Niin ja Redari syöttää kalkit meikäläisellekin => olin laittamassa ukkoa luiskaan (toki pelasikin alkuun aivan päin swiddua), mutta niin vaan kundi on noussut kovaan rooliin! Vielä kun nuo linjurit antaisi sen aloittaa edes kerran pelissä...
Kohta mä käyn deletoimassa Tyllerön alkumollaukseni ja jätän tekstit siitä alkaen, kun olen ehdottanut hänelle jatkoa ensi kaudeksi - näin saan fiksun maineen : D. Nyt lakki päästä ja kiitokset Tyllerölle yksin siitä toisesta pisteestä. Kyllä kaveri osaa rankkarit. Lisäksi diggasin siitä, että hän tuuletteli aika avoimesti ex-joukkueelleen. Huonoin puoli Tyllerössä on edelleen kaksinkamppailut. Miten voi tuon kokoinen sälli olla niin pehmeä? No, jos Reddis olisi taitojensa lisäksi kova kamppailupelaaja, hän pelaisikin jossain muussa sarjassa. Jatkosopparia käteen ja turha miettiä, kuka on ykkös-, kakkos- tai kolmossena. Mun tietääkseni jokaisessa ketjussa on myös kaksi laitahyökkääjän paikkaa ja joukkue, jossa on paljon senttereitä / sentterin pelipaikkaan kykeneviä, on vahvalla pohjalla.
Olen käynyt katsomassa pari vierasmatsia suht. lähiaikoina ja on pakko sanoa, että HIFK:n pelaaminen vieraissa on kurinalaisempaa. Melart pelaa miljoonasti varmemmin, kun ei ole Nordiksen paineissa. Mulla on sellainen fiilis, että Melart, Kanki, Märkä ja kumppanit pelaavat himassa suitset suussa "nyt ette ota turhia jäähyjä" -meiningillä ja nämä kaverit eivät oikein osaa käsitellä tilannetta. Niinpä HIFK on ollut ikävällä tavalla hieman nössö himassa. Kyllä se oli eilenkin Saipa, joka haastoi ja HIFK, joka otti taka-askelia. Eilen Saipa otti 37 minuuttia jäähyjä, HIFK 10 min. HIFK ei voinut kaatua jäähyihin, kun sai itse
minuuttikaupalla Saipaa enemmän ylivoimaa. En mä halua siihenkään mennä, että HIFK on nollan minuutin joukkue täysin varman päälle -pohjalta. Olen 3112:n eri mieltä eilisestä. Jäähyihin ei kaaduttu. Oltiin kiltimpi ja vähemmän jäähyilevä joukkue ja paremmalla yyveellä ei olisi ollut mitään hätää. HIFK on edelleen maailman huonoin 5 vs.3 -joukkue, vaikka eka maali muodollisesti olikin kahden miehen ylivoimalla. Avutonta kiekon ja vastuun siirtelyä. Loppuun vielä klassikko:
Saipa oli aidosti helvetin hyvä ja satuin näkemään senkin matsin, jossa Saipa nousi Ilmalassa 0-3 -tappiosta jatkoaikavoittoon. Nyt nämä miesie -mussuttajat ovat nousseet lähiaikoina Stadissa 0-3 ja 0-2 -takamatkoilta. Olisiko pientä asennevammaa täällä kuitenkin kehissä?
Eilen säästeltiin niin ilmiselvästi tälle päivälle, että toivotaan tulosta Lahdesta! Helsingfors ShitProject 2012 on kaikesta huolimatta tällä hetkellä pirun vaikeasti voitettava joukkue, siksi eilenkin napsui 2 tervetullutta pistettä.