HIFK:n maalissa katsonut, kuka SaiPa pelaaja mokasi ja miten ( ja jos Thang on noin vapaana niin pakkohan siellä on ollut tyriä jonkun ja pahasti ) vaan katsoin miten HIFK:n pelaajat siinä pelasivat ja Partanen pisti aika jäätävän passin Thangille.
Tähän loppuun pakko sanoa: Ai vitsi mä diggaan tosta Partasen pelaamisesta! Siinä paistaa kyllä kaikki potentiaali läpi ja jos toi jätkä tyritään johki maakuntiin niin syön hatullisen paskaa! Niin HIFK:n jätkä kuin vain voi olla!